-chanel-

-Chanel-'s bryllupsplanlægningstråd - Lykkelig nygift <3

107 indlæg i dette emne

Brudepige kjolen

Så blev brudepige kjolen købt. Så nu har jeg alt til min datter. Kjole, sko, tynde strømpebukser og så har jeg hæklet en lille bolero der matcher min stola, der bare skal syes sammen. kjolen er købt

her og har aftagelige blomsterbrocher, så hun evt kunne bruge kjolen en anden gang, bare med farvede blomster og en farvet Cardigan :)

20pbn1t.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikken nogle flotte bordkort....... :loveshower: Skøn skøn kjole og hårdpynt til din datter - hvor har du købt blomsten...?? Har godt nok til min datter - men man kan aldrig få nok...... :biggrin: Jeg var i går på jagt efter tyndestrømpebukser til hende......hvor fandt du dem ?? :)

Rigtig fint ting du har købt og fået lavet...... :BKSTREET:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stola

Er i fuld gang med at hækle min stola jeg skal have over mig, når det begynder at blive koldt om aftenen på bryllupsdagen.

Har brugt rigtig meget energi og tid på at finde ud af hvad det skulle være for et, men nu er jeg endelig kommet i gang. Er hæklet i et mønster med kærlighedsknuder (selvfølgelig hvad ellers

:thumbsupsmileyanim: ) Er ca nået 1/2 m. og det skal være ca. 160-180 cm... Går heldigvis rimelig hurtigt, når man ikke laver fejl og skal til at trævle halvdelen op igen ( :fløjt: )

Er hæklet i det lækreste offwhite mohairgarn

:loveboard:

hvwaig.jpg

262o75e.jpg

Hvor bliver den bare smuk - den ser virkelig lækker og blød ud!

Bordkort

Er i gang med at klippe bordkort. Tror det kommer til at se godt ud, når de kommer til at sidde på alle glassene. Har også bestilt nogle grønne sommerfugle på ebay til at sidde i borddekorationerne, så der er en sammenhæng i det hele

:)

Mangle blare lige at putte nogle små rhinestone på bordkortene som pynt

zmjj1g.jpg

Til min kusines bryllup var der bordkort magen til de der og de ser altså virkelig godt ud!!!

Sash

Er ved at købe ind til at lave et sash til min kjole. Den er meget enkel, så jeg vil prøve og lave noget der giver den det ekstra pift (håber jeg

:) )

$(KGrHqN,!ocE8VnEOdodBPPF1zO)ew~~60_1.JPG

Har købt denne broche på ebay + ivory bånd og en masse perler og rhinestoneperler. Håber jeg kan lave noget der minder om dette nedenfor, bare med flere perler i siden :) uhhh ha man kan bruge lang tid på at kigge på billeder på google... postmand kom nu med mine ting så jeg kan komme i gang :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

ivory-satin-bride-sash-with-sparkling-rhinestone.jpg5.jpg

Uuuuh det lyder spændende! Og ja, men bliver utålmodig når man har bestilt en masse ting :)

Brudepige kjolen

Så blev brudepige kjolen købt. Så nu har jeg alt til min datter. Kjole, sko, tynde strømpebukser og så har jeg hæklet en lille bolero der matcher min stola, der bare skal syes sammen. kjolen er købt

her og har aftagelige blomsterbrocher, så hun evt kunne bruge kjolen en anden gang, bare med farvede blomster og en farvet Cardigan :)

20pbn1t.jpg

Åh hvor er den fin!

0

Del dette indlæg

Sikken nogle flotte bordkort....... :loveshower: Skøn skøn kjole og hårdpynt til din datter - hvor har du købt blomsten...?? Har godt nok til min datter - men man kan aldrig få nok...... :biggrin: Jeg var i går på jagt efter tyndestrømpebukser til hende......hvor fandt du dem ?? :)

Rigtig fint ting du har købt og fået lavet...... :BKSTREET:

Mange tak :) Blomsten er såmænd bare fra matas og så tilføjer jeg evt en lille blonde dertil :) Strømpebukserne er købt samme sted som kjolen til 29,- så det synes jeg nu var meget billigt. Ser lige om der er et link til dem. Ellers er jeg sikker på lilly har nogle der minder meget om dem :)

Fandt et link http://www.nybobornetoj.dk/festtoej-til-piger-mm/tilbehoer/stroemper-undertoej/stroempebukser-jocko-nr2.html. Farven er creme så det passer til kjolen

Redigeret af -chanel-
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stola

Er i fuld gang med at hækle min stola jeg skal have over mig, når det begynder at blive koldt om aftenen på bryllupsdagen.

Har brugt rigtig meget energi og tid på at finde ud af hvad det skulle være for et, men nu er jeg endelig kommet i gang. Er hæklet i et mønster med kærlighedsknuder (selvfølgelig hvad ellers

:thumbsupsmileyanim: ) Er ca nået 1/2 m. og det skal være ca. 160-180 cm... Går heldigvis rimelig hurtigt, når man ikke laver fejl og skal til at trævle halvdelen op igen ( :fløjt: )

Er hæklet i det lækreste offwhite mohairgarn

:loveboard:

hvwaig.jpg

262o75e.jpg

Hvor bliver den bare smuk - den ser virkelig lækker og blød ud!

Bordkort

Er i gang med at klippe bordkort. Tror det kommer til at se godt ud, når de kommer til at sidde på alle glassene. Har også bestilt nogle grønne sommerfugle på ebay til at sidde i borddekorationerne, så der er en sammenhæng i det hele

Mangle blare lige at putte nogle små rhinestone på bordkortene som pynt

zmjj1g.jpg

Til min kusines bryllup var der bordkort magen til de der og de ser altså virkelig godt ud!!!

Sash

Er ved at købe ind til at lave et sash til min kjole. Den er meget enkel, så jeg vil prøve og lave noget der giver den det ekstra pift (håber jeg

:) )

$(KGrHqN,!ocE8VnEOdodBPPF1zO)ew~~60_1.JPG

Har købt denne broche på ebay + ivory bånd og en masse perler og rhinestoneperler. Håber jeg kan lave noget der minder om dette nedenfor, bare med flere perler i siden :) uhhh ha man kan bruge lang tid på at kigge på billeder på google... postmand kom nu med mine ting så jeg kan komme i gang :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

ivory-satin-bride-sash-with-sparkling-rhinestone.jpg5.jpg

Uuuuh det lyder spændende! Og ja, men bliver utålmodig når man har bestilt en masse ting :)

Brudepige kjolen

20pbn1t.jpg

Åh hvor er den fin!

Mange tak :)

0

Del dette indlæg

Sko

Nu er skoene købt. Tog chancen og købte dem i england. Har kigget meget i alle de skobutikker jeg kunne komme i . Er ikke særlig høj, så ville simpelthen have nogle høje sko på min bryllupsdag, som jeg også kunne holde ud og gå i.

Er hel vild med Benjamin Adams

rhianna-bridal-shoes-benjamin-adams-shoes-paradox-london-shoes.jpg012047.jpg

Men sådan et stort buget på sko har vi desværre ikke

:td: Havde overvejet at give mig i kast med søde Andemones step by step toturial i at lave sin egen version af dem, men fandt så fandt så i stedet et alternativ fra L.Y.D.C.

De er ti gange smukkere i virkeligheden, jeg går rigtig godt i dem og de passer perfekt...

:loveshower: :loveshower:

L34-IVORY-07.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havde prøveopsætning igår, så min veninde lige kunne øve sig lidt inden den store dag... Blev bare så fint og følte mig virkelig som en prinsesse, selv om det bare var med hverdagstøj og minimum af makeup..I får lige et billede af mit fine hår. uhhh glæder mig endnu mere nu :loveboard:

Redigeret af -chanel-
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

uh ha det er godt nok lang tid siden jeg har fået opdateret i min egen tråd :fløjt: men pyt, for det er i morgen jeg skal giftes med min dejlige kæreste :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Vi har haft meget sygdom her på det seneste, så derfor overskudet ikke har været der til at opdatere. Det betyder så at jeg kommer til at være på penicillin på min bryllupsdag :td: Men heldigvis har jeg fået forsikret af min læge, at jeg godt må drikke vin på den slags pencillin. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Menuhæfter færdige

Sikke et arbejde, men håber det bliver godt at gæsterne lige kan afkøle sig lidt, hvis det bliver for varmt

:) Har først printet alle teksterne ud og derfter limet den hvide pap på et sort stykke pap med spraylim (kan klart anbefales) Og derfter stod den på udklipning til den store guldmedalje, så der var til 51 vifter :blink:

Har derefter samlet dem med en bette clips jeg fandt i panduro

2vsowle.jpg

14ybvw2.jpg

eant00.jpg

Redigeret af -chanel-
0

Del dette indlæg

Wauw nogle fine menukort! Og jeg har vist ikke været her forbi- men bedre sent end aldrig - her 1 dag før jeres store dag :biggrin:

Smukt tilbehør og frisure du har fundet :heart: Og hvor er den altså bedårende, den brudepigekjole.

Håber den sidste dag inden brylluppet bliver skøn :cheerleader3: Og sikke en lettelse med penicillin + vin!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer