AgLø

Min søsters kjole som jeg prøvede igår :)

22 indlæg i dette emne

Hej Alle..

Måtte oprette en ny tråd herinde med billederne da jeg ikke vidste hvor jeg ellers skulle ligge dem ind hehe..

Kjolen er den som min søster blev gift i for 10 år siden, min far (og mor) var med til at betale den, min far døde i november sidste år.. Så da jeg nævnte at vi havde snakket om bryllup herinde sagde min søster at jeg da skulle bruge hendes kjole hvis jeg ville., Og det vil jeg meget gerne da jeg syntes den er fantastisk smuk.. også er den lidt speciel for mig.. :) Men dte var en lille for historie.. Her kommer billederne :)

316082_2498129854146_1279876524_3072705_136694931_n.jpg

294145_2498128894122_1279876524_3072704_1961179129_n.jpg302441_2498130334158_1279876524_3072706_1706591070_n.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

ej hvor sjovt du låner søsterens kjole, ville nok ikke selv have gjort det sådan, men nu har jeg heller ikke nogen søster så ikke aktuelt haha. men synes da det er fedt du gør det + der spares jo på en ellers dyr post!! passer toppen? synes den ser lidt stor ud sådan under brystet?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak tøser.. Syntes også selv den er rigtig flot.. :)

Nu skal det lige siges at min søster og jeg kun har samme mor, så størstedelen af dem der kommer med har aldrig set den før ;) Hehe Netop det at den har affektionsværdi gør at jeg rigtig gerne vil have den på :)

Vi har besluttet at jeg køber kjolen af hende for 1000 kroner.. Så det bliver min helt egen kjole hehe.. Min søster føler ikke at hun har behov for at have den længere, og ønsker jeg bliver gift i den :) Hehe..

Toppen er for stor til mig hehe.. men søster har lige en størrelse større bryster end jeg hehe.. Så der skal lige gøres noget der, men det er jo ikke det store :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tøser.. Syntes også selv den er rigtig flot.. :)

Nu skal det lige siges at min søster og jeg kun har samme mor, så størstedelen af dem der kommer med har aldrig set den før ;) Hehe Netop det at den har affektionsværdi gør at jeg rigtig gerne vil have den på :)

Vi har besluttet at jeg køber kjolen af hende for 1000 kroner.. Så det bliver min helt egen kjole hehe.. Min søster føler ikke at hun har behov for at have den længere, og ønsker jeg bliver gift i den :) Hehe..

Toppen er for stor til mig hehe.. men søster har lige en størrelse større bryster end jeg hehe.. Så der skal lige gøres noget der, men det er jo ikke det store :)

Nej det kan en syerske nemt klare... Det lyder da som en god ide, og det er da også rigtig sødt af din søster.. SÅ det jo bare rigtig fedt for dig at hun ikke har " behov " for den længere... :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan sagtens fås i slør. :) Det er bare ud og prøve nogle forskellige.. Evt. en med blonder tror jeg kunne være flot til.!! :cheerleader3:

Og så bare se om du kan ramme farven som underdelen har. Det er jo basisfarven i kjolen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ok super :) Hvilken længde tænker du på ? :)

Ja det er lige med at ramme den farve hehe..

Min søster havde guld sko på..Jeg tænker at jeg skal have noget støvle værk på da det er et vinter bryllup og der skal helst ikke være for meget hæl da mine fødder ikke er så glade for dem :) hehe

Nogle forslag hehe Er ikke den bedste til alt det der med tøj og hvad der passer sammen ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes bare det er så fantastisk at have noget på med betydning, specielt til sit bryllup. Jeg er selv ret ked af min mormor måtte bruge sin brudekjole til at sy tøj af under 2. verdens krig, jeg synes ellers det kunne have været så fantastisk at få lov at blive gift i hendes kjole. Hvor er du heldig at have så skøn en kjole fyldt med minder om den far :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nogle støvletter ville være super fede til.. Faldt lige over disse og tænkte at de kunne passe godt til :)

http://www.bryllupsklar.dk/forum/71226/de-smukkeste-brudestoevletter-perfekt-til-en-efteraarsvinterbrud.html

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

synes bare det er så fantastisk at have noget på med betydning, specielt til sit bryllup. Jeg er selv ret ked af min mormor måtte bruge sin brudekjole til at sy tøj af under 2. verdens krig, jeg synes ellers det kunne have været så fantastisk at få lov at blive gift i hendes kjole. Hvor er du heldig at have så skøn en kjole fyldt med minder om den far :-)

Er også rigtig glad for at jeg kan have ham med der.. Plus den halskæde han altid havde på, har jeg nu altid på.. Har kun taget den af den ene gang jeg skulle opereres..

Syntes også det er fedt med ting der har betydning og historie i sig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle støvletter ville være super fede til.. Faldt lige over disse og tænkte at de kunne passe godt til :)

http://www.bryllupsk...vinterbrud.html

Tror du ikke de bliver for hvide til selve kjolen ? Har ikke rigtigt forstand på sådan noget.. Men idéen med hvordan de ser ud kan jeg godt lide :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer