Lene T

Thomas & Lene - Kæmpe overskudssalg NU!

1,648 indlæg i dette emne

Jeg siddr på færgen på vej mod min elskede (som jeg ikke har set i to uger) og på havnene gik jeg forbi BEGGE mine svigerforældrr (vi er jl ikke rigtig på talefod) og ku ne bare mærke hvordan deres øjne gennemborede mon krop og sidder med en træls fornemmelse i mon mave. Så slår man et smut forbi din tråd og sidder nu med sommerfugle i maven, et smil på læben og en lille tåre i min øjenkrog. Kærligbeden Overvinder alt - og hold op hvor jeg elsker dette skønne forum!

Jeg er glad for at mit lille indlæg kunne vende en øv situation for dig :). Det må vel nok være træls at have det sådan med sine svigerforældre som du har det! Men jeg kan godt forstå dig! For hold da op nogle klaphatte. Det er godt at du har så dejlig en kæreste, det er jo heldigvis ham og ikke hans forældre du skal giftes med :)

Nu må du ikke misforstå mig - men... Jeg læste dit indlæg, smilte og tænkte: "Kæft hvor er det bare dejlig læsning" - og så kom jeg efterfølgende forbi nedenstående billede - og kunne ikke lade være med at smile endnu engang og tænke: "Nuuuuurh - det skal Lene se....." :heart: Synes altså at det - på en eller anden facon - lige gav mig associationer til din MEGET søde "historie" om den dejlige dag!! :loveshower:cute-puppy-pictures-true-love.jpg Vil gerne lige påpege at jeg jo ikke ved om hverken dig eller din kommende mand har "hot abs" eller ej! :tunge: Synes din "historie" er både livsbekræftende og fantastisk.. True love!! :heart: Hvor er det skønt på sådan en overskyet fredag!! :)

Jeg kan ikke helt finde ud af om du synes vi minder dig om halvfede skødehunde eller om det er ske-lægningen der hentydes til??? :wink:-HAHA- Jeg vil nu ikke just prale af at have "hot abs", nok egentlig det modsatte... men det praler jeg sgu heller ikke af!! :huh::lol: Kæresten er en anden sag... de er i hvertfald hotte nok til mig :biggrin::heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her i min store lyserøde lykkerus går jagten videre på den perfekte brunch-kjole og novra jeg har da liiiiiige fundet en 1-200 stykker! -HAHA- Gid jeg havde en million!! Nå her kommer billeder.. i skal være velkomne til at komme med meninger og andet :biggrin:

post-45329-0-83562700-1332703131.pngpost-45329-0-97664100-1332703152.pngpost-45329-0-44327700-1332703170.pngpost-45329-0-88478200-1332703188.pngpost-45329-0-07251200-1332703210.png

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu må du ikke misforstå mig - men... Jeg læste dit indlæg, smilte og tænkte: "Kæft hvor er det bare dejlig læsning" - og så kom jeg efterfølgende forbi nedenstående billede - og kunne ikke lade være med at smile endnu engang og tænke: "Nuuuuurh - det skal Lene se....." :heart:

Synes altså at det - på en eller anden facon - lige gav mig associationer til din MEGET søde "historie" om den dejlige dag!! :loveshower:

cute-puppy-pictures-true-love.jpg

Vil gerne lige påpege at jeg jo ikke ved om hverken dig eller din kommende mand har "hot abs" eller ej! :tunge:

Synes din "historie" er både livsbekræftende og fantastisk.. True love!! :heart: Hvor er det skønt på sådan en overskyet fredag!! :)

Ej de to små hunde.....det er mig og min H2B om aften når vi putter ....... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Nu jeg er i gang med at spamme min egen tråd, så er her et par billeder af weekendens DIY-projekter :)

Min mormors gamle taske er blevet shinet lidt op, så den er klar til fest. Jeg synes selv at den er blevet ret fin :)post-45329-0-52802200-1332704052.jpgpost-45329-0-58272000-1332704068.jpg

Blomsten har altså samme farve som mine sko, men det har været temmelig svært at få det rette lys på..

1

Del dette indlæg

Her er weekendens DIY-projekt nr 2... STRØMPEBÅND :c166:Jeg har lige puttet det om en pude, for at spare jer for mine blegfede lår!! :lol:

post-45329-0-73632800-1332704201.jpgpost-45329-0-12004100-1332704220.jpg

Sorry at billederne er så store! Hvad sker der lige for det???? :huh:

1

Del dette indlæg

SÅ flotte nogle kjoler.......man vil jo eje hver og en....hvor har du dog fundet så mange fine kjole...... :loveshower:

Jeg er gået søge-amok hos aliexpress.com :biggrin: Det er noget skidt, er det :td: For jeg vil altså gerne have dem allesammen!! :shopping::loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu må du ikke misforstå mig - men... Jeg læste dit indlæg, smilte og tænkte: "Kæft hvor er det bare dejlig læsning" - og så kom jeg efterfølgende forbi nedenstående billede - og kunne ikke lade være med at smile endnu engang og tænke: "Nuuuuurh - det skal Lene se....." :heart:

Synes altså at det - på en eller anden facon - lige gav mig associationer til din MEGET søde "historie" om den dejlige dag!! :loveshower:

cute-puppy-pictures-true-love.jpg

Vil gerne lige påpege at jeg jo ikke ved om hverken dig eller din kommende mand har "hot abs" eller ej! :tunge:

Synes din "historie" er både livsbekræftende og fantastisk.. True love!! :heart: Hvor er det skønt på sådan en overskyet fredag!! :)

Ej de to små hunde.....det er mig og min H2B om aften når vi putter ....... -HAHA-

-HAHA- -HAHA-

0

Del dette indlæg

post-45329-0-71575100-1332703852.png

Dette er indtil videre vist gået hen og er blevet min favorit:

post-45329-0-62577100-1332703896.png

Hvor er det bre nogle super fine kjoler du har fundet dig..... kan godt forstå du er forelsket i den hvide/sølv kjole..... Hvor har du fundet dem henne?

Her er weekendens DIY-projekt nr 2... STRØMPEBÅND :c166:Jeg har lige puttet det om en pude, for at spare jer for mine blegfede lår!! :lol:

Eiih flot strømpebånd...... hvordan finder man den blomsterblonde du har brugt? er det noget bånd eller noget stof man bruger?

0

Del dette indlæg

Du har da været i krea modus, den taske er da bare for fin nu, og dit strømpebånd :thumbsupsmileyanim::BKSTREET:

Men halloooooooooo alle de brunch kjoler, der er jo ALT for mange at vælge imellem, beslut dig dog :biggrin: Nu vil jeg oss hahahahaha

Den her er da bare top lækker, og den ville kunne skjule mine mormor vinger, så hvor har du fundet den henne?

post-53794-0-59923200-1332713031.png

Redigeret af Mighti
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-45329-0-71575100-1332703852.png

Dette er indtil videre vist gået hen og er blevet min favorit:

post-45329-0-62577100-1332703896.png

Hvor er det bre nogle super fine kjoler du har fundet dig..... kan godt forstå du er forelsket i den hvide/sølv kjole..... Hvor har du fundet dem henne?

Kjolerne er fundet på www.aliexpress.com :) Under cocktaildress :)

Eiih flot strømpebånd...... hvordan finder man den blomsterblonde du har brugt? er det noget bånd eller noget stof man bruger?

Jeg købte blonde applique'en på etzy.com og så har jeg købt resten i den lokale stofforhandler :)

Du har da været i krea modus, den taske er da bare for fin nu, og dit strømpebånd :thumbsupsmileyanim::BKSTREET:

Men halloooooooooo alle de brunch kjoler, der er jo ALT for mange at vælge imellem, beslut dig dog :biggrin: Nu vil jeg oss hahahahaha

Den her er da bare top lækker, og den ville kunne skjule mine mormor vinger, så hvor har du fundet den henne?

post-53794-0-59923200-1332713031.png

Tak for roserne din skønne kvinde! :kiss::biggrin: Jaaa jeg ved godt der er for mange, men jeg vil alligevel have dem allesammen!! :tunge::lol: Den lilla er fundet her

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forstår godt du gerne vil have alle kjolerne Lene....de er også super flotte...... :loveshower:

Vildt flot taske....kunne man bare finde sådan en i genbrug.....jeg er nemlig ikke til de pynt pynte tasker...... :a1221: Fedt strømpebånd du har lavet Lene....du er da også så kreativ...... :loveshower:

0

Del dette indlæg

Super flotte billeder til jeres personlige chokolader. Hvor har du fundet dem henne - både dem med tekst og billeder hvor blade, hænder m.m. danner et hjerte?

Hej :biggrin: Lige ud over billederne af os, så er resten af billederne fundet på nettet ved at google heart in nature, love quotes o.l... du kan give mig din mail i pm, så kan jeg da sende dem til dig :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer