yousofine

Udsalg hos Høvring

12 indlæg i dette emne

Der er startet udsalg hos Jesper Høvring i dag. Og det er der også i morgen.

Der er mange fiiine kjoler op op til 70%

Var der inde i dag og prøve, købte dog ikke noget :)

Rosen brudekjolen var der fx... ;) Og andres smukke ager. Blandt andet Christianes røde "sløjfekjole" fra Vild med dans.

God jagt!

Man skal bare dukker op og kan ikke bestille tid.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øøøhm, når man køber en kjole til 30.000 så er du med gennem HELE processen.

Du er der inde MANGE gange, vælger stof, vælger farve, vælger udskæring, laver om på skørt osv.

Der bliver desuden syet to lærredsmodeller og der bliver løbende rettet til.

Det kan slet ikke sammenlignes med at gå ind at købe en udstillingskjole!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øøøhm, når man køber en kjole til 30.000 så er du med gennem HELE processen.

Du er der inde MANGE gange, vælger stof, vælger farve, vælger udskæring, laver om på skørt osv.

Der bliver desuden syet to lærredsmodeller og der bliver løbende rettet til.

Det kan slet ikke sammenlignes med at gå ind at købe en udstillingskjole!

Men..... Til 30.000kr får du en Høvring Rosen kjole... Til 9.000kr får du en Høvring Rosen kjole... :rolleyes: Hvis den til 9.000 lige er din størrelse - så har du principielt set fået samme figursyede kjole som hende til 30.000kr har fået..

Men nej, du får ikke "oplevelsen".. Men den oplevelse betaler du så også 21.000kr for.. :)

Blot en overrasket konstatering fra min side.. Jeg har aldrig overvejet en Høvring kjole da den ville koste 60.000kr i min str. med alt det stof der skal bruges! :griner:-

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg forstår dig til dels. Men er uenig. :) For to kjoler er jo ik ens. Så du får jo ik en standardkjole bare i dine mål, når du køber fx en rosenkjole. Du får en kjole du selv er med til at skabe.

Rosenkjolen bliver helt sikkert ik solgt til 9000 ;) men vil gætte på 12000-17000.

De kan jo også købes på Trendsales. Der er jo det samme. Og ik mere snyd... Om man køber en brugt Høvring hos ham selv eller på Trendsales.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Njargh.. Synes heller ikke det er "snyd".. :) Jeg siger bare - at JEG ville synes det var øv at betale 70% mere for noget "unikt" som andre så kunne købe langt billigere på udsalg.. Men ja, sådan er det jo bare..

Jeg købte en Octopussy taske til 1200kr ved en læderforretning (sådan en der solgte tasker) og ugen efter kunne jeg se den selvsamme taske blive solgt i Bilka til 800kr.. Snyd - nej! Irriterende - ja! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det handler nok mest om, hvilken vaerdi en vare eller tjenesteydelse har for den enkelte person, som jo heldigvis er forskellige. Den enes Oev kan vaere en andens Jubii, taenker jeg (som f.eks. igaar paa outlet koebte den smukkeste og laekreste italienske uldfrakke i elegant kappestil til halv pris :biggrin: )

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer