Lene T

Thomas & Lene - Kæmpe overskudssalg NU!

1,656 posts in this topic

VELKOMMEN TIL

:biggrin:

Efter at Thomas friede sidste september i fakkelskær på en strand på Kreta, har vi endelig fået sparet pengene op til at holde vores livs fest og jeg kan ENDELIG få frit løb for at køre alle mine romantiske tanker frem på banen :)

Fotograf - Vores Store Dag.dk

Det endelige headpiece - En Miss Lena kreation - So Bridelicious

..

..

DIY

Invitationer - DONE

Strømpebånd - DONE

Papirsroser - ER I GANG

Bordplan - DONE

Lilla tylskørt - Mangler

Sweet trees - Mangler

Kirkehæfter - DONE

Bordhæfter - ER I GANG

Bogstaver - DONE

Drinkskort - DONE

..

INSPIRATION

..

De kjoler er SÅ smukke!! Hvad skal man vælge??

Sko og flere sko

..

Farvetema bliver hvid, lilla, lavendel, lyng, og amethyst og temaet er endt med noget jeg vil kalde Vintage

:wink:

Edited by Lene T
0

Annonce ♥

Uh nej, gid det var så vel!! Så langt er jeg slet ikke kommet endnu, men de er min inspiration :biggrin: Efter samråd med HTB, så er valget faldet på den første. Jeg har fundet den på nettet og jeg elsker blandingen af romantik og enkelthed :) Så om alt går vel og evnerne er til det, så er det sådan de bliver, bare med et billede af os i og historien om hvor vores rejse mod brylluppet startede - med Thomas frieri :loveshower:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak og ja jeg ved at datoen ser mærkelig ud, men det er simpelthen fordi beslutningen lige er taget og vi derfor ikke har fastsat en dato, andet end at vi gerne vil have brylluppet skal stå i august :rolleyes: Men jeg skal nok skrive den rigtige dato på, når det er gået i orden med kirke og sted :)

Og tak for jeres søde velkomsthilsner! :thanks:

0

Annonce ♥

Uh nej, gid det var så vel!! Så langt er jeg slet ikke kommet endnu, men de er min inspiration :biggrin: Efter samråd med HTB, så er valget faldet på den første. Jeg har fundet den på nettet og jeg elsker blandingen af romantik og enkelthed :) Så om alt går vel og evnerne er til det, så er det sådan de bliver, bare med et billede af os i og historien om hvor vores rejse mod brylluppet startede - med Thomas frieri :loveshower:

Når okay, men det er i hvert fald gode inspirationsbilleder :)

Jeg glæder mig til at følge din planlægning, du bliver hurtigt afhængig af dette forum :a1221:

Og fik vidst slet ikke ønsket tillykke med frieriet - tillykke :wink:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

jaaa det er super fine invitationer du har kig på der!! det er elizabeths :) prettychicblog.dk

BUSTED! :fløjt:

De første invitationer er fra prettychicblog.dk, jeg synes de er så smukke, men blandingen af enkelhed og romantik :) Og jeg sidder så og tænker... novra, du må enten have en kæmpe billedbank, eller også har du bare sindssygt styr på, hvad brudene derude går og sysler med, siden at du kunne spotte det! :o hahahaa RESPEKT!!!

0

jaaa det er super fine invitationer du har kig på der!! det er elizabeths :) prettychicblog.dk

De første invitationer er fra prettychicblog.dk, jeg synes de er så smukke, men blandingen af enkelhed og romantik :) Og jeg sidder så og tænker... novra, du må enten have en kæmpe billedbank, eller også har du bare sindssygt styr på, hvad brudene derude går og sysler med, siden at du kunne spotte det! :o hahahaa RESPEKT!!!

Ha ha, som du nok opdager jo mere du følger med i dette forum, så er Mette vist nok dronningen af bryllupsforberedelser, så hvis hun ikke skulle vide det, så er der ingen der gør! :lol:

Og så forresten, velkommen til dette fantastiske forum og tillykke med frieriet :balloons:

0

Ha ha, som du nok opdager jo mere du følger med i dette forum, så er Mette vist nok dronningen af bryllupsforberedelser, så hvis hun ikke skulle vide det, så er der ingen der gør! :lol:

Og så forresten, velkommen til dette fantastiske forum og tillykke med frieriet :balloons:

Se, nu har jeg jo surfet en del rundt herinde, så det har jeg lagt mærke til :griner:-

0