AnnaPerenna

Billigt make-up

31 posts in this topic

Hej Tøser

Jeg har lige shoppet på denne side - min veninde siger det er rigtig godt - skal nok opdatere når jeg selv har fået det hjem.

Der er pt. fragfrit.. men mineral foundation til 30 kr!!!

http://www.eyeslipsface.dk/

1

Annonce ♥

Kan fortælle at mærket ELF er min bedste venindes yndlingsmærke.. Hun er makeupartist og har sin egen makeup blog. Faktisk er ELF hendes sponsor sammen med matas :)

Har selv nogle pensler fra ELF og de er GUDE SKØNNE!!! :heart:

0

Annonce ♥

Hej Tøser

Jeg har lige shoppet på denne side - min veninde siger det er rigtig godt - skal nok opdatere når jeg selv har fået det hjem.

Der er pt. fragfrit.. men mineral foundation til 30 kr!!!

http://www.eyeslipsface.dk/

Uhh, er meget spændt - har du modtaget din bestilling? Hvis det er gode produkter skal jeg helt bestemt ind og afprøve (lidt) forskellige ting :fløjt:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Kan fortælle at kvaliteten er lækker! Husk at tilmelde jer deres nyhedsmail, der er tit gode rabatter og fragtfrit... Har endda lige vundet en konkurrence og fået en eyeshadow-palette... I love it! :loveshower:

0

Jeg fandt lige af omveje denne hjemmeside som laver gode deals på alverdens ting. Så vidt jeg kan se er det meget i stil med sweetdeal, downtown og hvad alle de andre danske tilbudssider hedder.

Der er pt. mulighed for at købe en voucher med en værdi af 30$ til 15$ så yderligere 50% besparelse på det i forvejen meget billige e.l.f. makeup :loveshower:

Det er dog begrænset til Studio og mineralserien + voucheren skal bruge på en gang. Se selv mere på:

http://livingsocial.com/cities/45/deals/168483-30-to-spend-on-mineral-or-studio-makeup

0

Har lige bestilt en hel masse mineralprodukter/børster og glæææææder mig til det kommer. Havde forinden like'ed dem på facebook, så jeg slog til, da de annoncerede, at de her til halloween giver 20% rabat på alle varer. Tilbuddet gælder weekenden ud :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Mineral foundation og concealer????

Når de begge er pudder putter man så først concealeren på med kabuki brusch og så foundation med samme børste eller hvordan fugerer det?

Jeg han kun brugt flydende foundation og en pen concealer før - men kunne godt tænke mig a prøve noget nyt....

0

ingen told på mit og det er VILDT godt, er meget meget tilfreds med kvaliteten af det! fik 11 produkter for 300 kr så det er jo til at overskue!!

Købte en mineral primer, der er rigtig god og kan også anbefale eye primers som kommer i sådan lip-gloss format i tre farver :)

0

Tulipa - man kan ikke bruge de der vouchers på UK sitet - og de sender kun til USA og Canada på .com.. :(

Tak for dit input - er altså glad for at jeg tjekkede BK en ekstra gang inden jeg smed 15 $ ud af vinduet :wink:

Nu har jeg til gengæld købt størstedelen af deres mineralserie for den nette sum af 340 kr. inkl. fragt og jeg GLÆDER mig til at få min pakke i løbet af ugen :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jeg modtog min pakke forleden dag. Og har afprøvet makeuppen. Må sige at jeg er nogenlunde tilfreds.

Concealeren og bronzing powderen måtte jeg smide ud i skraldespanden! Efter jeg havde haft det på i 2 min, begyndte min hud at klø rigtig meget (holdte mig dog tilbage), men så kunne jeg se at jeg begyndte at få store røde plamager i ansigtet, og skyndte mig derfor at vaske det af :blink: puhhaaa, det skal jeg ikke nyde noget af. Blev helt bange ... Meget ubehageligt, og var rød et godt stykke tid efter. Ved ikke hvad der er i deres produkter, men der var i hvert fald noget her som jeg ikke kunne tåle.

Men jeg har prøvet øjenskyggerne og lipglossen som jeg bestilte, og der har ikke været nogen problemer der. Har dog ikke prøvet neglelakken endnu, men heldigvis er det ikke særlig mange penge der er blevet brugt!

0

Jeg modtog min pakke forleden dag. Og har afprøvet makeuppen. Må sige at jeg er nogenlunde tilfreds. Concealeren og bronzing powderen måtte jeg smide ud i skraldespanden! Efter jeg havde haft det på i 2 min, begyndte min hud at klø rigtig meget (holdte mig dog tilbage), men så kunne jeg se at jeg begyndte at få store røde plamager i ansigtet, og skyndte mig derfor at vaske det af :blink: puhhaaa, det skal jeg ikke nyde noget af. Blev helt bange ... Meget ubehageligt, og var rød et godt stykke tid efter. Ved ikke hvad der er i deres produkter, men der var i hvert fald noget her som jeg ikke kunne tåle. Men jeg har prøvet øjenskyggerne og lipglossen som jeg bestilte, og der har ikke været nogen problemer der. Har dog ikke prøvet neglelakken endnu, men heldigvis er det ikke særlig mange penge der er blevet brugt!

Æv, det lyder ikke godt med allergisk reaktion. Var det fra mineral-serien eller en af de andre serier? Jeg synes næsten, du skal skrive til dem, at du har fået en allergisk reaktion på de produkter. Hvis de er samvittighedsfulde, så vil de måske skrive en advarsel om, at det kan give en allergisk reaktion...

Edited by sommer2012
0

Hej

Sitet har været anbefalet herinde før, og dengang købte jeg lidt forskelligt, bl.a. deres mineraløjenskygger, nogle pensler og nogle neglelakker.

Mht. mineral foundation bruger jeg kun Youngblood, så deres har jeg ikke prøvet.

Jeg må indrømme, at jeg ikke var så imponeret. Neglelakken er MEGET svag i farven. Øjenskyggerne er ok, men langt fra mine favoritter. Til gengæld er deres make-up pensler rigtig gode. Dem er jeg glade for. Det andet bruger jeg ikke.

0

Nu har jeg lige fået en mail ffra ELF om at min pakke er afsendt men der står at jeg skal forvente en leveringstid på mellem 7 - 14 hverdage :blink:

Hvor lang tid tog det for jer andre for jeg er altså noget spændt på at få prøvet produkterne :)

0