D&SHoffgaard

Et alternativ til personlige chokolader?

17 posts in this topic

Jeg har nu snart snuet rundt herinde i 1½ år, og har af flere omgange stødt på personlige chokolade og har lige fra starten haft det på min DIY-liste. :biggrin: Men min svigerinde blev gift i sommer og havde fået den samme ide. :blush: Da vi har flere af de samme elementer planlagt, jeg ikke bruge ideen om personlige chokolade alligevel, så det ikke bliver for ens det hele. Men jeg vil alligevel godt have et eller andet tilsvarende uden det går hen og bliver til en flavor-box. :unsure:

Problemet er bare, at jeg er helt blank for alternativer. :blink:

Er der nogen er jer, der kan komme på nogle kreative ideer til en anden form for goodies?

0

Annonce ♥

evt bolcher med jeres vielses dato på????

eller slikkepinde??? hvis i har et monogram så kan det måske kommer på?? Har ingen ide om, om det kan lade sig gøre,men det kunne da være meget sjovt - meeen selvfølgelig nok ikke noget man selv liiiige laver :-) (vi havde chokoladerne - havde lavet tylposer til hver gæst med chokolade, mintpastiller, panodil og tandrenser)

Pia

0

Du kan også få lavet personlige m&m's :biggrin: Det er dog voldsomt dyrt, og du skal kontakte kundeservice for at få dem til at sende til Danmark (af en eller anden grund sender de ikke ellers til Danmark). Men de er så fede!

1

Du kan også få lavet personlige m&m's :biggrin: Det er dog voldsomt dyrt, og du skal kontakte kundeservice for at få dem til at sende til Danmark (af en eller anden grund sender de ikke ellers til Danmark). Men de er så fede!

Det har jeg desværre ikke råd til, da vi har et lidt stramt budget

0

Annonce ♥

Jeg var på et bolchekogeri i Skagen her i sommers, og der kunne man bestille personlige bolcher med navne eller dato, tjek tvt. deres hjemmeside BOLCHERIET..

Kan godt se det er liiidt dyrt, men ellers har de nogle forproducerede bolcher hvor der f.eks. står "Bryllup 2012" og dem jeg så deroppe var rigtig søde! Sidstnævnte er ikke så dyrt igen :)

0

Fandt selv over denne hjemmeside: http://www.karamelkompagniet.dk/ Kunne måske godt bruge deres violoblomster, slikkepinde eller fansknougat og så selv lave en ny embalage.

Men vi sad og snakkede om de i går der hjemme og snakkede om, at vi også kunne holde os til de personlige chololade, men lave dem på en alternativ måde. Enten lave hjemmelavede chokolader med vores monogram på eller købe en anden form for chokolade end man normalt ser og lave en alternativ indpakning. Men vi ligger det på hylden i første omgang og tager det op igen senere i processen. :biggrin:

0

Annonce ♥

Så har jeg regnet lidt ud :badgirl: Denne opskrift er til hvis du har 75 gæster :)

Mymms.dk har tilbud, free shipping eller 40% ved køb af over... som der bliver brugt!

Lav dine M&M's, køb en 5 LB bulk bag - Det koster ca 833,50 - Det er med Free Shipping, umiddelbart tror jeg dette er det billigste har dog ikke helt selv tjekket.

Gå ind på Bolcheriets hjemmeside: http://www.bolcheriet.dk/shop/varekategori-bryllup/cellofanposelille.aspx - 75 kr.

Det bliver ca 26 gram M&M's i hver pose :)

Tag et bånd, noget tyl - en eller anden form for bånd og bind på! Evt som bordkort :lol:

Det vil uden bånd blive ca 13 kroner per favour dims til 75 gæster :wink:

0

Annonce ♥

Tror vi, holder os til hjemmelavede skumfiduser :biggrin:

Det synes jeg lyder super lækkert! :biggrin: jeg tænker at de personlige chokolader kun er personlige, fordi man har lavet et andet omslag med sin dato eller billede og det tænker jeg da, at man kan gøre med alt slags slik. Altså finde en sjov måde at lave en indpakning der er personlig. Så skumfiduser der bliver pakket ind ind i noget i selv designer, kunne da være alletiders alternativ.

0

Tror vi, holder os til hjemmelavede skumfiduser :biggrin:

Det synes jeg lyder super lækkert! :biggrin: jeg tænker at de personlige chokolader kun er personlige, fordi man har lavet et andet omslag med sin dato eller billede og det tænker jeg da, at man kan gøre med alt slags slik. Altså finde en sjov måde at lave en indpakning der er personlig. Så skumfiduser der bliver pakket ind ind i noget i selv designer, kunne da være alletiders alternativ.

Det var også det jeg tænkte

0

Annonce ♥