MariaBøndergaard

Så er der kjoleprøvning d. 4. december! 1000 spørgsmål....

10 posts in this topic

Hej zillaer...

Jeg fik ringet til Askepot&Valentino i Tønder i dag, og fik tid d. 4. dec... Er såå spændt, og glæder mig som et lille barn. Desværre havde de ikke kjolen som Camilla fra de unge mødre havde på, men fik af vide at de havde masser der mindede rigtig meget om.. :biggrin:

Men nu melder alle spørgsmålene sig... : Er der noget jeg skal have med? Hvis jeg nu bestemmer mig for en kjole, skal jeg så betale med det samme?? Tænker det er mange penge at skulle have med, hvis nu man ikke finder en kjole... Jeg har ikke købt sko endnu, men skal jeg tage nogen andre sko med? Og hvad med undertøj, har jo heller ikke købt det endnu....

Puhaaa.... Bryllups stress igen...

Håber nogen kan give mig ro i sidnet....

0

Annonce ♥

Hej Maria

Da jeg prøvede min kjole, have jeg ikke noget med, jeg skulle bare bestille en tid, men hun have tid til mig med det samme. Så jeg stod der med ingen ting, men slå koldt vand i blodet, for der er sko, som du kan låne. Undertøj , ja en god BH vil nok være godt, men nogle kjoler har indbygget BHer. Du skal nok betale for hele kjolen, men ellers kan man jo spørge i butikken hvordan de vil have det.

Held og lykke med d. 4/12 det er spændende, jeg syntes at det var sjovt at se hvordan de forskellige kjoler sad.

Kærlig hilsen

Susmus

0

Jeg prøvede kjoler i Askepot og Valentino (og købte min kjole der!)

For det første - så fik jeg absolut super betjening. Jeg havde et klart billede af, hvad jeg ville have - hun havde en meget bedre ide om hvad der passede mig. - Jeg prøvede begge dele, plus nogle andre typer og fandt så kjolen der fik smilet frem på hele ansigtet. Sådan cirka det præcist modsatte af, hvad jeg havde troet jeg ville købe :)

Jeg endte med at prøve alle mine kjoler uden bh. De fleste kjoler har bh indbygget. De har sko man man prøve til, der er kaffe og vand + lidt snacks til hjælperne. Der er vildt mange kjoler. Der er smil og overskud - og så er det tilladt at være i tvivl, men de er også gode til at hjælpe med at vælge til eller fra.

(Jeg havde mange måske'er - så vi gik i gang med at prøve dem igen og sammenligne, og så blev måske hurtigt nej, mens kun en eneste kunne være JA!)

Så med andre ord - du skal sådan set bare glæde dig, det er noget så hyggeligt! :)

0

En ting jeg vil sige.....NYD DET !!! Og det siger jeg på baggrund af at jeg lige har været til kjoleprøvning og købt kjole... En fantastisk oplevelse, som ligesom sætter gang i det hele.... Starten er gået... Og allerede kjolen er købt...

Jeg har lyst til at gøre det om :wink:

Mit eneste råd er at nyde hvert sekund, hygge dig, slappe af, prøve MANGE kjoler og simpelthen bare ''være i det''.

God fornøjelse :7himmel:

0

Annonce ♥

Min kjole er også købt, men mangler stadig undertøj og sko. Det behøver jeg ikke at købe endnu, da min kjole først skal til skrædder d. 4 jule 2012. Så jeg har god tid.

Det er helt fantastisk at få en brudekjole på, så NYD DET :):loveshower: Jeg har både prøvet kjoler selv, hvor jeg fik meget hjælp af de ansatte, og så har jeg haft en søster og 2 veninder med. Den dag jeg købte min kjole var jeg slet ikke i tvivl. Mine veninder fik nærmest tårer i øjenene da jeg kom ud fra prøverummet. Det var bare sådan en fed fornemmelse, at vide at NU er det den RIGTIGE kjole :thumbsupsmileyanim: Jeg havde ellers nægtet at tage sådan en model på, fordi jeg troede den slet ikke vil sidde pænt på mig, men der kan man bare se. Den var som skabt til mig :)

Håber du får en rigtig hyggelig dag :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg har købt min kjole hos askepot og valentino. Det eneste jeg havde taget med/på var en

Stropløs bh så man ikke ku se stropper når man prøvede stropløse kjoler. Så havde jeg sat håret op da jeg gerne vil have det oppe til brylluppet. Jeg lånte et par sko. Så havde jeg min mor og søster med. Nyd det og giv dig god tid.

Jeg havde gjort mig en hel masse tanker om hvilken kjole jeg ville have. Men den pasform jeg troede skulle have passede slet ikke til mig.

Hav et åbent sind og prøv forskellige modeller inden du snævrer dig ind på en slags....

Jeg betalte min kjole med det samme.

0

Uhh det lyder jo som nogen skønne fortællinger.. nu glæder jeg mig endnu mere! :) De par gange jeg har talt med dem i telefonen, lyder de også bare såå søde... Så tror på at det bliver godt! Til jer som har været i A&V, ved i om man må tage billeder??? Vil jo så gerne forevige min brudekjole tur.. :)

Og hvad med tiden?? Passer det fint med de 2 timer??

KRAM

0

Jeg havde selv sko med, da de skal have en bestemt højde (så jeg ikke bliver højere end min kæreste :))

På dagen havde jeg en stropløs bh på og håret var sat hurtigt op med et spænde.

Som de andre skriver - GLÆD dig, for det er en fantastisk oplevelse!

0

Annonce ♥

hej, har selv været der for 4 uger siden og købte min kjole der, selvom jeg troede at jeg skulle mange steder hen....

Super service - og du må gerne tage fotos.

Du kan bare låne et par sko og du kan prøve forkellige slør til de forskellige kjoler.

Jeg havde bare min hverdags BH på.

Vi skulle betale kjolen samme dag - men de beholder den til skrædder-tilpasningen (som koster ekstra) og det er jo først ved tilpasningen, at det er vigtigt hvor høje skoene er, og hvordan BH'en er.

Nyd det.

Vi brugte de 2 timer til sidste minut.

0