CecilieJ

En kærlighedsrejse

157 indlæg i dette emne

Hej BK's

Det kribler i mine fingre for at få lov at skrive beretningen om vores helt fantastiske bryllup ned til jer (og til mig). Jeg har dog endnu ikke fået billederne fra vores hoved-fotograf...de kommer i næste uge. Men jeg kan jo begynde med optakten :)

Dagene op til

Vi havde fri hele ugen op til brylluppet, egentlig ikke fordi vi skulle forfærdeligt meget, men for at kunne nyde det hele og få lidt ro på. Jeg havde egentlig langt det meste af tiden en helt rolig fornemmelse i maven. Synes vi havde gjort, hvad vi kunne, for at det skulle blive en god dag, og det var rart ikke at have nogle løse ender.

Torsdag fik vi de endelige detaljer på kaffen og forretten, så jeg kunne pusle med opgaverne til landene. Rikke – Mortens brors kæreste – ankom med bryllupskagen og gik i gang med den sidste del.

post-47959-0-08080800-1318674027.jpg

Redigeret af CecilieJ
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fredag

Fredag begyndte sommerfuglene at baske lidt mere. Vores venner fra England ankom af tre omgange. Vi nåede at se lidt til det første par Mario og Kathryn. Mario mødte vi på vores første jordomrejse i 2006. Det var SÅ dejligt og afslappet lige at hænge ud i nogle timer.

Rikke ankom og vi fragtede kagen, props, menuhæfter, bordkort osv. til Nordic Catering.

post-47959-0-86337400-1318674469.jpg

post-47959-0-30585800-1318674484.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rikke fik lov at samle kagen i deres køkken, og hun var bare gået totalt amok med detaljer og kreativitet. Den blev SÅ SMUK. Hun fik masser af ros fra de ansatte; dejligt at se.

post-47959-0-80002900-1318674538.jpg

Sen eftermiddag tog Morten hjem til sin bror, og snart efter ankom min søster til mig. Jeg gik i bad og vaskede hår.

Vi købte lidt mad, drak et glas hvidvin, prøvede kjolen, strøg hendes kjole og den slags. På et tidspunkt var jeg så urolig og oppe at køre at jeg spillede Stevie Wonder på vores didgeridoo (har heldigvis ingen billeder).

Vi gik tidligt i seng, og jeg sov rigtigt godt. Vågnede dog klokken 4 og kom i tanke om den ene ting, vi havde glemt. Jeg glemmer altid EN ting, og var egentlig bare glad for at kunne fikse det, så jeg fandt præmierne (se mere senere) frem og stillede dem ved døren. Og så sov jeg videre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lørdag morgen

Vækkeuret ringede klokken 07.15. Det var fint! Jeg gik i bad og kom i tanke om, at det måske var en idé at smutte i noget tøj som ikke laver mærker, så jeg så ret øm ud om formiddagen. Min søster gik i bad og hentede morgenbrød, og jeg spiste næsten et helt stykke!

Kl. 08.30 ankom Camilla Hentze som skulle sætte mit hår og lægge make-up. Hun gjorde det fantastisk, og vi havde en sjov og hyggelig morgen.

post-47959-0-16577500-1318675463.jpg

post-47959-0-30912700-1318675477.jpg

post-47959-0-80890200-1318675489.jpg

Jeg var stadig ikke ret nervøs. Lagde faktisk make-up på min søster.

Redigeret af CecilieJ
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også lige sat hårblomsten, som er lavet af stof fra min mors brudekjole, i håret. Stadig ikke nervøs.

post-47959-0-57192300-1318675836.jpg

Men så blev klokken 11.00 og min far ankom. Uha, sommerfugle i maven…tror minsandten det var i det øjeblik alle mavesommerfuglene kom ud af deres pupper. Han var så fin og glad og vi fik et glas hvidvin.

post-47959-0-76564900-1318675718.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Snart ankom også Jannich, min grankusines kæreste, som skulle være chauffør. Bilen han skulle køre os i var punkteret og kalechen gået i stykker dagen før, så han havde haft en superdramatisk aften, men nåede at få styr på det hele inden han kom meget sent i seng. Det er så sødt. Og uden at nogen af mine forældre kendte til aftenens tema, havde de sørget for en pilotkasket til chaufføren.

post-47959-0-63237100-1318676335.jpg

Hold fast, hvor blev jeg pludselig nervøs. Gik rundt og rundt, og ville ikke af sted i god tid. Men afsted kom vi alle fire… mod kirken til min Morten.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

JUHUU, så kom din beretning endelig! Den har jeg ventet længe på! Og hvor ser du fin ud! Man kan på en måde godt se at du er nervøs som du står der med chaufføren, men det kan man jo sagtens forstå.

Og så er det ellers F5 F5 F5! :loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower: :loveshower: :loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jubii endelig kommer din beretning. Du ser bare fantastisk ud - din hårblomst er bare så sød, især med historien bag. :loveshower:

Uheldigt med køretøjet, men dejligt det ordnede sig inden I nåede at blive nervøs over det. Og jeres chauffør ser fornem ud - og hvor er din far fin :cheerleader3:

Glæder mig til at læse mere.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I dog søde:) Tak for jeres dejlige kommentarer. Jeg glæder mig vildt til at skrive mere, og har faktisk også nogle fremragende billeder fra min skønne onkel Bo, men jeg mangler stadig den store portion fra Michael, og er bange for det bliver noget rod hvis jeg skriver videre uden dem.

Jeg er MEGET glad for at I kan lide hår og kjole. Jeg er også selv meget tilfreds og fik masser af ros på dagen. Havde ellers været lidt nervøs for, hvad folk ville sige. Jeg plejer jo at være i jeans, converse og t-shirts, så det var et stort spring for mig. Men det var SKØNT!!! Og kjolen sendte alle de signaler jeg havde ønsket - den var smuk, festlig, vild og lidt anderledes.

Min far...ja, han var så fin. Han er i tøjet fra mine forældres sølvbryllup, og vi blev enige om, at det var lige meget at Morten var i jakkesæt og far i kjole og hvidt. Han havde glædet sig til at have det på.

Det havde vist været et værre drama med bilen dagen inden, og stakkels Jannich havde været helt ude af sig selv. Men han havde sgu fået det hele fikset, og var - forståeligt - meget stolt. Det var skønt at dele morgenen med en blanding af rolige og glade mennesker.

Regner med at få flere billeder onsdag, og så vender jeg efter planen stærkt tilbage til beretningen torsdag :loveflag:

So long folks, håber I har det dejligt.

Redigeret af CecilieJ
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved kirken fiksede min søster lige slæbet, og jeg fik min vidunderlige brudebuket. Den er lavet af min kusine og hun er bare så dygtig. Den var perfekt! Den var så meget lige i øjet, at jeg blev helt rørt.

post-47959-0-87026700-1319102447.jpg

Og hun havde da også lige lavet 4 brystbuketter til mændene, så min far fik sin. Han baksede med den, for hans knap hul var syet sammen…men uden grund – det var jo selvfølgelig sørget for en sikkerhedsnål i brystbuketten. Hun har bare tjek på alle de detaljer som hverken Morten eller jeg nogensinde ville tænke over.

post-47959-0-96252200-1319102456.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I kirken - inden bruden ankom

Morten og hans familie var mødt først op i kirken, sammen med blomsterkusinen. Kirken havde LIGE fået lavet nye holdere til blomsterne på bænkene, så buketterne stod helt skævt. De havde haft travlt med at stoppe papirlommetørklæder i hullerne, så det hele blev lidt mere harmonisk:)

post-47959-0-81099900-1319103265.jpg

post-47959-0-98418200-1319103275.jpg

Langsomt blev kirken fyldt op af fantastiske venner og familie.

post-47959-0-18642100-1319103285.jpg

post-47959-0-88739800-1319103292.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I kirken

Jannich og min søster gik ind i kirken, klokkerne ringede…vi havde heldigvis rimeligt god tid. Det var rart, selvom jeg var sindssygt nervøs på en god måde. Var lige ved at græde og kunne mærke, at ”enten stortuder jeg, eller også bliver jeg bare glad”. Tog en dyb indånding, dørene gik op og så kom glæden bare strømmende. En fuld kirke; hvorend jeg kiggede hen var der kærlige og glade kendte ansigter…og jeg var bare så glad og lykkelig. Et stort smil. Jeg holdt min far i hånden i stedet for under armen…dels fordi kjolen var stor, men også fordi jeg synes det var lidt mere afslappet. Det var perfekt.

(Billedespam!)

post-47959-0-55113300-1319103915.jpg

Billede af Michael Søndergaard

post-47959-0-57841900-1319103929.jpg

Billede af Bo Jarner

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer