Miss-Lena

Anderledes pynt... Hvad synes I?

56 posts in this topic

Recently-Updated47.jpg

Ej - nu skal jeg nok stoppe mit billede spam.. Men.. For pokker der er meget fint og anderledes "derude" - hvis man bare tænker lidt længere end diadem og slør! :)

1

Annonce ♥

Uhhh den sidste der er fab - altså sløret med blomster - luv it

0

Ja jeg synes også den er ret lækker.. Lidt moviestar..

Er jo helt pjattet med sådan noget ala det her:

Angila-Bridal-Veils-from-Designer-Joyce-Jackson.jpg

Men H2B var ved at dø da jeg luftede tanken om en GIGA blomst! :( Ih ha.. Mænd og deres snæversynethed...

IvoryTullebyAmy-JoTatum.jpg

UtopiabyVivienSheriff.jpg

CoutureBridalHat-PowderBlueBijouxonEtsy.jpg

BridalMiniHatwithSparkle-TwigsandHoney.jpg

0

Synes det er fantastisk smukt! Og lige mig! Kunne godt finde på at tage det på til fest. Jeg kan lige se det for mig. Uha. *savle*, *savle*.

Men jeg er også helt min egen ;) Og ærlig talt - hvis man kan lide det, og synes, det klæder én, skal man da være ligeglad med, om man bryder rammerne, bare manh ar det godt med det.

Men den model! Den er bare SÅ pæn til hende! hehe

0

Annonce ♥

Altså de der dimser, der går ned i panden og rundt, som en slags hårbånd .... altså det minder mig en hel del om lord of the rings, hehe .... elverne .... syns måske det hører middelalderbryllupper el lign til , men self smag og behag :)

De store blomster og hatte syns jeg er meget fede .... men tror aldrig jeg kunne finde på at tage een på selv .... er ik helt min stil :) Og tvivler måske på, at man finder mange brude derude med dem på .... for mig er de mere til couture photoshoots ....

0

Jeg tror faktisk at lige som så meget andet i dag skal være specielt og individuelt, så kommer det også til hårpynt... Så om nogle år vil der være mange flere specielle looks og meget mindre slør, slangekrøller og diadem. Det er i hvert fald hvad jeg forudser ;)

0

Couture eller ej - Carrie var LÆKKER med dette specielle headpiece:

sjplacepiece.jpg

lacequeendis.jpg

Iøvrigt var det i den film jeg første gang drømte for alvor om et "Winter Wonderland Wedding" :heart:

sex-city-cake-620ac052610.jpg

gal_sex14.jpg

gal_sex12.jpg

Ej.. UNDSKYLD Lena!! :oops::back2topic:

0

Hvornår har Carrie ikke set godt ud?

0

Annonce ♥

PS. Jeg stemmer SÅ meget for den der kage. WAUW

0

Ikke undskylde... Elsker det. Sidder og overvejer hvordan jeg skal fremtrylle et slør som det du viste og om jeg skal investere i materialerne til den dyre bling - pande ting

0

Det er bare fordi sommetider så blir jeg lidt revet med.. :lol: Så er det ikke altid det er nemt lige at holde sig til den røde tråd.. hehe..

Jeg synes klart du skal gå efter materialerne til det bling der.. Jeg tror på du har ret, folk (læs: brude) bevæger sig mere og mere væk fra traditionerne.. Eller - ihvertfald væk fra det der var traditioner engang. Der skabes nye traditioner - bare se fx. favorboxe.. Ingen her i DK havde vel hørt om dem for 5 år siden - nu er det nærmest "must have" :)

Og tror på "moden vender" også mht. accesorizes - synes allerede man kan se det nu med "alm" tilbehør i butikker som Glitter osv - der er RIGTIG mange store og anderledes hår"smykker" - hvor der bare for få år siden var hårbøjler, hårspænder og elastikker! :lol:

Og ja - det er måske mest couture lige nu, med de helt specielle hairpieces - men det er kun et spørgsmål om tid.. Flere og flere hopper jo også på DIY bølgen - og forsøger at skabe noget unikt og smukt! :)

0

Jeg synes, det er rigtig flot. Ved ikke, om jeg turde skeje helt derud, men måske. Med den rigtige kjole :)

0

Annonce ♥

Jeg er enig med Mette - der er lidt for meget af det forkerte glitter... men hvis materialerne var anderledes, saa kunne det maaske vaere. Og saa er jeg ikke saa meget til ting ned i min pande, men synes sagtens det kan vaere flot :)

0

Jamen jeg er helt enige med jer :) Jeg tror også, at moden rykker henad mod mere individualisering - også mht accessories :) For mig ligenu hører det dog mest til couture. Og spgm er self hvor langt det kan komme ud.... jeg kan forestille mig, at der lissom er en grænse :) Altså jeg tvivler på, at vi kommer til at se alle og enhver render rundt med blomster på hovedet, der er større end hovedet selv, hehe. Men blir da spændende at følge med :)

0

Det skal nok altid afspejle personen... Og ja, det er stadig nok kun en mindre gruppe, der virkelige er trendsættere. Alle andre følger med med mindre tiltag, der ikke "fornærmer" bedstemor og tante

0

Forhåbentlig vinder kæmpe blomsterne indtog - de er skønne... :heart:

7b01458b.jpg

0

Annonce ♥

Den store hvide der i midten - let og fluffy :heart: Den er da skøn!!

0

Det skal nok altid afspejle personen... Og ja, det er stadig nok kun en mindre gruppe, der virkelige er trendsættere. Alle andre følger med med mindre tiltag, der ikke "fornærmer" bedstemor og tante

Jeg havde købt en - synes jeg selv - fantastisk hårdims da vi skulle til bryllup i H2Bs familie sidste år, men både mor, søster og deslige havde en kommentar i retning af: "HOLD da op" eller "Er den ikke liiiiiiige kongelig nok???" :o Jeg synes jo egentlig bare den passede meget godt til min personlighed - jeg er lidt højtråbende! :wink:

9879a181.jpg

1

Forhåbentlig vinder kæmpe blomsterne indtog - de er skønne... :heart:

7b01458b.jpg

Er helt tosset med baby-billedet! Det er da nuttet :wink:

Er også ret vild med den sotre hvide blomst i midten

0

Jeg har selv haft lavet en stor blomst... Elsker den :) og synes det er fedt du tager fascinator på...

0

Annonce ♥

Jeg er jo i en Glitter butik, og jeg kunne se at selv konfirmanderne var meget bevidste om, ikke bare at lande i et diadem og dagmarkorset, selvom de osse er fine. Der var rigtig mange, der valgte kontrastfarver og mere specielt hårpynt. De brudejeg havde ude ved mig, var dog stadig til det traditionelle. Men igen, mange uden det klassiske diadem, så det er en meget tydelig tendens. Og det hepper jeg da på. Helt enig; Carrie er da FAB :loveshower:

0

Mjaaa..... dunno om man er trendsætter ved at man smider et kæmpe glimmer gevir på hovedet ? lol .... altså imo så tar man engang imellem også sådanne ting på, bare for at skille sig ud og være speciel - mere end at være trendsættende :) I min verden er der dog langt fra en ordentlig blomst på siden af hovedet til et glimmer-gevir, hehe

Edited by MariaSchmidt
1

Men dem der sætter trenden er dem der tør at tage første skridt... Tør være unikke og gøre det på en ny måde... Så er der dem, der kommer lidt efter, der bruger trenden i en modificeret udgave.

0

Jeg er mere til hippi end bling ;)

ellers fed tråd :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg er faktisk ret overbevist om at en kommende trend vil være 20'erne

0