When dreams come true

Søger lokaler ved vandet - Nordjylland

14 posts in this topic

Hej Alle.

Jeg er helt ny herinde - og har endnu ikke helt fingeren på pulsen omkring hvordan det hele fungerer :wink:

Min kæreste (nu forlovede*smil*), friede til mig den 12 august 2011.

Vi har ikke sat en dato for brylluppet endnu, men er i første omgang i gang med at finde et sted hvor festen kan afholdes.

Vi søger et sted ved vandet i Nordjylland og vil gerne hører om der er nogle herinde som kender steder ved vandet - og om der evt. er nogle erfaringer fra stederne?

Jeg glæder mig til at høre fra jer! :wink:

0

Annonce ♥

Hvad snakker vi om ? Pakkeløsninger på hoteller ? Spejderhytter, hvor man arrangerer det hele selv ? Eller noget helt tredje ? :) Jeg antager, I har gjort jer nogen overvejelser ? :)

Edited by MariaSchmidt
0

I hvilket område i nordjylland snakker vi ? og er i til pakkeløsning ?

0

Hjorts hotel i skagen

Restaurant de 2 have - skagen

Sådan lige umiddelbart - men det er ikke billigt.

0

Annonce ♥

Det jeg går efter er et sted ved vandet - alt andet er i første omgang lige meget :-)

Jeg har faktisk snakket med dem på Restaurant De 2 have, i Skagen, det er et vidunderligt sted, men dyrt.

Jeg undersøger Hjorts Hotel.

Tusind tak for tippet :-)

0

Hotel søparken, men måske er det knap så eksklusivt....?

0

Vi skal holde vores bryllupsfest på De 2 Have, og vi har været til fester derude før, og det er hver en øre værd!

Ellers er der - som en anden også skriver - Hjorths Hotel. Og color hotel i Skagen er ikke så dyrt, men det er så heller ikke lige ved vandet.

Ved også, at man kan holde bryllup på Skagen Fiskerestaurant på havnen.

0

Shedevil skal umiddelbart, så vidt jeg husker, holdes deres bryllup på Hotel Søparken .... måske du skulle daffe forbi hendes tråd og kigge :)

1

Annonce ♥

Vi skal holdes vores bryllup på Restaurant Bryggen i Nibe - det ligger på lystbådhavnen :-)

1

Så er det jo også Prinses Juliana, båden, der ligger på Limfjorden (midt i Aalborg) :-)

0

Ja jeg skal holde på Hotel Søparken i Aabybro - men at kalde det "ved vandet" - hmm.. Der er da godt nok en sø men.... :lol:

Men når du snakker om "ved vandet" - snakker vi så om HELT ude ved havet, et strandbryllup, udsigt til en badesø, havkig - eller hvad er vi ude i.. ? :) Hvad regner du med at skulle "bruge" vandet til? Billeder, flot udsigt, vielsen - eller??

Der er masser af lækre restauranter inde omkring Aalborg havn - hvis ikke det skal være et sted med helaftensarrangement.. Ellers er der muligheder oppe omkring Skagen og Sæby - ved ikke om Sæby Søbad stadig er kørende? Det ligger MEGET ud til vandet..

1

Jeg vil gerne være helt ude ved havet - Jeg elsker havet - og vil gerne giftes på stranden..... :o)

Tak for alle de rigtig gode emner.

Nogle der har erfaring med strandbrylluo?

0

Annonce ♥

Jeg var til bryllup i sommers på Egholm på restaurant Kronborg, tror jeg den hedder. Det var virkelig lækkert og lækker mad. Det ligger lige ud til Limfjorden, og så kan man kigge lige over til Aalborg.. :)

0

Har hørt at bryggen i Nibe skulle være super lækker, også er der bare så smukt :)

0