Mannie

Må man godt vise sit lille vidunder frem?

47 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Igen: Tak allesammen! for de dejlige kommentarer.

Nogen forslag til hvordan jeg får tiden til i morgen til at gå hurtigere???

Åh nej dog! Hun er jo intet mindre end fantastisk :loveboard: Mit nutt-o-meter går da helt i selvsving :loveshower: Tillykke med hende :denmarkflag:

Havde det på præcis samme måde da jeg så hende første gang. Ville slet ikke væk fra hende igen. Var bare SOLGT på stedet :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

for at få tiden til at gå - Hvad med at tage ud i nogle dyr forretninger og købe en kurv, legesage, lækre godbider og et lækkert halsbånd/sele.

Hvad skal hun hedde?

For det første er den slags butikker lukket på dette tidspunkt ;) Men tak for forslaget.

Derudover så har vi da for længst anskaffet alt dette og meget mere!

Navn står under øverste billede, men gentager da gerne: Chili

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igen: Tak allesammen! for de dejlige kommentarer.

Nogen forslag til hvordan jeg får tiden til i morgen til at gå hurtigere???

Åh nej dog! Hun er jo intet mindre end fantastisk :loveboard: Mit nutt-o-meter går da helt i selvsving :loveshower: Tillykke med hende :denmarkflag:

Havde det på præcis samme måde da jeg så hende første gang. Ville slet ikke væk fra hende igen. Var bare SOLGT på stedet :loveshower:

Det er der da bestemt ingenting at sige til...falder stadig i svime over hendes dejlige ansigt :loveshower: Hun ser simpelthen så glad og kærlig ud :rolleyes: Hvis ikke vi lige havde fået en lille Jack Russell, så ville en Japansk Spids bestemt være en mulighed :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer