-chanel-

-Chanel-'s bryllupsplanlægningstråd - Lykkelig nygift <3

107 indlæg i dette emne

Sash/stola

Så er det endelig færdig, plus en lille bolero til min datter i det samme mønster. Er svært at tage billeder af, men det er 10 gange smukkere i virkeligheden.

Hvis der er nogen der har brug for opskriften til en stola til deres store dag, kan jeg godt tage et billede af den(efter brylluppet).

Den er ikke så omfattende, når man først har regnet den ud (derfor det har taget mig ca 4 måneder at hækle :fløjt:)

14iisci.jpg

30svng0.jpg

Redigeret af -chanel-
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Toiletkurv

En til pigerne og en til drengene

:) Siden jeg lige fik taget billedet har jeg dog tilføjet lidt mere til drenge kurven bla. en sudokubog de kan hygge sig med :wink: Teksterne har jeg selvfølgelig fundet herinde :ilovebryllupsklar:

u0sub.jpg

Redigeret af -chanel-
0

Del dette indlæg

Wauw nogle fine menukort! Og jeg har vist ikke været her forbi- men bedre sent end aldrig - her 1 dag før jeres store dag :biggrin:

Smukt tilbehør og frisure du har fundet :heart: Og hvor er den altså bedårende, den brudepigekjole.

Håber den sidste dag inden brylluppet bliver skøn :cheerleader3: Og sikke en lettelse med penicillin + vin!

Hold da op mange fine ting du har nået og lavet!!!! Rigtig fine sko, glæder mig til Sash og smarte menukort

Tak søde piger :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu som lykkelig gift kvinde :)

havde den skønneste og mest fantastiske dag jeg aldrig vil glemme :loveshower: :loveshower:

er på vej på romantisk bryllupsrejse til lalandia ;-) så i får en lille beretning med billeder når jeg kommer hjem igen :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer