Guest Mynte

Hvad er jeres BLÅT?

33 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg glæder mig til at se Bella Swanns hårkamme m blå safirer. Tror i de kommer til at danne mode??

Helt sikkert!

og dog.

Twillight universet er måske mere for teenage-piger end til de giftemodne (selvom jeg selv er STOR twillight fan)

:7himmel:.oO(kunne være man skulle overveje Bella-Swan-hårkamme :fløjt: :a1221: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg glæder mig til at se Bella Swanns hårkamme m blå safirer. Tror i de kommer til at danne mode??

Helt sikkert!

og dog.

Twillight universet er måske mere for teenage-piger end til de giftemodne (selvom jeg selv er STOR twillight fan)

:7himmel:.oO(kunne være man skulle overveje Bella-Swan-hårkamme :fløjt: :a1221: )

Ja jeg er også total Twilight sucker!! Elsker de film hehe..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg glæder mig til at se Bella Swanns hårkamme m blå safirer. Tror i de kommer til at danne mode??

Helt sikkert!

og dog.

Twillight universet er måske mere for teenage-piger end til de giftemodne (selvom jeg selv er STOR twillight fan)

:7himmel:.oO(kunne være man skulle overveje Bella-Swan-hårkamme :fløjt: :a1221: )

Ja jeg er også total Twilight sucker!! Elsker de film hehe..

Kom lige til at bestille billetter til breaking dawn. Torsdag d. 17 :a1221:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg planlægger at finde et par royal blue sko :) Men højden er lidt et problem i dem jeg har fundet indtil videre :td: Jeg er 180 og min kæreste er 192 og helt ærligt, så har jeg ikke lyst til at ligne det tårnhøje helvede, der kommer vraltende op af kirkegulvet!! :griner:- Og så kan jeg slet ikke finde ud af at gå på 11 cm hæle. Så hvis der er nogen der finder et par på 8 cm hæl, så kald lige på mig :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner iøvrigt ikke hvad "mit blå" skal være... :rolleyes:

Overvejer "den nemme løsning" og sætte et lille blåt bånd på den medallion jeg skal have syet ind i min kjole (eller have på min brudebuket)

Den kan ses her:

300212_10150313659509096_554759095_7760731_109874644_n.jpg

Men.... Ved det ikke helt..

Min farmor har en meget smuk guldring med en blå safir i - som jeg er sikker på jeg gerne må låne.. men ved ikke helt om jeg har lyst til at bære andre ringe end min vielsesring den dag! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg aner iøvrigt ikke hvad "mit blå" skal være... :rolleyes:

Overvejer "den nemme løsning" og sætte et lille blåt bånd på den medallion jeg skal have syet ind i min kjole (eller have på min brudebuket)

Den kan ses her:

300212_10150313659509096_554759095_7760731_109874644_n.jpg

Men.... Ved det ikke helt..

Min farmor har en meget smuk guldring med en blå safir i - som jeg er sikker på jeg gerne må låne.. men ved ikke helt om jeg har lyst til at bære andre ringe end min vielsesring den dag! :)

Hvor har du købt den medaljon henne skønne Shedevil? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh... Jeg tror jeg kommer til at gå en del over budgettet lige på den post.

Jeg drømmer om at have et klassisk smykkesæt på med blå safirer - og så min forlovelsesring, og ingen andre smykker. Jeg kunne også forestille mig at jeg, som lykkelig gift kvinde, kunne låne dette sæt ud til mine børn/veninder eller lignende som noget blåt/lånt senere.

Jeg er faldet over dette sæt - men jeg skal have vendt øreringene om således at safiren hænger nedad og der øverst er et lille led, således at de kan "dingle" frit. Jeg afventer lige pris fra et guldsmedeværksted på den tilretning inden jeg laver det endelige køb.

2346479-0.jpg2336479-0.jpg

Redigeret af Maustique
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg aner iøvrigt ikke hvad "mit blå" skal være... :rolleyes:

Overvejer "den nemme løsning" og sætte et lille blåt bånd på den medallion jeg skal have syet ind i min kjole (eller have på min brudebuket)

Den kan ses her:

300212_10150313659509096_554759095_7760731_109874644_n.jpg

Men.... Ved det ikke helt..

Min farmor har en meget smuk guldring med en blå safir i - som jeg er sikker på jeg gerne må låne.. men ved ikke helt om jeg har lyst til at bære andre ringe end min vielsesring den dag! :)

Hvor har du købt den medaljon henne skønne Shedevil? :)

Den har jeg købt på :heart: Etsy :heart: - du kan finde sælgeren her..

Jeg gav omkring 65kr for den.. Den er "loddet" rundt om 2 små stykker glas og så med mine billeder inde bag ved (der er et andet billede på bagsiden)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer