Sif24

Bare lige et surt opstød!

11 indlæg i dette emne

Jeg skulle forleden ind i LILLY, Aalborg, og hente min brudekjole. Og selvfølgelig havde jeg glædet mig heeeelt vildt til at få den hjem. Det går da også som planlagt, og jeg og min brudepige får kjolen hjem. Vi går straks i gang med at pakke den ud, for prøves, det skal den da! :) Det første jeg ser da jeg får kjolen ud af posen er, at der er nogle små sorte pletter på de snore som slæbet skal snøres op med. Jeg bliver ærgelig, men tænker skidt pyt, det er der ingen der ser. Vi når til at kjolen skal snøres og min brudepige opdager så nu, at der er en stor plet pudder på snøren! :blink: Samtidig er den syet rimelig grimt! Istedet for at der er to pæne, glatte sider, sidder syningen midt i det hele! Det betyder at når den jo snøres i zig-zag, vil der skiftevis kunne ses den grimme syning! :td: NÅ, så når vi til sløret som jeg så også bliver skuffet over, da det ikke er som jeg troede. Kanten (troede jeg) afsluttes med en række perler hele vejen rundt, men der stikker så ydereligere 1 cm tyl ud hele vejen rundt.

NÅ, jeg går så i LILLY dagen efter for at snakke med dem om de forskellige ting. Her møder jeg så en ekspedient, der åbenbart mangler lidt oplæring i god behandling af kunderne :pokey: Hun kommenterer ikke på, at det selvfølgelig ikke er iorden at der er pudder på snøren, men render istedet for rundt og gør et stort nummer ud af, at sådan ser de altså ud på alle kjolerne! Jamen, er der så et trick for, hvordan man undgår at den grimme syning vises? JA, det var der. Nå, men så må du vise mig det, for jeg kan ikke se hvordan man skulle kunne skjule det. Vi går så hen til en kjole, hvor hun meget hurtigt må konstatere, at der IKKE findes noget trick! Men hun havde altså aldrig tænkt over det, men Hvis det betød noget for mig kunne jeg da godt få en ny snøre. ØH, JO TAK, jeg vil da i det mindste gerne have en UDEN pudder!

Da det kom til sløret gjorde hun et stort nummer ud af, at det kunne hun slet ikke gøre noget ved og at det var MIG, der havde været uopmærksom ved prøvningen, og det var MIN skyld, at jeg nu var utilfreds med sløret! :angry: Jeg kunne efter stærk insisteren allernådigst få lov til at bytte sløret til et af deres andre slør, men hvis jeg tog et, der var billigere fik jeg IKKE lov til at få differencen udbetalt! Vi aftalte så at hun skulle ringe i mandags og sige om de fik det andet slør jeg gerne ville bytte det til var kommet hjem, men har stadig ikke hørt noget fra hende!'

Det blev en lang smøre, men skulle lige ud med mit raseri!! Det var SÅ dårlig service, hun talte nedladende til mig og var i det hele taget ubehagelig! Til sidst måtte jeg bare sige farvel og tak fordi jeg var så rasende over den ekstremt dårlige service! FAIR NOK, at hun ikke kan bytte sløret, men hun kunne da i det hele taget ta´ og tale pænt til hendes kunder!!! :angry: :angry: :td: :td: Jeg havde seriøst lyst til at stille mig op og tude midt i LILLY!

Så, hvis i køber brudekjole i LILLY i Aalborg, skal i lige sikre jer, at alt er som det skal være, for den gode service stopper, når først de har taget jeres penge!

Redigeret af Sif24
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil anbefale at man prøver kjolen og kontrollerer alt for pletter, korrekt str. broderinger osv. osv. mens man er i forretningen, da man ifølge købeloven skal kontrollere varen for fejl og mangler ved modtagelse. Man kan ellers miste rettigheden til at klage.

Jeg synes dog ikke at ekspedienten har ydet særlig god service, og kan godt forstå at du er skuffet og ked af at blive behandlet på den måde - det var jeg også blevet!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op, det var sgi da en ærgerlig oplevelse!!!

Det må iøvrigt have været en anden ekspedient end hende, jeg blev betjent af, da jeg købte slør (mit slør er fra Lilly, men ikke min kjole), for hun var rigtig sød og skrev på bonen at jeg kunne få pengene retur for sløret, hvis det ikke passede til min kjole... Men ok, jeg bad så også om det FØR jeg lagde pengene...

Øv, hvor er jeg ked af at du fik sådan en oplevelse. Håber at alt går iorden med både slør og snørrer, og at du kan glemme alt om den dårlige service når du ser hvor smuk du bliver i kjolen! :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

det var da trist - synes normalt at have hørt Lilly har en god service.

Mht båndet, kan du måske gøre det vådt, og så stryge det om, så syningen kommer ned i bunden. Har set mange snører og det sker altså at syningen snor sig lidt.

Sløret er da øv... Så du det slet ikke da du købte det eller er det en anden type slør. Uanset hvad kunne hun jo godt have håndteret situationen mere følsomt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Miss Lena: Jeg havde set sløret, men åbenbart ikke fået set ordentlig på kanten. og det er selvfølgelig min egen fejl, men som du siger kunne hun godt have håndtere situationen mere følsomt alligevel.

Eickhardt: Det er et godt råd, og vil også klart anbefale andre brude at benytte sig af det.

Meggers: Jeg var til skrædder igår, hvor alting heldigvis gik fint og jeg følte mig smuk i min kjole. Har besluttet bare at prøve at glemme den dumme ekspedient og glæde mig til brylluppet :loveshower: Havde bare brug for lige at rase ud :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil anbefale at man prøver kjolen og kontrollerer alt for pletter, korrekt str. broderinger osv. osv. mens man er i forretningen, da man ifølge købeloven skal kontrollere varen for fejl og mangler ved modtagelse. Man kan ellers miste rettigheden til at klage.

Jeg synes dog ikke at ekspedienten har ydet særlig god service, og kan godt forstå at du er skuffet og ked af at blive behandlet på den måde - det var jeg også blevet!

Men når kjolen skal gennem tilretninger, er den først modtaget, når tilretningen er sket. Derfor har man selvfølgelig også ret til at klage over de problemer, som opstår i den anledning. Det er omvendt klart, at har kjolen et hul, som man burde have set ved købet, kan man ikke klage over det efterfølgende.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil anbefale at man prøver kjolen og kontrollerer alt for pletter, korrekt str. broderinger osv. osv. mens man er i forretningen, da man ifølge købeloven skal kontrollere varen for fejl og mangler ved modtagelse. Man kan ellers miste rettigheden til at klage.

Jeg synes dog ikke at ekspedienten har ydet særlig god service, og kan godt forstå at du er skuffet og ked af at blive behandlet på den måde - det var jeg også blevet!

Men når kjolen skal gennem tilretninger, er den først modtaget, når tilretningen er sket. Derfor har man selvfølgelig også ret til at klage over de problemer, som opstår i den anledning. Det er omvendt klart, at har kjolen et hul, som man burde have set ved købet, kan man ikke klage over det efterfølgende.

Ja - hvis kjolen tilrettes af butikken hvor den er købt. Du kan jo ikke gå ned i Lilly og klage over at dig egen valgte skrædder f.eks. har plettet kjolen eller lavet hul i den. Den må du tage med skrædderen.

Kjolen er modtaget når du får den i hånden og går ud af butikken, og det er derfor det er vigtigt at prøve den derinde eller i det mindste se efter pletter, str. osv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig træls oplevelse. Har altid fået en super betjening derinde. Altid ment da min søster købte sin brudekjole, jeg prøvede brudekjole og da min mor købe sin selskabskjole.

Men man skal da godt nok lige prøve kjolen inden man går ud af butikken, hvis der INGEN reklamation er på en brudekjole. Og ikke bare tænke at den selvfølgelig er som den skal være.

Glem den dårlig oplevelse og nyd din fantastiske kjole :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer