yousofine

Da K & J havde været kærester i 44 måneder og blev gift - indslag, sange og taler

111 indlæg i dette emne

Annonce ♥

20110820-IMG_6491.jpg

20110820-IMG_0471.jpg

Untitled_HDR2-Josefine.jpg

Disse tre detaljebilleder var nogle, jeg VILLE have (havde fundet inspiration på nettet) og jeg er rigtig glad for dem og synes det er lykkes rigtig godt.

20110820-IMG_6497.jpg

20110820-IMG_6501.jpg

Læg lige mærke til hvad der er i drivhuset bag os! ...nemlig! Sukkulenter :heart:

20110820-IMG_6504.jpg

Redigeret af yousofine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glemte min buket ved receptionen, så den er ikke med på locationbillederne, men det gjorde slet ikke noget. Vi havde ballonerne, og jeg tænkte ikke på det en eneste gang.

Først da fotografen til sidst spurgte, om vi skulle have buket/ringe-foto. :lol: Men lige som med ris og kage, så betød det billede intet for os.

Da vi kom tilbage til receptionen, tog fotografen disse:

20110820-IMG_6512.jpg

20110820-IMG_6516.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

FANTASTISK beretning. Du har bare så meget spunk og personlighed, og energien og glæden lyser ud af jer begge to. Det gør jeg bare endnu smukkere...for GUD hvor er I et smukt par. :toot:

Det er tydeligt et bryllup med meget humor, lykke og rummelighed, man får helt lyst til at lære jer at kende.

Glæder mig til at læse mere.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ååååh, Cecilie!

Sikke en skøn kommentar. Tak. Det er dejligt at høre, at det er den stemning, vi udstråler og signalerer, for det er helt klart også noget, vi sætter højt.

Det var også en stor overskrift for dagen, at det var ærligt, ægte og fyldt med kærlighed.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FANTASTISK beretning. Du har bare så meget spunk og personlighed, og energien og glæden lyser ud af jer begge to. Det gør jeg bare endnu smukkere...for GUD hvor er I et smukt par. :toot:

Det er tydeligt et bryllup med meget humor, lykke og rummelighed, man får helt lyst til at lære jer at kende.

Glæder mig til at læse mere.

Jeg har bare hilst på hende :biggrin:

Mægtig flink og en anelse forvirret en uges tid før brylluppet, haha. Men hvem er ikke lidt ved siden af sig selv ugen før den store dag :huh:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oppyntning til middag og fest

Vi holdt festen på mit arbejde i en gymnastiksal. Det kan lyde som et svært sted, at skabe stemning, men jeg må sige, at det virkelig gik godt.

Jeg havde søgt mange inspirationsbilleder på nettet og sammensat det jeg ville have.

Vi lavede 117 kæmpe silkepapirspomponer. Og det er MANGE, kan jeg hilse at sige. Det tog omkring 40 timer. Først folde dem og så folde dem ud. Pyyh. Svigermor var en uundværlig hjælp!

Fotografen skifter nu (fra Lasse Baltzer), og alle billeder fra nu og frem er taget af ***Udelukket på grund af dårlige forretningsmetoder***.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

Redigeret af yousofine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bordplan og forret

Det var vigtigt for os, at maden var et måltid man delte. Forretten valgte vi derfor at komme ind på fade på bordene, så man kunne dele, sende rundt, tale om maden, smage og hygge. Det er en anden stemning man skaber med anrettet mad.

I tråd med vores overordnede tanke om dagen (at det handlede om nærvær, ærlighed og kærlighed til alle vores dejlige venner) så måtte vi have en bordplan og middag, der kunne leve op til det.

Vi startede derfor forret med at sidde mænd og kvinder for sig. Det skaber en skøn og unik stemning. En samhørighed. Tøsehygge og mandehørm. Og når man så mødes bagefter... Så er der bare endnu mere energi.

Så der var altså rene dame- og herreborde.

Klaus og jeg havde to stole mellem dame- og herrebordene, som vi satte os på, når der var taler. Så kunne taleren kigge på os samlet, og vi kunne holde i hånd. Ellers sad vi naturligvis ved hver vores bord -og nød det!

Vi fyldte syv borde a otte personer, men til forretten måtte vi sidde ved otte borde, for at det gik op med damer og herrer. Det gjorde også, at der blev nogle borde, hvor der sad færre end otte personer. Det "løste" vi ved at invitere nogle tøjdyr med. Det fik folk meget sjov ud af...

36.jpg

33.jpg

32.jpg

Her er Kaj på vej væk... :D

34.jpg

Redigeret af yousofine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ei hvor er jeg glad for at jeg lige fik åbnet denne tråd!!

Hvor er der mange fine detaljer!

-lækkert hår

-lækker kjole

-lækre sko

-lækker mand ...fnis;-)

-og så fik jeg bekræftet at vi skal ha' pompomer!

Og ballonbilleder...ih jeg ku bli' ved!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Første tale -min mor

Jeg mistede min far for 2,5 år siden. Op til brylluppet tænkte jeg meget over, hvordan han skulle være med på dagen. Skulle jeg nævne noget om ham?

At han kigge med og NØD det? At han var ovenud lykkelig for Klaus?

Jeg ville ikke blande det ind i min tale til Klaus, og jeg ville heller ikke gøre noget stort, sørgeligt nummer ud af det.

Det løste dog sig selv, da min mor holdt en helt vidunderlig tale og nævnte min far og gav ham hans "plads", anderkendelse og shine.

Det skal lige siges, at de ikke har været sammen siden jeg var 1,5 år, så det var ikke noget, jeg forventede. Jeg græd selvfølgelig, da hun talte om min kære far.

Hun holdt den skønneste, dejligste tale -igen ægte og nærværende. Jeg er så beæret over at mærke hvor stolt hun er af mig og mine valg. Hun endte med at "overdrage" mig til Klaus. Med hånd og det hele. Som en hest der bliver mærket efter på tænderne, gennemgået og handlet :lol: Det var spas.

27.jpg

28.jpg

26.jpg

30.jpg

Redigeret af yousofine
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke engang fået sagt tillykke. Suverænt transportmiddel og flot udsmykning, men efter at have mødt dig ovre på den jydske hede så forbavser det mig egentlig ikke at der er dømt fest, farver, bamser og formentlig også en masse kager. :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke engang fået sagt tillykke. Suverænt transportmiddel og flot udsmykning, men efter at have mødt dig ovre på den jydske hede så forbavser det mig egentlig ikke at der er dømt fest, farver, bamser og formentlig også en masse kager. :biggrin:

Tak, tak :D

Er lidt ærgerlig over, at vi ikke fik muligheden for at mødes igen til brylluppet -vi valgte et liveband, men mon ikke jeg skal holde et brag af en fest en anden gang?

Jo, der var et VÆLD af kager til reception. Både småkager, der var fint pyntet og små cupcakes med glasur.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det havde helt sikkert været hyggeligt men jeg var allerede "afsat" og spillede - pudsigt nok - bryllup i Jylland den 20/8. Men mon ikke I og de pink sko trykkede den lige så meget af som I gjorde i Vejen og livemusik kan vi ikke konkurrere med hvis det er det man vil have. :) Du er naturligvis altid velkommen :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer