louisevibe

BH eller ej?

30 indlæg i dette emne

Hvad skal I have eller havde under brudekjolen?

Jeg bruger str. 65DD (gerne 60 men er jo umuligt at finde!!), og synes det er svært at finde gode stropløse BH'ere, der går noget godt for ens bryster og ikke giver dem en eller anden underlig form! Og også en selvsiddende BH som jeg har brugt under min gallakjole, men har overvejet om brudekjolerne ikke er så godt postret/siddende at BH er unødvendigt?

Også pga dette ved jeg ikke, hvad jeg skal tage på til kjoleprøvningen?

Help me girls, please :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer til at gå kommando :blink::badgirl:

Jeg havde en hudfarvet BH på ud at prøve, for jeg kan bare lige trække stropperne af og stoppe ned i kjolen. Det kan du måske prøve? Men ellers er der jo en slags korset i kjolerne, så man strengt taget ikke behøver en BH.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg ville personlig have det bedst med en bh.... men ellers kan du jo tage den stropløse bh med når du skal prøve kjoler, og prøve dem både med og uden. For så er jeg helt sikker på du selv finder svaret når du har kjolen på....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal ikk ha BH på. Der er indbygge BH i kjolen. Og trods en ammelapper i str. 80F, fik jeg faktisk en go barm i kjolen, altså jeger jo ibngen Dolly men en Bh vil ikke gøre forskel.

Til prøvning havde jeg har en af mine aml. bh'er på, som jo så røg af. Det er jo egentlig først når kjolen skla tilrettes det er vigtigt at ha den rigtige BH på. Jeg havde kigget på en wonderbra, men fik den aldrig prøvet...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min kjole er der bh i så det skal jeg ikke have. Eller rettere sagt, kan ikke have det på under :) Har også rigeligt store junger 70F :) Hehe

Så jeg skal bare ud og have et par nice hotpants og nogle selvsiddende :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke besluttet mig endnu.

Jeg synes at hvis du har en i forevejen (selvom du ikke er tilfreds med den) skal tage en på når du skal ud og prøve kjoler. Så skal du heller ikke stå med bare bryster mens ekspedienten hjælper dig i de forskellige kjoler (kommer nok an på hvor blufærdig du er).

Jeg synes det var meget forskelligt hvor meget polstring der er i kjolerne alt efter hvilken stil/form man går efter men også mellem de forskellige mærker i samme stil. Nogle har næremst indsyet BH mens andre ikke har noget støtte. Du kan altid bagefter beslutte når du har valgt kjolen om du vil have BH på eller ej.

Jeg valgte at købe en stropløs BH i Change til 269 kr. inden jeg skulle prøve kjoler, da jeg ikke ville dukke op med bare bryster og prøve og synes det vil være træls at man kunne se stropper fra en alm BH når jeg nu gik efter en stropløs kjole. Nu må vi se om jeg får brugt den til selve brylluppet, men ellers ejede jeg ingen i forevejen og har noget andet i skabet den sikker kan bruges sammen med i fremtiden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres input. Det er super dejligt!

Min er også en basic stropløs fra Chance, synes bare mine bryster bliver spidse i den, selvom Jesper siger det ikke er tilfældet. Ja ja... :pokey:

Tror helt sikkert jeg vil tage den på derned, og så kan jeg altid smide den/tage den af, hvis jeg vil prøve kjolen uden vel.

(den selvsiddende er super rar at have på, men det er jo ikke særlig romantisk, hvis jeg skal stå og rive den af brysterne på bryllupsnatten - for den klistrer ekstrem meget :rolleyes: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som udgangspunkt holder brudekjoler barmen, da der jo er korset i :)

Her selv en E'er og det var intet problem.

Ellers er det Wonderbra ultimative, der er den bedste (synes jeg)

Ja, folk siger de er fantastiske! Men de starter først ved 70 i omkreds, og det er bare ALT for stort :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som udgangspunkt holder brudekjoler barmen, da der jo er korset i :)

Her selv en E'er og det var intet problem.

Ellers er det Wonderbra ultimative, der er den bedste (synes jeg)

Ja, folk siger de er fantastiske! Men de starter først ved 70 i omkreds, og det er bare ALT for stort :td:

Ja, havde jo set forkert - skulle bare helt ned under D før der kom en 65 i omkreds (underligt system). Men ingen DD - så passer jeg mon D eller E. Hvordan er de i størrelsen?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan evt. prøve dem i Magasin eller lignende og så finde den billigt på nettet :) Det gjorde jeg.

Jeg mener, jeg læste en masse erfaringer på nettet og resultatet var, at de fleste skulle en skålstørrelse op og blive i deres omkreds.

E er større end DD -nogle gange tilsvarende (afhængigt af mærke).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have en stropløs BH på indenunder - jeg kan ikke lide at gå uden...

Jeg har været heldig at finde en i supergod kvalitet i størrelse 75E. Den sidder faktisk så godt at jeg nogle gange har den på selvom jeg sagtens kunne have haft stropper - og jeg behøver ikke hive op i den én eneste gang i løbet af en dag..

Den kostede i øvrigt også KASSEN da jeg købte den.. :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak! Kunne kun se den på hjemmeside i 65D og E, men fandt den på en engelsk side i alle størrelser. Tak for rådet med magasin :ilovebryllupsklar:

Link? Jeg har nemlig også ledt efter den i 65, men har kun fundet den i 70...

Den engelske side er denne men har ikke undersøgt, om de sender til DK. Og denne danske har DD-E-F i 65,70,75 og 80. Ledte vidst ikke godt nok i går :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal helt sikkert have bh på, da jeg syntes det er ubehageligt ikke at have det på. overvejer lidt den her:

http://www.very.co.uk/wonderbra-ultimate-strapless-lace-bra/898459452.prd?crossSellType=pzone2&parentProductId=prod8211458

Syntes virkelig den er flot også er den ikke bare kedelig hvid som så mange andre :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg skal helt sikkert have bh på, da jeg syntes det er ubehageligt ikke at have det på. overvejer lidt den her:

http://www.very.co.u...tId=prod8211458

Syntes virkelig den er flot også er den ikke bare kedelig hvid som så mange andre :)

Åhh ja, den med blonderne de har lavet - den har jeg også set :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er egentlig puder i min brudekjole - og jeg kunne sagtens gå uden - hvis altså ikke det var fordi jeg føler det som om jeg - nå ja - går rundt uden BH! :blink: Jeg bryder mig VIRKELIG ikke om det.. Så jeg skal have BH på indenunder.. Kjolen er uden stropper - aka jeg er nødt til at have en BH uden stropper.. Hmm.. Ikke nemt når man bruger en 85F.... :(

Men - var i Change idag og fandt denne her:

37104302_ivory.jpg

Den kan ses her.. (Kan så se den ikke er i alle str. på hjemmesiden, men min er købt i Aalborg storcenter)

Den er virkelig behagelig og have på og sidder super godt.. Også uden stropper.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med at få dem tapet op ? :lol: Altså det er ikke en joke, hehe .... det er gør alle sammen ovre i Hollywood .... så kan vi vel også her i lille DK ? :) Hvis de var tapet op, så de sad, som de skulle, så ville jeg ikke have noget problem med ikke at have en BH på .... især, hvis der var indbygget i kjolen ....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer