HarrietJohannessen

Hjælp skal vælge imellem 2 smukke kjoler

56 posts in this topic

Hejsa alle i kommende brude og allerede gifte.

Jeg har lige afsluttet tour de brudekjole i weekenden og er endt med at have 2 smukke kjoler og har MEGET svært ved at vælge hvilken en jeg skal have på.

Jeg vedhæfter lige lidt billeder, i må lige bære over med kvaliteten af billederne og den ikke så fotogene model :o)

Glæder mig til at læse alle jeres svar, for er virkelig i tænkeboks

Edited by HarrietJohannessen
1

Annonce ♥

Den er godt nok svær synes jeg for du ser fantastisk ud i begge kjoler..jeg kan godt forstå du har svært ved at vælge...jeg kan kun sige at lige meget hvilken kjole du vælger kommer du til at se FANTASTISK ud :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

0

Hælder helt klart mest til nummer 2 (den nederste).

Synes nummer 1 får dig til at se lidt buttet ud. Ikke sådan vildt, men i forhold til nummer 2, som gør dig utrolig flot slank.

Og så skær det sorte bælte rigtig flot, så du får en flot barm.

0

Annonce ♥

Jeg stemmer også for nummer 2 - den med det sorte bælte på. Den sidder super flot på dig. Den øverste er også okay, men jeg synes helt klart at den nederste lige giver dig et ekstra pift. Og så kan jeg godt lide, at den er lidt mere speciel med det der sorte bælte. Den øverste er mere klassisk efter min mening. Men uanset hvad er det to flotte kjoler. Held og lykke og håber du bliver glad for dit valg :)

0

Annonce ♥

Den første er lidt mere almindelig og klassisk romantisk hvor den nederste har mere kant - og kan styles på 1000 måder (hvis nu du f.eks. gerne ville skifte det sorte sash ud). Den nederste kan også tage lidt vildere accesories fordi den er så enkel.

De er begge meget flotte, og personligt kan jeg bedst lide den nederste :)

0

Enig med resten .... jeg er også mest til den nederste (nr 2). Altså det handler vist i bund og grund om, om du vil være lidt klassisk brud eller fashion brud :P Det sorte er jo meget trendy ligenu .....

Personligt er jeg dog også mest til dem uden alle perlerne osv på .... og syns det sorte bånd ser rigtig fab ud :D

0

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres svar, dejligt at så mange allerede har svaret, dem der har forespurgt om ikke jeg kunne lægge billederne ind her på debatten så kunne jeg ikke da de fyldte for meget, så jeg kunne altså kun finde ud af det andet.....

Det skal lige tilføjes at den øverste kjole var alt for stor til mig så derfor ser jeg lidt buttet ud (tror jeg) nålene var nemlig røget ud igen da billederne blev taget og så sad kjolen ikke til som den skulle.

Puha syntes altså stadigvæk at det er svært, skal man være klassisk brud eller mere moderne??

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Du ser jo fantastisk ud i begge. Jeg synes at den første er mere romantisk og traditionel, hvor den med det sorte giver lidt mere kant og moderne - Så det kommer meget an på hvad du selv ønsker. Du ser i hvert fald smuk ud i begge :heart: - men personligt hopper jeg på nr 1 vognen!

Edited by Conni
0