HarrietJohannessen

Hjælp skal vælge imellem 2 smukke kjoler

56 posts in this topic

Hejsa alle i kommende brude og allerede gifte.

Jeg har lige afsluttet tour de brudekjole i weekenden og er endt med at have 2 smukke kjoler og har MEGET svært ved at vælge hvilken en jeg skal have på.

Jeg vedhæfter lige lidt billeder, i må lige bære over med kvaliteten af billederne og den ikke så fotogene model :o)

Glæder mig til at læse alle jeres svar, for er virkelig i tænkeboks

Hej, sikke et luksus problem at stå med to smukke kjoler :) Efter at have set dine billeder, så er jeg ikke i tvivl om, hvilken kjole jeg mener, du skal vælge. Jeg vil helt klart sige kjole nr 2. Du får en fantastisk flot talje i den kjole, og så er det bare en smuk kjole.

Held og lykke med at vælge :)

0

Annonce ♥

Hey så har jurien endelig voteret og truffet en beslutning og TUSIND TUSIND tak for alle jeres svar :loveflag: jeg må erkende at jeg er meget enige med de fleste af jer vedr. den kjole med det sorte bånd, dog så er kjolen ikke "født" med båndet, det valget jeg at det skulle tilsættes fordi at kjolen var så enkel at den sagtens kunne bære det og så blev den jo bare helt fantastisk, men men men kjolen er altså ikke helt så fantastisk uden båndet, så derfor.....

Jeg har valgt at købe kjole nr. 1 fordi at den er meget meget smuk og romantisk og sådan en dag er jo meget meget romantisk ()() og så ville jeg bare have en kjole som indeholdt det hele dvs. at helheden i kjolen var forblændende og det er kjole nr. 1. Jeg syntes faktisk kun kjole nr 2 blev flot fordi at det sorte bånd blev tilsat, men syntes måske at det var for meget blikfang, og jeg viste tilfældigvis min mand en anden kjole jeg havde fundet på nettet med et sort bånd på bare lige for at høre hans mening, og det var SLET ikke ham. heldigvis befinder jeg mig også bedst i den første kjole, den er helt klart min FAVORIT og jeg glæder mig så meget til at skulle prøve den igen med slør og sko og igen når den er tilrettet :o)

0

Annonce ♥