Dorindom

Polterabend om vinteren?

23 indlæg i dette emne

Hejsa!

Jeg har læst tråden om inspiration til aktiviteter på PA, men de fleste egnede sig bedst til sommerdage.

Der er selvfølgelig skøjter, men vil høre, om der ikke er nogen herinde, der kan komme med inspiration til, hvad man kunne gøre til en Polterabend i februar?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vinterbadning :cheerleader3: :cheerleader3: :griner:- (så længe jeg slipper) :tunge:

Ej der er nok flest indendørs aktiviteter så, hvis man tager i betragtning af hvor koldt der var i år.. Brrr

Poledancing måske.? Det er noget jeg personligt synes er fedt. :)

Kunne det ikke være noget med en omgang lokumsræs?? -HAHA-

lokumsraes3.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender en der laver smykker som aktivitet til polterabend. Alle deltager hælder en klat flydende sølv eller guld ned i noget koldt vand eller olie. Det bliver derved til en organisk formet sølv klump. UInden brylluppet samler hun alle klumperne og nogle perler til en kæde eller et armbånd, til bruden. Det bliver ret flot og er jo et minde for livet :)

Ellers er der vel noget wellness, massage, make-up eller noget i den dur

Indspilning af en sang

Poledancing - den stuerene version

Der er også alle de ting som deltagerne kan lave sammen. Synes fx at den idé med at alle tager en lille gave med, der siger noget om forholdet til bruden eller symboliserer en fælles historie. Bruden skal så gætte hvem gaven er fra og deltageren følger op med at fortælle hvorfor det nu er hun har valgt at give lige netop den ting.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er jo den klassiske med bowling, spisning på café/restaurant.... :) Derudover så dildoparty, make-up artist, sing-star, zumba, go-kart, skøjter osv... tror lig det var det jeg ku komme på :)

Regner selv med vores polterabend blir holdt imellem nytår og marts...er spændt på hvad vores venner hitter ud af ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man kan jo godt være ude selvom det er vinter, sålænge man holder det til en time eller to, afhængig af temperaturen :wink: Var selv med til at arrangere et PA hvor vi lavede noget "skattejagt/poster" i fælledparken. Det kunne sagtens have været om vinteren, man skal bare indrette opgaver efter det, og holde det kort. Desuden var bruden totalt fan af kæledyr, så vi var på en times rundvisning i zoozity hvor hun kom ind i abeburet og håndfodrede aberne, holdt div. krybdyr, slanger i ALLE størrelser og en fugleedderkop. Hun synes det var mega fedt, og mange i selvskabet følte sig udfordret med de slanger og krybdyr :tunge: Det var faktisk ret sjovt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har haft det samme problem..

Ud over de ting der allerede er nævnt, kan man kan også tage ud i en skydeklub. Er ved at planlægge min søsters PA, der også blir en vinter PA, og havde kig på det, men det var for dyrt da de fleste der skal med er på SU. Mener det var 350 for 2-3 timers turnering.

Så kan man tage foto oplevelsen, fx at lave en kalender.

Man kan også tage lasergame i stedet for paintball. Eller i spillehal som a la Baboon city i Herning (ved ikke hvad de hedder i resten af landet). Men der har de bla spillemaskiner, rodeotyr og kareoke (staves?).. og en bar :wink:

Var lige det jeg kunne huske..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender en der laver smykker som aktivitet til polterabend. Alle deltager hælder en klat flydende sølv eller guld ned i noget koldt vand eller olie. Det bliver derved til en organisk formet sølv klump. UInden brylluppet samler hun alle klumperne og nogle perler til en kæde eller et armbånd, til bruden. Det bliver ret flot og er jo et minde for livet :)

Ellers er der vel noget wellness, massage, make-up eller noget i den dur

Indspilning af en sang

Poledancing - den stuerene version

Der er også alle de ting som deltagerne kan lave sammen. Synes fx at den idé med at alle tager en lille gave med, der siger noget om forholdet til bruden eller symboliserer en fælles historie. Bruden skal så gætte hvem gaven er fra og deltageren følger op med at fortælle hvorfor det nu er hun har valgt at give lige netop den ting.

Hej - Hvor kan man lave de der smykker ?? Det var da en god ide...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man kan altså også godt lave udendørsaktiviteter selvom der afholdes PA om vinteren. Min PA blev afholdt i november, og vi var bla ude at skyde paint ball. Det var koldt, og gjorde lidt ondt at blive ramt fordi kuglerne var hårde og svære at sprænge pga. kulden, men det var rigtig sjovt alligevel. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uddrag fra min liste med inspiration til andres polterabend - her kun de vinteregnede ting :) (Note: jeg er ikke lige actiontypen, så det er der ikke så meget af :biggrin: )

Synes noget med tarotkort eller håndlæsning kunne være sjovt, selvom man ikke tror en dyt på det! Det er da sjovt at høre nogle konkrete spådomme om fremtiden, og man får det tit med indspilllet, så kan man høre det om måske ti år, og se om det var rigtigt :wink:

Porcelænsmaling, glaspusteri, diskodans, flamingodans, mavedans, salsa, lav selv sushi derhjemme, håndlæser, fotosession for bruden (inkl. kalender som gave til gommen).

Badeland med massage til bruden

Champagnebrunch

Champagnesmagning

Chokoladesmelteri

Tegn croquis (stav :lol: ) efter en nøgenmodel

Redigeret af 0Tine0
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med en tur i sommerhus?

Det er noget jeg håber på til mig egen - jeg syntes det kunne være super hyggeligt med god mad, vin og hygge.

Den holder i hvert fald hele året :-)

Jeg har også været på flødebolle kursus, det var vildt hyggeligt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev poltet i februar:)

Vi startede hos en veninde med skøn brunch, så videre til poledance. Hen til en ny veninde og slappe lidt af med bobler og cupcakes. Pigerne lavede lækker mad mens jeg fik lagt makeup af en professionel :) så havde de lavet en test af vores forhold. H2b havde svaret på en masse spørgsmål og jeg sku så gætte hans svar - ellers vankede der shots;) Så gav vi den gas med cocktails og dans og så videre til Park cafe.

Super vellykket og kold dag.

Syns ikke det har nogen betydning at det er koldt:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er meget spændt på min egen pa, da jeg gerne vil noget aktivt.. og jeg skal giftes december..

Skal dog også arrangere en polterabend for min veninde der skal giftes i februar..så fedt med nogle ideer..

I skive er der skive gokart og paintball, hvor der er nogle indendørs aktiviteter.. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
55 minutes ago, C_Noer said:

Er hun stadig aktiv i aalborg området? :)
I så fald vil jeg meget gerne i kontakt med hende!

 

Måske du skal prøve at sende miss-lena en direkte besked. Hvis du går ind på hendes profil mener jeg der er mulighed for at sende en pb.

Redigeret af Frigga
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 3/7/2020 at 0:41 PM, C_Noer said:

Er hun stadig aktiv i aalborg området? :)
I så fald vil jeg meget gerne i kontakt med hende!

 

 

Ved ikke om det er aktuelt længere, men jeg laver smykkeworkshop der er en hyggelig aktivitet til polterabend i vinterperioden, fungerer i grunden fint året rundt. Det er udkørende og jeg kan komme derhen hvor I ønsker det skal afholdes.

www.guldsmedalice.dk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer