When dreams come true

Søger lokaler ved vandet - Nordjylland

14 indlæg i dette emne

Hej Alle.

Jeg er helt ny herinde - og har endnu ikke helt fingeren på pulsen omkring hvordan det hele fungerer :wink:

Min kæreste (nu forlovede*smil*), friede til mig den 12 august 2011.

Vi har ikke sat en dato for brylluppet endnu, men er i første omgang i gang med at finde et sted hvor festen kan afholdes.

Vi søger et sted ved vandet i Nordjylland og vil gerne hører om der er nogle herinde som kender steder ved vandet - og om der evt. er nogle erfaringer fra stederne?

Jeg glæder mig til at høre fra jer! :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad snakker vi om ? Pakkeløsninger på hoteller ? Spejderhytter, hvor man arrangerer det hele selv ? Eller noget helt tredje ? :) Jeg antager, I har gjort jer nogen overvejelser ? :)

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal holde vores bryllupsfest på De 2 Have, og vi har været til fester derude før, og det er hver en øre værd!

Ellers er der - som en anden også skriver - Hjorths Hotel. Og color hotel i Skagen er ikke så dyrt, men det er så heller ikke lige ved vandet.

Ved også, at man kan holde bryllup på Skagen Fiskerestaurant på havnen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg skal holde på Hotel Søparken i Aabybro - men at kalde det "ved vandet" - hmm.. Der er da godt nok en sø men.... :lol:

Men når du snakker om "ved vandet" - snakker vi så om HELT ude ved havet, et strandbryllup, udsigt til en badesø, havkig - eller hvad er vi ude i.. ? :) Hvad regner du med at skulle "bruge" vandet til? Billeder, flot udsigt, vielsen - eller??

Der er masser af lækre restauranter inde omkring Aalborg havn - hvis ikke det skal være et sted med helaftensarrangement.. Ellers er der muligheder oppe omkring Skagen og Sæby - ved ikke om Sæby Søbad stadig er kørende? Det ligger MEGET ud til vandet..

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer