CecilieJ

En kærlighedsrejse

157 indlæg i dette emne

Åh, kære smukke Cecilie! Sidder her og bliver helt rørt - fantastisk beretning.. Lyder til at have været en HELT perfekt dag :heart:

STORT TILLYKKE ! Hvor er du bare smuk i den kjole, den er jo fantastisk! :thumbsupsmileyanim:

Jeg har ikke lige fået fulgt med herinde, men nu blev jeg altså nødt til at finde din beretning og ønske dig tillykke med dagen! Vi har fået nok at se til med lillesøster herhjemme, så der har ikke været så meget bryllupssnak de sidste 3 ugers tid.. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh, så mange skønne billeder!

Og det ser ud til at have været en god fest - god underholdning og fest-glade gæster - perfekt!!

Tak:) Ja, det var perfekt. Utroligt at det nu er halvanden måned siden!

Elsker din beretning om jeres personlige, gennemførte, sjove og kærlige bryllup :loveshower:

Og :BKSTREET: til svogerens kæreste for kagen!! Og de fine topfigurere :thumbsupsmileyanim:

Søde Louisevibe. Tak:) Det er så skønt at se tilbage på dagen og hvordan det hele bare gik op i en højere enhed. Og ja, totalt streetcredit til kagesvigerinden.

Åh, kære smukke Cecilie! Sidder her og bliver helt rørt - fantastisk beretning.. Lyder til at have været en HELT perfekt dag :heart:

STORT TILLYKKE ! Hvor er du bare smuk i den kjole, den er jo fantastisk! :thumbsupsmileyanim:

Jeg har ikke lige fået fulgt med herinde, men nu blev jeg altså nødt til at finde din beretning og ønske dig tillykke med dagen! Vi har fået nok at se til med lillesøster herhjemme, så der har ikke været så meget bryllupssnak de sidste 3 ugers tid.. :wink:

Hej Lea.

Nårh, hvor er du sød. Jeg er glad for at du har fundet tid til at læse beretningen. Der er jo også et tillykke til jer:) Jeg håber I har et rigtigt skønt allesammen.

Jeg regner ikke med at være ret meget på BK fremover, så hvis jeg ikke render ind i dig igen, så held og lykke med bryllup, børn, kærlighed, ægteskab og al den glæde som I går i møde.

Kæmpe knus

Cecilie

ååh har aldrig fået læst det hele, men NU har jeg :loveshower:

såååå skønt et bryllup, ser ud til at have været en fantastisk dag :bunny_4::cheerleader3::loveboard:

Tak Mette. Godt du fandt tiden. Jeg er så glad når nogen gider læse om vores store dag - den var VIRKELIG fantastisk. Det er som om livet for en ekstra dimension, når det går op for en hvor mange skønne mennesker man har omkring sig. For vildt at være i centrum en hel dag i blandt de gæster - det er sgu lykke.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa - hvor meget gav du for make-up og hår? Jeg leder med lys og lygte efter en der kan lave en make-up som holder hele dagen :-)

Hejsa - og undskyld jeg først svarer nu. Efter bryllup kommer jo baby, så jeg har lige haft hovedet et andet sted:) Jeg gav vidst 2.800 kr. for hår og make-up- Dyrt, men det hele værd, og jeg fik masser af komplimenter på det hele dagen (og efter).

Super beretning og kanonfede stemmingsbilleder. Genialt med de forskellige temaer til festen og den fine ladcykel du kom til receptionen på.

Mange tak - jeg bliver virkelig glad over, at der er nogen, der stadig læser med. Dejligt at blive mindet om den skønne dag indimellem. Vi får stadig mange komplimenter fra festen, gæsterne synes virkelig vi havde gjort en indsats for, at de skulle have en god aften og at det hele var i vores ånd. Det er skønt at høre, og jeg er stadig vildt glad for den måde vi valgte at fejre dagen på.

Nu går jeg ud fra at I 2 også skal giftes? I så fald, rigtigt meget pøjpøj med en fantastisk dag:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer