Guest Mynte

Ens Brudepiger, hvor skal de stå/sidde i kirken?

8 indlæg i dette emne

Kom lige til at tænke på, er der nogen af jer der ved, hvor ens brudepiger skal sidde i kirken. Er det bare på en af de første rækker? :) eller :blink:

Forloveren står jo med gommen og sidder også med gommen, men hvad gør ens brudepiger efter de er gået op ad gulvet?

Mine brudepiger er vokse... den ene brudepige, skal hjælpe mig med at rette kjole, holde buket m.m.?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sidder på færste række. Så de lige vupti kan hjælpe dig og vupti ned på deres plads igen, uden nogen bemærker dem. Buketten ligger jeg bare på stolen og får den af forlover når vi er blievet viet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja jeg gør det måske lidt mærkeligt. Har fire brudepiger, men den ene er sådan lidt "mere" end de andre. H2B har to forlovere og derfor tager jeg den ene brudepige med op til alteret, mens de tre andre sidder sammen med min mor og min storebror på første række. Hende der er med ved alteret hjælper så med kjole og holder buket imens vi bliver viet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg gør det måske lidt mærkeligt. Har fire brudepiger, men den ene er sådan lidt "mere" end de andre. H2B har to forlovere og derfor tager jeg den ene brudepige med op til alteret, mens de tre andre sidder sammen med min mor og min storebror på første række. Hende der er med ved alteret hjælper så med kjole og holder buket imens vi bliver viet.

Tak for jeres svar :)

Conni: Lyder som en rigtig fin idé, at have din 1.brudepigemed oppe ved alteret.. min kæreste har sin bedste ven som forlover men vil også gerne have sin bror der, så man kan sige han har 2 forlovere.. men jeg ved ikke om vi må have så mange til at sidde ved os.. men nu må vi se :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja jeg gør det måske lidt mærkeligt. Har fire brudepiger, men den ene er sådan lidt "mere" end de andre. H2B har to forlovere og derfor tager jeg den ene brudepige med op til alteret, mens de tre andre sidder sammen med min mor og min storebror på første række. Hende der er med ved alteret hjælper så med kjole og holder buket imens vi bliver viet.

Tak for jeres svar :)

Conni: Lyder som en rigtig fin idé, at have din 1.brudepigemed oppe ved alteret.. min kæreste har sin bedste ven som forlover men vil også gerne have sin bror der, så man kan sige han har 2 forlovere.. men jeg ved ikke om vi må have så mange til at sidde ved os.. men nu må vi se :)

Jeg tror ikke det er noget problem, så længe der er plads. Altså jeg tvivler på at jeg får h2b til at skulle vælge imellem de to - det kan han ikke! (y)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer