Ludvig7183

JEG SKAL GIFTES!

24 indlæg i dette emne

Har simpelthen lige brug for at RÅBE det ud til nogen. Er bare så glad!!! Men også lidt i panik. Min htb friede nemlig i morges og han insiterer på at brylluppet skal være den 11.11.11, så har kun en måned til det. Det skal ganske vidst også kun være et meget lille bryllup, (hvis det da ikke bare skal være mig og ham og så en god restaurant bagefter) så jeg klarer det nok.

IIIIIIIIH, HVOR JEG ALTSÅ GLÆDER MIG!!!!

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er næsten helt sikker nu. Det bliver mig og ham, en overdådig middag efterfulgt af en weekend på et lækkert hotel. Så tager vi det store prinsesse bryllup senere. Det er jo også rigtig meget et spørgsmål om penge. Vi vil gerne det store skrud, men pengene er bare ikke til det. Plus, det kunne også være ret så romantisk med et helt privat og intimt bryllub. Det kan man jo heller ikke få igen. En stor fest kan man altid holde.

Jesper: altid dejligt med nogle gode fif. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke!!! :loveshower:

Og hold da op, jeg kunne lige så godt lægge mig til at dø, hvis jeg fik en måned.. Men nu er vores bryllup jo også en hel del større :)

Ej hvor fedt for jer.. Glæder mig til at følge din lynplanlægning, hvis der da kommer en.

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke. Vi kommer til at dele bryllups-dato. I øvrigt sikkert med en hel masse andre ;)

I al den her bryllups-planlægning, er det største stadig for mig selve frieriet. Det var overvældende, fantastisk, følelsesladet, skræmmende, skønt, skørt og fyldt med kærlighed. Dagen efter kørte jeg efter morgenbrød og skreg højt for mig selv i bilen. Det var SÅ vildt! :) - Så jeg kan sagtens forstå trangen til at råååbe det ud til hele verden :)

Tillykke med det og hav en fantastisk dag. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke!

Sikke dejligt med spontanitet! Det elsker jeg bare! det giver sådan et sus i maven. Hihi :thumbsupsmileyanim:

Synes det lyder rigtig fint med en romantisk middag + weekend. :iloveyou:

Min bror og hans ekskone holdt det hemmeligt,så vi først fik det at vide bagefter, og et år efter holdt de fest.

vi holder også først festen 2 år efter vi egentlig er blevet viet, pengene var der heller ikke for os lige i øjeblikket. Men festen kommer! :bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!

Koldinghus er meget specielt sted at blive gift og ikke mindst fotograferet. Jeg kan anbefale biblioteket som et godt sted at tage billeder.

Mange hilsener

Jesper

Kan man blive viet på Koldinghus? Det anede jeg ikke... men jeg har set flere bryllupsfotografier derfra, og det er bare super flot!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg endelig fået lidt tid til at kigge herinde igen. Og jeg må nok sige at jeg er stolt over mig selv. Det er hermed lykkedes at planlægget vores bryllup på kun en uge. Dagen efter frieriet, var jeg således på kommunen og hente de fornødne papirer. De blev om aftnen underskrevet imens vi fandt ud af hvem vi ville inviterere ud (vi vælger så alligevel at holde en lille fest) og hvorhenne det skal holdes. Onsdag morgen kører jeg så tilbage til kommunen med ægteskabserklæringen, får udleveret prøvelsesattesten og kører til kolding kommune med den. Da den var afleveret kørte jeg sammen med min søde svigermor ind og fandt lige den smukke kjole som jeg skal have på. Bliver sååååå fin!! Så blev der ringet til kroen og reserveret og bestilt mad, og derefter fik vi inviteret alle vores gæster. Den kommende gom er sat på brudebuketten, og jeg har fået bestilt tid til at få ordnet mit hår. Så mangler jeg vist ikke mere. Synes det går ret godt, det her projekt lynbryllup. Var ellers ikke noget jeg havde regnet med i betraktning af, at jeg er lidt af en kontrolfreak og perfektionist :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor FEDT - tillykke :balloons:

Lægger du ikke et billede ind af kjolen, så vi kan se den? Jeg tror nogle gange, at os, der har lang tid til planlægning, drømmer om at få et lille intimt lyn-bryllup uden svære beslutninger om gæstelister og grå hår over budgettet. Nyd jeres intime, skønne bryllup :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer