MunkVerner

Miss-Lena kig her:-)

148 posts in this topic

Hej Miss Lena

Hvor er det bare et super smukt strømebånd (billede fra d. 17/01 kl. 8.20).

Jeg har ikke fået læst alle beskeder, men laver du det i blåt og er det muligt at bestille ved dig ?

Vh Mia

0

Annonce ♥

Jeg har desværre ikke til at lave i blåt. Men jeg kan lave et lyst med lidt lyseblå perler

0

Det vil jeg frygtelig gerne bestille :biggrin: Jeg sender dig lige PM med adresse osv.

0

Hej Lene :)

Jeg har netop bestilt et par flade kedelige ballerinaer i ivory farve. Ville selv prøve at lave et par skoclips, men syntes tiden er ved at løbe fra mig. (Jeg købte en kjole af dig for nogle måneder siden)

Kan du hjælpe mig :D

- jeg tænker blonde eller tyl blomster.. Min kjole er den store du har med tyl :) - og min bordopdækning er meget præget af blonder..

0

Annonce ♥

hej miss lena. hvis du stadig laver de sorte strømpe bånd ( gerne den nederste ) vil jeg gerne bestille et. :loveflag:

mvh bibi :heart:

0

Bibi: Har lige bestilt sorte materialer - skriver en PB når de er her

Mathilde: Kan du ikke vise mig lidt inspirationsbilleder til de klips du har set på. Så kan jeg se om jeg kan lave nogle - har nemlig et par klipsespænder til sko liggende

0

hej Lena det vil jeg glæde mig til. GP

Jeg er vel ikke så heldig at du også ligger inde med en broche som kan gå til en enkel guldkjole gerne i stil med det guld spænde jeg købte af dig(som er helt perfekt til kjolen :7himmel: ) mvh bibi

0

Du kan jo købe sådan en applique mere og sætte på nål?

0

Annonce ♥

Miss Lena

Jeg kunne også smader godt tænke mig sådan et lige som den på billedet fra den 17. december.

Kan den laves i ivory?? Ellers bare i sort.

Mange tak.

Lene

0

Miss Lena

Jeg kunne også smader godt tænke mig sådan et lige som den på billedet fra den 17. december.

Mange tak.

Lene

0

Miss Lena

Mange tak.

Lene

0

Annonce ♥

Og hvad sker der lige på de der multibesvarelser på den her site for tiden... :)

0

Jo... Jeg fonder ud af noget

0

Hej igen Lena. Jeg vil meget gerne købe det nederste i sort. Sender du mig dit kontonummer på sms 28297989 ;o)

Vh. Betina

0

Jeg tænker noget ala dem her - men med blonder i blomsten, måske lidt blåt og nogle similisten :) -kræver jeg for meget nu? Det ser bare så flot ud inde i mit hovedet :)

post-51877-0-07331500-1327266965.jpg

post-51877-0-48263500-1327266984.jpg

0

Annonce ♥

Lidt mere inspiration - blomsten på kjolen i højre side af billedet :)

post-51877-0-50023200-1327267118.jpg

post-51877-0-59648200-1327267134.jpg

0

Hej Miss-Lena.

Er det muligt for mig at bestille et sort strømpebånd, som det nederste. :):biggrin:

Kunne det være muligt at lave et til håndleddet også? :rolleyes: altså kun blomsten.

Edited by tina00
0

Du kan jo købe sådan en applique mere og sætte på nål?

Har du en i guld. hvad var det de kostede? har du en nål til det, det må gerne være sådan en stor tyk sikkerhedsnål, da det er til et tykt sjal.

kunne være super fedt, hvis det kunne lade sig gøre... :respekt::thanks: :thanks: :thanks:

0

Hej Lena

Laver du stadig strømpebånd, så vil jeg gerne bestille et i hvid (den nederste), med orange støjfe eller orange perle.

Min kjole er hvid, og vores farver er orange og brunt. Jeg skal have orange sko på. :bunny_4::denmarkflag:

0

Annonce ♥

Hej skønne DIY-dronning, MissLena! 😍 Hvor meget er det du tager for det sorte strømpebånd? Og er der one size eller skal du bruge mål? Overvejer at bestille et nemlig :)

0

Hvor er de bare flotte......Men nu har jeg købt ind til et selv, men hvis det ikke bliver som jeg vil have det , ja så har mig som kunde. Har du fundet ud af det til hovedet? :blink::)

0

Hej Miss- Lena

Hvis jeg har været fraværende i dag, så er det da, fordi jeg enten har brugt tiden på din super-fantastisk blog eller på nogle af de fif, du kommer med. WOW. Har du resten selv prøvet shopusa? Jeg kunne ikke finde skoerne fra bloggen, men fandt nogle andre, som kun kan komme hjem via shopusa. MEN.... tak for en inspirende blog, der var læsning til flere timer. Jeg ville ønske, at jeg kunne finde "pattern" til doilykjole, Den var da - for lækker.

0

Hej Miss.Lena

Jeg tænkte på om man stadig kan bestille strømpebånd???

Kan du evt lave dem i rød... synes de er vildt flotte og frække... :rolleyes:

Jeg håber meget at hører fra dig. :biggrin:

Jannie

0

Jeg har simpelthen så travlt. Har lovet at lave et par stykker endnu. Men ved ikke om jeg når flere foreløbigt...

Dog vil jeg gerne hjælpe dig med hvor du kan få materialer - Lene T har fx selv lavet sit :)

0