MariaSchmidt

eBay ... Efterlad ALDRIG negativ kritik ....

11 posts in this topic

Okay som overskriften siger.... efterlad ALTID positiv kritik! haha. Jeg havde bestilt noget sort organzabånd i England, som tog 3 uger om at ankomme. Jeg efterlader altid kritik, da jeg lidt syns det er en del af gamet og troede faktisk det var anonymt!! Anyway - syns måske det var lidt langsom levering, så derfor gik jeg ind for at skrive, at båndet som sådan var ganske okay - de der dimser ma bare kan vinge af .... men at levering var langsom.

Vupti .... så blir jeg spammet med mails, at det er uretfærdigt og at hun vil have, at jeg skal ændre mine udtalelser og gør jeg ikke det, vil hun klage til eBay! Okay tænker jeg så ... jamen jeg har jo bare været ærlig ? Kan da godt være, at hun har sendt det hurtigt, men der er trods alt gået 3 uger til det når mig og det er vel fair nok at skrive altså.

Anyway .... åbenbart er ens data så tilgængelige for sælgerne derinde, så nu har hun satme spam-ringet til min mobilos 4 gange inden for de sidste 30 mins! Altså ff da også! lol .... snak om at være dedikeret ....

Har så lige skrevet tilbage, at hun godt lige må pakke sammen med alt det ringeri fra England til lille Odense .... og at vi bare tar den over eBay fremadrettet .... jesus altså...

Så derfor tøser .... efterlad ALTID POSITIV feedback! haha.

0

Annonce ♥

Wow lyder godt nok lidt vildt!!!! :o

0

Haha, hun er da vist lidt nærtagende ;)

0

Wow , det var da vildt!!

0

Annonce ♥

Aj, har hun flere daarlige eller er det bare din? Hun lyder godt nok lidt presset.... :blink:

0

Øjsa! :o:huh::td:

0

Ja hun lyder presset. Omvendt så er 3 ugers leveringstid fra England vel ikke i sig selv meeget langtsomt. Der kan jo være flere faktorer der spiller ind og det behøver ikke at være hendes skyld (postforsinkelser) og der kan sådanne udtalelser jo ramme hende meget hårdt. Jeg plejer selv at sige at der skal mindst 10 succeshistorier (læs anbefalinger) til at redde en fiasko (læs negativ anbefaling).

0

Annonce ♥

Jeg tror som sådan heller ikke at 3 uger er overvældende lang tid. Men hun virker lidt for træls aggressiv for min smag. Så får man da heller ikke lyst lige at ændre det til positiv...

Men set fra hendes synspunkt, så går jeg altid ind og tjekker de negative feedback, for at se om det er dårlige varer, hysteri eller bare lange lev. Og er det noget med kvaliteten, kan det afholde mig fra at købe. Men hvis der bare er længere lev, så tager jeg mig altså ikke af det:-) Så du holder da bare på, at de kan henvende sig til ebay hvis de vil mere. Jeg ville sgu blive stædig hvis man bliver spammet og ringet op på den måde. Måske ikke så produktivt men........ :wink::sm:

0

Dunno om hun er presset, hehe .... men hun kimede mig ned fra England .... virkelig surrealistisk, hehe. Altså hun havde skrevet, at leveringstiden var 5-7 dage, så jeg antager lissom ikke, at det er 3 uger! Og ja ... kan godt være, at det ikke er hendes skyld, men altså .... jeg køber varer på eBay og går lissom efter hvornår det er mig i hænde og ikke hvornår sælgeren sender tingene afsted. Altså vedkommende kan jo for så vidt sagtens skrive, at han/hun sender afsted med airmail el noget der svarer til dansk A-post og så er det faktisk sendt med B-post og er 3 gange så lang tid om at nå frem - noone knows.

Altså jeg syns slet ikke, jeg var unfair. Jeg var ikke negativ overfor hende overhovedet. Skrev at varen var fin og svarede til beskrivelsen osv ... hun fik sgu 5 stjerner, hehe .... havde bare skrevet, at leveringstiden var lang inden for EU. Aj, men hun var helt hysterisk, hehe

0

Det er jo sådan med kritik der gives sort til hvidt at den vil kunne misforstås uanset hvor uddybende den er. Men jeg er helt enig. Det er helt uhørt at hun angriber dig på den måde.

0