MunkVerner

Miss-Lena kig her:-)

148 indlæg i dette emne

Ikke for at blande mig, men det var altså ikke så svært, men selvfølgelig ikke nær så smukt som Lenas. Til gengæld var det ikke en post jeg ville bruge så mange penge på, så perlerne var nogle jeg havde, blonden er købt på etsy.com og resten i en stofhandel. Prisen blev under 50,- :)

post-45329-0-99793100-1332931165.pngpost-45329-0-30322600-1332931155.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes altså det er blevet fint...

Jeg har selv brugt samme type blonde - elastisk velourbånd (lidt bredt), perler og små stofblomster - samt lidt tekstillim, til at skrjule syningen på bagsiden bag noget blødt velour, der ikke generer - Og ja, materialeprisen bliver nok 50-70 kroner alt efter hvilke ting man køber

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvordan sætter man det sammen???

Er det sådan noget elastisk noget eller???

:biggrin:

Jeg gjorde det at jeg købte et pænt elastisk bånd (kan både fås i blonde, velour og andre materialer) og så syede jeg det blå bånd på ( det er jo valgfrit ). Så satte jeg det fast med en nål i den ene side og derpå tog jeg det omkring låret og målte længden. Bagefter syede jeg det bare fast bagpå i hånden. Jeg er ikke helt sikker på, om jeg ikke vil sy noget af det der gennemsigtige gummibånd bagpå, som man bruger til undertøj. Mit er nemlig ikke lavet så stramt, da jeg ikke vil se ud som om jeg har pølseben og jeg er heller ikke interesseret i at det glider ned :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvordan sætter man det sammen???

Er det sådan noget elastisk noget eller???

:biggrin:

Jeg gjorde det at jeg købte et pænt elastisk bånd (kan både fås i blonde, velour og andre materialer) og så syede jeg det blå bånd på ( det er jo valgfrit ). Så satte jeg det fast med en nål i den ene side og derpå tog jeg det omkring låret og målte længden. Bagefter syede jeg det bare fast bagpå i hånden. Jeg er ikke helt sikker på, om jeg ikke vil sy noget af det der gennemsigtige gummibånd bagpå, som man bruger til undertøj. Mit er nemlig ikke lavet så stramt, da jeg ikke vil se ud som om jeg har pølseben og jeg er heller ikke interesseret i at det glider ned :)

Lene T hvor kan man købe sådan noget gummibånd?

Lene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er ikke voldsomt svært at lave selv. Skylder at lave nogle strømpebånd, som jeg satser på at lave i weekenden. Men har jeg materialer i overskud vil jeg godt lave et til.

Jeg tror jeg vil lave en DIY, så alle kan forsøge selv

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke voldsomt svært at lave selv. Skylder at lave nogle strømpebånd, som jeg satser på at lave i weekenden. Men har jeg materialer i overskud vil jeg godt lave et til.

Jeg tror jeg vil lave en DIY, så alle kan forsøge selv

Det var altså en god ide! Og måske et hint til, hvor man kan finde alle de smukke applikationer og materialer du bruger? Der må være nogle steder, hvor det er billigere at bestille fra, jeg har bare svært ved at finde dem :)

Kan du overhovedet følge med efterhånden? Det lyder til at det går godt med So Bridelicious? :) Som fortjent! Der er ingen tvivl om, at jeg gerne vender tilbage igen! Når min søster skal giftes, kan du i hvertfald godt regne med at modtage en bestilling mere herfra :wink::loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvordan sætter man det sammen???

Er det sådan noget elastisk noget eller???

:biggrin:

Jeg gjorde det at jeg købte et pænt elastisk bånd (kan både fås i blonde, velour og andre materialer) og så syede jeg det blå bånd på ( det er jo valgfrit ). Så satte jeg det fast med en nål i den ene side og derpå tog jeg det omkring låret og målte længden. Bagefter syede jeg det bare fast bagpå i hånden. Jeg er ikke helt sikker på, om jeg ikke vil sy noget af det der gennemsigtige gummibånd bagpå, som man bruger til undertøj. Mit er nemlig ikke lavet så stramt, da jeg ikke vil se ud som om jeg har pølseben og jeg er heller ikke interesseret i at det glider ned :)

Lene T hvor kan man købe sådan noget gummibånd?

Lene

Jeg købte mit i stof2000 :) Jeg vil gå ud fra at de har det i alle stofbutikker.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige lavet et par strømpebånd og kan ikke huske hvem jeg har snakket med om det og hvem der har opgivet - ved godt jeg har været lidt ehmmm fraværende. Men har lavet et par ekstra der er nede i salg om lidt

hej jeg vil stadig gerne købe et, er det de nederste på billedet du har lavet: kan du nå det inden d 16 juni? hvad var det prisen var ? :wink: håber du kan det :c166:

mvh bibi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Lena.

Nu blir jeg nødt til at spørge.. Så jo dine smukke sorte strømpebånd for længe længe siden, og jeg forelskede mig med det samme. Jeg er slet ikke i tvivl om, at det lige er sådan et jeg skal have på. Har luret på etsy, men der er bare ikke lige et jeg er så vild med, som med dine. Kan du lokkes til at lave et til? Eller har du lavet en diy? Tror egentlig godt jeg selv kunne finde ud af det.. Det er bare lige det der med tiden, du ved... Hvor køber du materialer? (Det behøver jeg sådan set kun vide, hvis du ikke har tid/lyst til at lave et for mig :) ) Jeg betaler gerne ekstra i arbejdsløn :)

Mvh Pernille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh jeg kunne nu også godt være interesseret i et af dine strømpebånd :c166: Hvis lysten til at krere flere kommer over dig.

Men egentlig skriver jeg, fordi jeg godt kunne tænke mig at finde et slør som ligner dit. Det jeg godt kan lige ved dit slør er at det er så gennemsigtigt, da min kjole har fine detaljer på ryggen, som det vil være en skam at dække til, men synes lidt at slør hører sig til, så vil gerne prøve at finde et der dur til min kjole.

Dit slør er ikke fuld af rynker foroven, som mange andre slør er. Mener at kunne huske, at du købte dit slør fra en kina side. Måske du kan give et tip til, hvilke ord jeg skal søge med, for at finde noget lignende?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer