AnnaPerenna

Billigt make-up

31 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg har fået mine ting, og jeg er fuldt tilfreds med mineral-øjenskygger, eyeliner, foundation og børster :cheerleader3:lipglossen er lidt sticky men farverne er gode, synes jeg....

Edited by sommer2012
0

Er der nogle der ved om der kommer ekstra udgifter på?

Altså sendes det fra england, så der ikke kommer told på?

Der er ikke told og afgifter på varer sendt fra et andet EU-land. Men man skal være opmærksom på om de sender varerne fra fx Kina for så kommer der afgifter på.

Hilsen en tolder

0

Annonce ♥

Jeg kan godt lide deres neglelak, men resten er jeg ikke begejstret for.

Købte både rouge, øjenskygge og pudder og det drysser helt vildt, så der ender mere i vasken end på mine børste og der skal bruges ret meget

Samtlige børster fælder.. Billigt ja, men jeg kommer nok ikke til at handle der igen

Nå jo, øjenvippetangen er også fin

0

Jeg har også prøvet dem og skal snart have handlet stort ind igen. Prøvede et par forskellige produkter fr lige at se hvad det var. Det var så billigt at jeg tænkte hvis det ikke duede, var det få penge spildt. Jeg har prøvet at blande deres mineral fundation, da jeg havde købt forkert farve. Det gik fint. Havde en gammel solskins pudder der bliver brugt alt for sjældent, den hældte jeg lidt af i den lyseste. Så fik jeg endda brugt op. Til gengæld en de mere matte end Tromborgs, som jeg ellers har brugt.

0