yousofine

Kjolen efter brylluppet -omsyning/farvning

36 indlæg i dette emne

Er der mon nogle brude her, der har beholdt deres kjole og fået lavet den om?

Personligt er det den løsning jeg har valgt, og er derfor nysgerrig efter at se løsninger.

Min kjole er nu afleveret tilbage til Høvring, der har fået lov til at tage fat i den store saks og klippe kjolen kort.

Meningen er så, at der skal laves et strutskørt af det nederste han klipper af. Spændende, spændende...

Vi skal mødes næste gang til november, så skal nok opdatere.

Det er lidt underligt at tænke på, at min brudekjole ikke findes mere :blush::unsure::rolleyes::blink::heart::loveflag::(:):huh::lol::wink::a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ååh synes det er en fantaaaastisk løsning altså, min kjole egner sik ikke rigtig til at blive lavet om på, ellers havde jeg også gjort det! Glæder mig vildt til at se resultatet som du bare SKAL vise herinde :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mangler du ikke en smiley? :tunge:

Stakkels den smukke smukke kjole.... Men fedt at du gør det, det er altså også lidt nemmere at lade kjolen gå under saksen når det er Jesper Høvrings saks..

Jeg ved ikke endnu om jeg kunne finde på at lave min om, det kommer an på om materialet kan tage imod farve og hvem jeg vil kunne få til at hjælpe mig med at lave ændringer på den. Da jeg var i butikkerne tænkte jeg faktisk en del over det, mest pga. af jeg gerne ville kunne bruge sådan en dyr kjole igen. Nu endte jeg så med en noget billigere kjole (faktisk to :biggrin: ), så det betyder ikke helt så meget igen..

Glæder mig til at se hvordan din kjole kommer til at se ud :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Metteholm:

Ku du ik få en smart, stram, kort cocktailkjole ud af den? ;)

nej det kan jeg ikke rigtig, den er alt for bryllupsgtig stadig med perler, blonder snoreryg osv osv, det hele er jo også tyl så kan ikke farves....sååå desværre ikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været hos Jesper Høvring i dag og kan meddele, at min kjole er ikke mere :)

Uha, uha! Det var skønt at se den, og jeg glæder mig til, at den er færdig.

Jeg får hele 5-6 outfits ud af den og det er bare helt perfekt.

Skørtet er klippet kort og der er nu en cocktailkjole og et aftageligt skørt/nederdel.

Mere efter den 11. november...

Vil så gerne se andre billeder af brude, der har valgt at beholde kjolen og bruge den igen.

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh lyder virkelig spændende, selvom det må være lidt vemodigt at se sin drømme brudekjole blive klippet op - MEN hellere det og så få den brugt bagefter. Kan desværre ikke bidrage med billeder eller andet. Ved bare at min moster brugte sin corsage bagefter rigtig meget :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh lyder virkelig spændende, selvom det må være lidt vemodigt at se sin drømme brudekjole blive klippet op - MEN hellere det og så få den brugt bagefter. Kan desværre ikke bidrage med billeder eller andet. Ved bare at min moster brugte sin corsage bagefter rigtig meget :)

Forkert tråd :blush:

Redigeret af louisevibe
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været hos Jesper Høvring i dag og kan meddele, at min kjole er ikke mere :)

Uha, uha! Det var skønt at se den, og jeg glæder mig til, at den er færdig.

Jeg får hele 5-6 outfits ud af den og det er bare helt perfekt.

Skørtet er klippet kort og der er nu en cocktailkjole og et aftageligt skørt/nederdel.

Mere efter den 11. november...

Vil så gerne se andre billeder af brude, der har valgt at beholde kjolen og bruge den igen.

Det lyder super fedt,

Glæder mig helt vildt til at se billeder :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været hos Jesper Høvring i dag og kan meddele, at min kjole er ikke mere :)

Uha, uha! Det var skønt at se den, og jeg glæder mig til, at den er færdig.

Jeg får hele 5-6 outfits ud af den og det er bare helt perfekt.

Skørtet er klippet kort og der er nu en cocktailkjole og et aftageligt skørt/nederdel.

Mere efter den 11. november...

Vil så gerne se andre billeder af brude, der har valgt at beholde kjolen og bruge den igen.

Vi vil se - det er laaaaang tid siden, at det var den 11. november! At du ved det! Basta!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jow, jow...

:loveshower:

Det er jo det mest fantastiske sæt jeg har fået -og selv fundet på. Har ikke rigtig nogle billeder af mig i dem og det er lidt synd, for man kan ikke helt se det uden en krop i ;)

Meeeen, jeg har fluks her til morgen -for skønne med-zillas- taget billeder af delene, så håber jeg, I kan forestille jer det.

1) Cocktailkjolen. Kan styles med og uden bælte. Blomsterne er ført længere op end den oprindelige kjole, da blomsterskørtet ellers ville se så kort ud. Den går vel til midt på lårene.

6025c3dc.jpg

2) Totalt yndig dansekjole. Virkelig en af favoritterne. Her er det det nederste af skørtet fra brudekjolen, der er blevet til en nederdel, som tages ud over cocktailkjolen. Som I kan fornemme er skørtet KÆMPE. Her er det ikke bredt helt ud. Det er langt over "hel sol" og så lækkert og blødt.

a101f815.jpg

3) Dansekjolen kan også laves med høj talje. Sååå fint.

a577077d.jpg

4) Nederdelen kan bruges med hvilken som helst top. Har brugt den til hverdag med en sort bluse og sorte læderstøvler. Kunne have lavet tonsvis af outfits her, for den kan også styles med en stroptop eller en fin bluse :)

Nederdelen har det fineste silkebånd i samme materiale om roserne, så den kan bindes forskellige steder på kroppen og passe.

c81292c2.jpg

5) Nederdel kan også bruges som kort babydoll kjole. Billedet giver ikke meget indtryk. Men forestil jer den sidder over barmen. Lange stænger og høje stiletter. Det er virkelig fint!

9554ef7d.jpg

6) Og her som babydoll med bælte. Nok min favorit. Den er blevet MEGET brugt. Elsker at danse i den, fordi den svinger sådan rundt. Læderbæltet er ikke sort, men en fantastisk støvet grå, som passer virkelig godt til.

18d3eeda.jpg

Redigeret af yousofine
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhhh - :loveshower: skønt med billeder - og hvor har I dog været kreative.

:respekt: :respekt: :respekt: :respekt:

Jeg skal afgjort have din omsyning i tankerne, når jeg (engang) får taget mig samme til at gøre noget ved min kjole.

Men

ja tak til skønne billeder af dig i dem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer