susanne nicolaisen

til dem der tør...

43 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Du er rigtig dygtig :kiss:

tak Lena:-) Det er du sandelig osse. Du er osse ved at finde dit helt eget udtryk, kan man tydeliget se. Er du snart at finde på etzy?

Jeg har 10 ting, jeg får taget billeder af snart... Og så har jeg en idé til en ny retning jeg vil gå sådan stilmæssigt, hvilket er fedt. Når man mest gør det her for egen fornøjelse behøver man jo ikke tænke kommercielt YEAH!

Du skal da sende reklamer ud til alle Derby entusiaster og også en flyer til det engelske kongehus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig flotte ting! Har du noget lidt mere enkelt? Er på jagt efter et headpiece til min ene brudepige(kvinde) og den skal være sort eller grå (alla den grå blomsterne der ligger ned har på det ene billede)

Jeg har kigget på din Etsy men sys meget er det er lige stort nok til en brudepige. Hehe. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den ser godt nok FAB. ud den hårbøjle der er på nr 2 billede..

mange tak:-) Går og barsler med en i grønne eller blå nuancer. Blonder er dog svære at finde i de farver. Men måske m blonden i kontrast farve??

Det kunne da være fedt... Hva med lilla.. Elsker lilla :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er rigtig dygtig :kiss:

tak Lena:-) Det er du sandelig osse. Du er osse ved at finde dit helt eget udtryk, kan man tydeliget se. Er du snart at finde på etzy?

Jeg har 10 ting, jeg får taget billeder af snart... Og så har jeg en idé til en ny retning jeg vil gå sådan stilmæssigt, hvilket er fedt. Når man mest gør det her for egen fornøjelse behøver man jo ikke tænke kommercielt YEAH!

nemmerlig nej, som Sebastian fra Den Lille Havfrue siger. :wink: :wink: Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad du har i posen. Jeg er osse ved at finde ud af noget m en rigtig fotograf. Man kan godt se, når man tjekker sine listings igennem på etzy, at det ikke er dem der "popper" frem, når man scroller ned over en side søgning, så det er nok en af de steder det ikke kan betale sig at spare.

:) :) :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig flotte ting! Har du noget lidt mere enkelt? Er på jagt efter et headpiece til min ene brudepige(kvinde) og den skal være sort eller grå (alla den grå blomsterne der ligger ned har på det ene billede)

Jeg har kigget på din Etsy men sys meget er det er lige stort nok til en brudepige. Hehe. :)

jeg har lige købt noget lidt krøllet stof i en lidt skinnende grå changerende nuance. jeg kunne prøve at lave et par blomster til på søndag hvis det er noget? så kunne jeg lige poste dem her m billeder hvis du har lyst?? skal der være bling på? kunne osse være m grå perler, evt blade lavet i grå perler?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den ser godt nok FAB. ud den hårbøjle der er på nr 2 billede..

mange tak:-) Går og barsler med en i grønne eller blå nuancer. Blonder er dog svære at finde i de farver. Men måske m blonden i kontrast farve??

Det kunne da være fedt... Hva med lilla.. Elsker lilla :loveshower:

mee too, mee too. Har faktisk lilla sinamay liggende i to farver. det kunne måske være en idé. Thanks :wink: :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ser godt nok FAB. ud den hårbøjle der er på nr 2 billede..

mange tak:-) Går og barsler med en i grønne eller blå nuancer. Blonder er dog svære at finde i de farver. Men måske m blonden i kontrast farve??

Det kunne da være fedt... Hva med lilla.. Elsker lilla :loveshower:

mee too, mee too. Har faktisk lilla sinamay liggende i to farver. det kunne måske være en idé. Thanks :wink: :wink:

Uhhha haa.. det glæder jeg mig til at se.. og selv tak da :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig flotte ting! Har du noget lidt mere enkelt? Er på jagt efter et headpiece til min ene brudepige(kvinde) og den skal være sort eller grå (alla den grå blomsterne der ligger ned har på det ene billede)

Jeg har kigget på din Etsy men sys meget er det er lige stort nok til en brudepige. Hehe. :)

jeg har lige købt noget lidt krøllet stof i en lidt skinnende grå changerende nuance. jeg kunne prøve at lave et par blomster til på søndag hvis det er noget? så kunne jeg lige poste dem her m billeder hvis du har lyst?? skal der være bling på? kunne osse være m grå perler, evt blade lavet i grå perler?

Det lyder godt. Der må gerne være bling, det tror jeg hun er rigtig meget med på.

Hvis du har overskud kan du se inde på min planlægning hvordan deres kjoler ser ud, og den enes hårbånd. (der er emner på første side, så du ikke skal bladre) De skal ikke være ens eller noget, bare passe sådan ca. sammen i farverne. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig flotte ting! Har du noget lidt mere enkelt? Er på jagt efter et headpiece til min ene brudepige(kvinde) og den skal være sort eller grå (alla den grå blomsterne der ligger ned har på det ene billede)

Jeg har kigget på din Etsy men sys meget er det er lige stort nok til en brudepige. Hehe. :)

jeg har lige købt noget lidt krøllet stof i en lidt skinnende grå changerende nuance. jeg kunne prøve at lave et par blomster til på søndag hvis det er noget? så kunne jeg lige poste dem her m billeder hvis du har lyst?? skal der være bling på? kunne osse være m grå perler, evt blade lavet i grå perler?

Det lyder godt. Der må gerne være bling, det tror jeg hun er rigtig meget med på.

Hvis du har overskud kan du se inde på min planlægning hvordan deres kjoler ser ud, og den enes hårbånd. (der er emner på første side, så du ikke skal bladre) De skal ikke være ens eller noget, bare passe sådan ca. sammen i farverne. :lol:

kanon:-) det bliver min første opgave :biggrin: Vi holder famililefødselsdag for Emil i morgen, så jeg roder lidt m det søndag og vender forhåbentlig tilbage m noget du kan bruge

knus Sanne :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er super flot, den første i tråden, men hvor kan man mon bruge den hæhæ.

Har du flere ting du sælger evt. Jeg er nemlig vild med det jeg ser her. (never mind, jeg fandt dit link hæhæ)

nå det var godt :wink: ellers må du gi lyd hvis du har en idé der skal føres ud i livet :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer