Guest Pernille2604

Åhh nej. Jeg er ikke en sko-pige

40 indlæg i dette emne

Hej Ladies..

Til ens bryllup skal man helst se ud som en prinsesse, aldrig smukkere og måske endda være så smuk, så det bringer en tårer i øjnene på ens nærmeste. Men alt skal passe sammen. Det går jo ikke, at jeg går ned af gulvet i mine blomstrede Clox (som kæresten forøvrigt HADER) - men de er ellers så behagelige :tunge:

Jeg ejer måske samlet 7 par sko. Vinterstøvler, kondisko, sneakers og et par enkelte "pæne-sko" som er en million år gamle og er blevet "grimme" og slidte. Jeg sagde ellers til min kæreste, at jeg kunne spraymale det ene par - så så de måske ikke så gamle ud. Jeg fik de vildeste "det gør du bare ikke"! - øjne af kæresten.

Så alt tyder på at jeg skal finde nogle nye pæne sko til mit bryllup. Jeg er ikke vant til at gå i høje hæle, og hvis jeg tager nogle på, så varer det ikke længe, før mine fødder skriger. Jeg kan ikke passe "pæne sko" uden en rem eller andet over vristen. Jeg svupper i dem, uanset hvor lille en størrelse jeg klemmer mig ned i. Giver det mening?

Jeg kunne rigtig godt tænke mig nogle lilla sko! Jeg ææælsker lilla, men jeg har søgt på google og google billeder, men der er bare ikke noget der kommer frem, som jeg kan passe. Ivory eller sølv, vil jeg da også gerne have, men lilla indtager altså 1. pladsen.

Jeg håber lidt på, at der er nogle sko-piger herinde, som kan hjælpe mig..

Herunder er et billede. Farven er PERFEKT, men jeg kan ikke passe designet, fordi mine fødder jo svupper. - og så er de ALT for høje. Jeg har never ever haft SÅ høje hæle på. Tror måske jeg kan kæmpe mig op på 5-7 cm erfaringsmæssigt.

post-53989-0-61216100-1318847345.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine fødder svupper også.!! Lige meget om jeg så tager en str. 38 på (er normalt 39)

Derfor skal jeg også have rem på mine brudesko. Og har også udset mig et par. Jeg har ikke noget imod 10 cm. hæle, så længe mine fødder sidder fast, så jeg ikke skal bekymre mig om at tabe skoene, eller jogge ud af dem. Og så slapper fødderne også mere af, når de ikke skal anstrenge sig hele tiden.

Så kan fuldt ud følge dig i svupperiet. :wink:

Tror godt du kan kæmpe dig derop, så længe der er rem på. :biggrin: Og så træn dine fødder til det :) lige have dem på nogle gange når manden ikke er hjemme.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er der jo ikke sådan formelle krav til sko, så man kan jo gøre hvad man lyster - så det burde ikke være et problem

Se her: http://www.shopstyle...ballerinas#6_64 eller her: http://www.shopstyle...hoes?fts=purple

Det er i øvrigt en genial hjemmeside til at få overblik over tøj/sko mm i diverse on-linebutikker (engelske)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan sagtens følge dig - jeg overvejede også mange gange inden jeg købte sko - om jeg ikke "bare" skulle købe et par møgdyre fede brude stiletter - velvindende at jeg ikke ville kunne have dem på mere end 5min.. Men.. Jeg kom til fornuft - og indså mine egne begrænsninger.. Til min brors bryllup købte jeg et par vanvittigt flotte (og dyre) sko - som jeg ikke kunne have på mere end i kirken - og rendte rundt til hele festen iført hjemmesko (ingen kunne se mine sko da jeg havde lang kjole på) De sko har stået i skabet lige siden.. Det var 1000kr ud af vinduet! Så til MIT bryllup - har jeg købt et par Ecco ballerinaer, de er måske ikke sexede eller decideret brudesko - men de er "fornuftige" og de er SÅ dejlige og have på! :)

Mine sko:

23b4d43e.jpg

Men jeg har fundet lidt lilla sko til dig - som ikke er så høje... Her kommer lidt forslag:

46168-f.jpg

Find dem her.. 699kr

51412-b.jpg

Find dem her.. 799kr

37306-b.jpg

Find dem her... 319kr

bullboxer-model-33000-1003647.jpg

Find dem her - 499kr

tamaris-model-22125-1002668.jpg

Find dem her - 359kr

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine fødder svupper også.!! Lige meget om jeg så tager en str. 38 på (er normalt 39)

Derfor skal jeg også have rem på mine brudesko. Og har også udset mig et par. Jeg har ikke noget imod 10 cm. hæle, så længe mine fødder sidder fast, så jeg ikke skal bekymre mig om at tabe skoene, eller jogge ud af dem. Og så slapper fødderne også mere af, når de ikke skal anstrenge sig hele tiden.

Så kan fuldt ud følge dig i svupperiet. :wink:

Tror godt du kan kæmpe dig derop, så længe der er rem på. :biggrin: Og så træn dine fødder til det :) lige have dem på nogle gange når manden ikke er hjemme.

Slapper fødderne mere af? Det vidste jeg ikke... Jeg har også overvejet at købe nogle høje hæle og træne mig op - men hvad nu hvis det bare ikke kan lade sig gøre, så har jeg smidt (mange) penge ud af vinduet. Men jeg vil helt sikkert overveje det - meget..... Er frisk på at tage ud og købe et par lige nu, hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville bare lige sige at jeg ved hvordan du har det.. Det er rigtig øv.. Men sidst jeg skulle finde pæne sko så fandt jeg nogle lilla'e med en meget meget lille hæl, Max 1 cm hehe og de sad pisse godt.. Er det for lavt for dig *?

1 cm hæl er fint for mig - men er måske ikke lige så "fine"? Det kommer vel an på så meget - men er klart åben for ideen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har et heeeelt andet problem lige for tiden - jeg ved ikke, om jeg kan have hæle på (bare lidt; please) til vores bryllup fordi jeg har forstuvet forfoden for 14 dage siden. :boohoo:

Så jeg lurer lige med her - om ikke andet kan det være jeg skal have et par flade skiftesko, hvis min fod siger fra midtvejs.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine fødder svupper også.!! Lige meget om jeg så tager en str. 38 på (er normalt 39)

Derfor skal jeg også have rem på mine brudesko. Og har også udset mig et par. Jeg har ikke noget imod 10 cm. hæle, så længe mine fødder sidder fast, så jeg ikke skal bekymre mig om at tabe skoene, eller jogge ud af dem. Og så slapper fødderne også mere af, når de ikke skal anstrenge sig hele tiden.

Så kan fuldt ud følge dig i svupperiet. :wink:

Tror godt du kan kæmpe dig derop, så længe der er rem på. :biggrin: Og så træn dine fødder til det :) lige have dem på nogle gange når manden ikke er hjemme.

Slapper fødderne mere af? Det vidste jeg ikke... Jeg har også overvejet at købe nogle høje hæle og træne mig op - men hvad nu hvis det bare ikke kan lade sig gøre, så har jeg smidt (mange) penge ud af vinduet. Men jeg vil helt sikkert overveje det - meget..... Er frisk på at tage ud og købe et par lige nu, hehe

Du spænder ikke så meget i foden for at beholde skoen på.. Når der er rem kan foden ikke flytte sig nogle steder jo :)

Du kender ikke en hvor du kan låne et par højhælede med rem på og så øve dig lidt? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine fødder svupper også.!! Lige meget om jeg så tager en str. 38 på (er normalt 39)

Derfor skal jeg også have rem på mine brudesko. Og har også udset mig et par. Jeg har ikke noget imod 10 cm. hæle, så længe mine fødder sidder fast, så jeg ikke skal bekymre mig om at tabe skoene, eller jogge ud af dem. Og så slapper fødderne også mere af, når de ikke skal anstrenge sig hele tiden.

Så kan fuldt ud følge dig i svupperiet. :wink:

Tror godt du kan kæmpe dig derop, så længe der er rem på. :biggrin: Og så træn dine fødder til det :) lige have dem på nogle gange når manden ikke er hjemme.

Slapper fødderne mere af? Det vidste jeg ikke... Jeg har også overvejet at købe nogle høje hæle og træne mig op - men hvad nu hvis det bare ikke kan lade sig gøre, så har jeg smidt (mange) penge ud af vinduet. Men jeg vil helt sikkert overveje det - meget..... Er frisk på at tage ud og købe et par lige nu, hehe

Du spænder ikke så meget i foden for at beholde skoen på.. Når der er rem kan foden ikke flytte sig nogle steder jo :)

Du kender ikke en hvor du kan låne et par højhælede med rem på og så øve dig lidt? :)

Kan da prøve at høre veninderne - men de er vidst alle et par størrelser større end mig. Men jeg kan prøve

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du ikke er vant til høje hæle så ja, vigtigt at gå skoene godt til! og her er der virkelig forskel på kvaliteten. mange høje sko skal jeg gå til i næsten et år før de er gode at gå i, andre sko, som fx mine louboutin gik jeg 5 km i første dag jeg fik dem uden problemer... så købt en GOD sko ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har kigget lidt rundt på Brandos.dk og fundet følgende:

post-54048-0-23428400-1318855637.jpg

Kan købes her

post-54048-0-66396900-1318855830.jpg

Kan købes her - (en bred hæl er også nemmere at holde balancen på!)

post-54048-0-71530300-1318855903.jpg

Kan købes her

post-54048-0-74737400-1318855977.jpg

Kan købes her

post-54048-0-08152800-1318856050.jpg

Kan købes her

Håber du finder noget du kan bruge! :17:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har os prøvet mange sko, har faktisk to par som ikke kommer i brug da de er uden rem og det kan jeg bare heller ikke have med at gøre..

jeg har købt disse lille sko. ( faktisk af en herinde ) Og jeg elsker dem.. Havde forelsket mig i dem allerede sidste år, men var lidt nærrig hva prisen angår, da jeg sikkert ikke kommer til at gå i dem igen.. så heldigt en herinde havde dem tilsalg :heart:

:back2topic: De kan ses HER

07-1965_medium.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg stemmer klart for, at du har de sko på du kan danse i hele natten. Din kjole bliver sikkert alligevel så lang, at man ikke kan se dem.

Jeg har ikke selv noget problem med hæle, men er kun 2 cm lavere end min kommende mand, og han hader når jeg tårner mig op ved siden af ham, når jeg har hæle på.

Det - sammen med, at vi skal giftes på en strand, gjorde at jeg har købt et par fine perlesandaler fra Etsy - se dem her: http://www.etsy.com/listing/56729363/beach-wedding-barefoot-sandals - Dem har jeg på hele dagen. Og når vi skal spise om aftenen skifter jeg om til de her fine fine flip-flops... Nårh. Kan så åbenbart ikke finde ud af at uploade et billede. Men de er fine :)

Anyhow. En lang historie kort. Så synes jeg du skal se bort fra "bør" og så i stedet finde et par fine sko, som du kan lide at have på. (Men jeg er enig med din kæreste. Du skal ikke bare male et par gamle... ;) )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har os prøvet mange sko, har faktisk to par som ikke kommer i brug da de er uden rem og det kan jeg bare heller ikke have med at gøre..

jeg har købt disse lille sko. ( faktisk af en herinde ) Og jeg elsker dem.. Havde forelsket mig i dem allerede sidste år, men var lidt nærrig hva prisen angår, da jeg sikkert ikke kommer til at gå i dem igen.. så heldigt en herinde havde dem tilsalg :heart:

:back2topic: De kan ses HER

07-1965_medium.jpg

WOW hvor er de flotte!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har os prøvet mange sko, har faktisk to par som ikke kommer i brug da de er uden rem og det kan jeg bare heller ikke have med at gøre..

jeg har købt disse lille sko. ( faktisk af en herinde ) Og jeg elsker dem.. Havde forelsket mig i dem allerede sidste år, men var lidt nærrig hva prisen angår, da jeg sikkert ikke kommer til at gå i dem igen.. så heldigt en herinde havde dem tilsalg :heart:

:back2topic: De kan ses HER

07-1965_medium.jpg

WOW hvor er de flotte!!!

Ja ikke.. jeg glæder mig så meget til at skulle have mine på om 12 dage :loveboard:

OG allerbedst så er de så behagelige at have på.. syntes jeg..

Redigeret af Mor-Til-To
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har os prøvet mange sko, har faktisk to par som ikke kommer i brug da de er uden rem og det kan jeg bare heller ikke have med at gøre..

jeg har købt disse lille sko. ( faktisk af en herinde ) Og jeg elsker dem.. Havde forelsket mig i dem allerede sidste år, men var lidt nærrig hva prisen angår, da jeg sikkert ikke kommer til at gå i dem igen.. så heldigt en herinde havde dem tilsalg :heart:

:back2topic: De kan ses HER

07-1965_medium.jpg

WOW hvor er de flotte!!!

Ja ikke.. jeg glæder mig så meget til at skulle have mine på om 12 dage :loveboard:

OG allerbedst så er de så behagelige at have på.. syntes jeg..

Synes de er liiidt dyre, men måske jeg skal ofre mig og finde plads til et par dyre og flotte sko i budgettet. Hvor lang tid tog det dine fødder at "vænne" sig til dem? Ved godt de var brugte...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer