ivanogline

Vores fantastiske dag, fortalt i billeder.

19 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Dejlig video.!

Er helt vild med Close up kyssebilledet i skoven.! Det er virkelig flot. Og så er Sepia/gammelbilled stilen lige mig! :thumbsupsmileyanim: Elsker old style billeder, som jeg også laver meget af selv :cheerleader3:

Glæder mig rigtig meget til at læse og se meget mere fra Jer :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min gode veninde og brudepige sover hos mig natten til bryllupsdagen. Morgenen starter med en solid morgenmad. Æg, bacon og pølser. Mums :)

Så er det badetid, og vi havde fået stregne ordre fra frisøren af, at håret ikke måtte blive vådt. Så det blev pakket godt ind i plastikposer

På billedet ses min brudepige

post-48599-0-73428000-1319304203.jpg

Brudepigen får først sat sit hår og lagt make up, og der efter mig.

Jeg ses på billedet. Endnu ikke helt klar til at blive gift :lol:

post-48599-0-35222400-1319303707.jpg

Dagen igennem, til vi skulle have de fine klæder på, går vi rundt i nattøj, og ser meget doven og slet ikke bryllupsstemt ud.

Da min kjole er meget bar, ville jeg ikke risikere at have mærker efter bh-stropper eller andre mærker i huden.

Fortælling følger.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brudepigens far, havde jeg overtalt til (hvilket ikke var specielt svært) at føre mig op af gulvet. Min egen far var slet ikke med til festen.

Han ankom dog hos mig med solbrille rog kasket, og sagde at sådan ville han se ud. :lol: Haha. Desværre nåede jeg ikke at få et billede af det.

post-48599-0-65750300-1319304669.jpg

Vi havde alle snakkede om, at jeg helt sikkert var en bridezilla af de helt store på dagen. Men jeg var den som tog det hele mest roligt. Jeg havde sagt til mig selv dagen i forvejen, at jeg vil nyde dagen som brud, fra start til slut, og det gjorde jeg. Jeg vidste at de sidste tikng med blomster, kage osv. Havde min mand styr på. SÅ jeg skulle ikke tænke planlægming overhovedet. Heldigvis. :wink:

post-48599-0-88259100-1319304862.jpg Mine to skønne brudepiger. Min veninde og mit gudbarn på 8 år. Min venindes kjole fandt jeg fra en hjemmeside. Jeg husker ikke længere hvad den hedder. Det er første og gang jeg har bestilt tøj fra nettet, så jeg var noget nekymret for om den nu også passede efter målene. Men det gjorde den bestemt. Jeg flyttede kun en smule på knappen i ryggen. Men ellers passer den som syede.

Mit gudbarns kjole var der dog nogle kvaler med. Den var for lille. Heldigvis blev min frisør gift sidste år, og har en datter der der var 9 år. Så hun sendte bud efter sin mand, som kom med den smukke blå kjole. post-48599-0-56382100-1319305197.jpg

Den er dog ikke samme farve blå som min venindes, som den oprindelige, men den er smuk og en stor redning. Selv det tog jeg helt roligt :)

Fortsættelse følger.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så kom tiden til at vi skulle til kirken.

post-48599-0-15418400-1319305513.jpg (billede fra we shoot weddings)

En veteranlimosine. Cheføren er min mands tidligere chef, som har kørt mange bryllupskørelser. Han var også med til festen.

Der opstod dog også et mindre problem her. Bilen var for lang til at køre over de bomb der er på vores vej. Så vi måtte stå ud af bilen igen, og gå op af vejen, for at den kunne komme over. Bilen stødte imod på midten. Men det havde vi det kun ret skægt med.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi ankommer til kirken.

post-48599-0-64462200-1319305999.jpg

Da vi drejer rundt om hjørnet, hen imod kirken, kan jeg godt mærke sommerfuglene i maven, vifle flyvsk rundt. Puha. Og det blev bestemt ikke bedre da vi hørte klokkerne ringe løs efter mig.

post-48599-0-74599500-1319306189.jpg Her er vi helt klar til at gå ind. John og jeg.

Da vi ankommer til kirken, komendrede kirketjeneren rundt med mig. Alt hvad vi havde aftalt med præsten, hvordan og hvorledes jeg skulle stå og komme ind osv. Var kirketjeneren ligeglad med. I ren nervøsitet, spændning og irritation, blev jeg gal poå ham, og måtte sætte ham lidt på plads, naturligvis på en pæn måde.

Jeg pudrede lige næsen. Brudepigerne retted ekjolen til og jeg fik et varmt knus af John. Så var jeg klar.

Fortsættelse følger senere....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand tog imod mig da vi nåede til enden af gulvet. Han kyssede mig blidt på kinden, og sagde at han elsker mig. Så gav han John hånden, og fulgte mig derefter ned og sidde ved min stol.

Vi kiggede intenst på hinanden under hele vielsen, med et lykkeligt blik.

Vi sgade ja til hinanden.

Han var dog blevet lovet en kasse øl af en kollega, hvis han sagde nej. Men han har vist mere respekt for mig. Haha :wink:

Efter vielsen, spiller min storebror på sin akustiske guitar, og synger.

Annies song - John Denver

Herefter en salme, og så giver præsten hånd. Vi får vores vielsesattest + en gave + en kopi af præstens tale

post-48599-0-50888400-1319308822.jpg Jeg præsentere Hr. og Fru. Olesen ()()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer