Mannie

Må man godt vise sit lille vidunder frem?

47 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Igen: Tak allesammen! for de dejlige kommentarer.

Nogen forslag til hvordan jeg får tiden til i morgen til at gå hurtigere???

Åh nej dog! Hun er jo intet mindre end fantastisk :loveboard: Mit nutt-o-meter går da helt i selvsving :loveshower: Tillykke med hende :denmarkflag:

Havde det på præcis samme måde da jeg så hende første gang. Ville slet ikke væk fra hende igen. Var bare SOLGT på stedet :loveshower:

0

Annonce ♥

for at få tiden til at gå - Hvad med at tage ud i nogle dyr forretninger og købe en kurv, legesage, lækre godbider og et lækkert halsbånd/sele.

Hvad skal hun hedde?

For det første er den slags butikker lukket på dette tidspunkt ;) Men tak for forslaget.

Derudover så har vi da for længst anskaffet alt dette og meget mere!

Navn står under øverste billede, men gentager da gerne: Chili

0

Annonce ♥

Igen: Tak allesammen! for de dejlige kommentarer.

Nogen forslag til hvordan jeg får tiden til i morgen til at gå hurtigere???

Åh nej dog! Hun er jo intet mindre end fantastisk :loveboard: Mit nutt-o-meter går da helt i selvsving :loveshower: Tillykke med hende :denmarkflag:

Havde det på præcis samme måde da jeg så hende første gang. Ville slet ikke væk fra hende igen. Var bare SOLGT på stedet :loveshower:

Det er der da bestemt ingenting at sige til...falder stadig i svime over hendes dejlige ansigt :loveshower: Hun ser simpelthen så glad og kærlig ud :rolleyes: Hvis ikke vi lige havde fået en lille Jack Russell, så ville en Japansk Spids bestemt være en mulighed :loveshower:

0