Sign in to follow this  
Followers 0
Luise N

Spørgsmål til kjoleprøvning

8 posts in this topic

Jeg er i tvivl om hvor mange personer man kan tage med til kjoleprøvning. Egentlig havde jeg kun tænkt på at tage min mor og svigermor med, men har to søstre som også meget gerne vil med. Bliver det for mange?

Har I nogle erfaringer?

0

Annonce ♥

Jeg tror det kommer an på hvor meget plads der er i butikken. Jeg havde 3 med mig, det synes jeg var rigeligt. Du kunne også vælge at dele dem op? Husk: For mange kokke...

Glæd dig til du skal ud at prøve kjoler :cheerleader3:

0

jeg ville nok tage maks 2-3 med... havde selv mine 2 brudepiger med (vokse) og da jeg endelig fandt kjolen tog jeg også min mor med...

jo flere du tager med, jo flere meninger vil du få og det kan både være godt, men også skidt, da du kan blive helt forvirret og i tvivl he he.. :rolleyes:

men hvis de kender din stil og hvad DU godt kunne tænke dig så tag dem alle sammen med :biggrin:

0

Som Mynte skriver. -Jo flere du tager med, jo flere holdninger vil du også skulle forholde dig til. Jeg skal selv have mor og søster med (evt. måske bedste veninde).

Da jeg snakkede med ekspedienten om dilemmaet i telefonen, sagde hun, at hun ofte oplever at det er som om, at de unge piger man tager med, kan have svært ved at se ud over deres egne drømme, i stedet for at fokusere på hvad der klæder den pågældende brud. :blush:

Held og lykke med prøvningen, det er altså så nervepirrende at gå her og vente :shopping::c166:

0

Annonce ♥

Jeg havde begge mine brudepiger og min mor med, og det er jeg meget glad for jeg havde, men der skulle heller ikke flere til for de var jo langt fra enige om hvilke kjoler der var pænest.. men det syntes jeg faktisk på en måde også var meget rart for de kunne komme med indspark til hver eneste kjole jeg havde på og derfra kunne jeg så selv vurdere hvilken det skulle være.

0

Jeg havde min mor og svigermor med - og det var rigeligt, synes jeg. Jeg havde dog overvejet, at hvis jeg skulle afsted flere gange, så ville jeg have inviteret min søster, min svigerinde og eventuelt bedste-veninden med der.

Gør det du føler for - og nyd dagen.

0

Jeg skal have 4 med. Hvilket er mange, I know.. :) Men min mor og moster er selvskrevne. Min moster er samtidig min gudmor, og skal derfor hjælpe mig i kjolen, derfor tæller hendes mening meget for mig. Og så min kusine som også er min bedste veninde og min kære gamle mormor, som aldrig har prøvet sådan noget før, og hun glæder sig helt vildt. Hun tudede i telefonen da jeg sagde hun måtte komme med. :) Tror det er et winning team, som tager på road trip til Tønder.. :)

0

Tusind tak for Jeres svar piger.

Jeg skal have min første kjoleprøvning d. 19 november og glæder mig helt vildt :-) Jeg har besluttet at tage min mor, svigermor og min lillesøster med. Jeg regner med at jeg skal prøve kjoler et andet sted også, så kan jeg tage min storesøster med der:-)

0

Annonce ♥