Nanok

N&A ♥ 2. juni 2012 - Lidt opdatering af tråd m. billeder

575 indlæg i dette emne

Velkommen til vores bryllupsplanlægning

bJzCQ.jpg

A og N

N: Kvinde på 29 år

A: Gammel gris :wink: /mand på 37 år

I sommeren 2004 startede jeg (N) på en ny arbejdsplads (studiejob), og her mødte jeg den mest fantastiske mand. Fra første møde vidste jeg, at han ville komme til at få en speciel plads i mit liv. Og jeg fik ganske ret :biggrin: Dog blev vi først kærester i sommeren 2008.

Sommeren 2010 blev vi forældre til verdens dejligste dreng.

9. september 2011 gik kæresten på knæ... og jeg sagde: JAAAA!

Nu er vi godt i gang med at planlægge brylluppet, som skal være sommeren 2012

182663_10150167330360041_666340040_8736450_2921594_n.jpg

Mor og søn

Det praktiske:

Bryllupsdato: 2. juni 2012

Vielse: Bistrup Kirke, Spørgsmål til præst, Mødet med præsten

Bryllupskørsel: Koier , KARET og HUMMER

Fotograf: Mørkøv foto

Reception: I brudens forældres hus og have

Receptionsmenu: Bryllupskage, champagne, øl og vand, frugt og chips

Bryllupskage: Bestilt hos privat kagebager - Tvivl om opsats, Inspirationsbilleder og skitse fra kagebageren, KAGEN

Festlokation: Jægerhuset

Menu: Menu

Forlover: Gommens svoger

Toastmaster: Brudens veninde

Gavekoordinator: Gommens søster

Musik: Diskobil

DIY-projekter:

Monogram: NA

Invitationer til festgæster og receptionsgæster: Proto, Kuverter, INVITATIONERNE

Kirkehæfte: HÆFTET

Risposer: FÆRDIGE

Bordhæfte

Favorbokse, som bruges som bordkort: Proto, Personlige chokolader, Blomsterfrø-poser, Tyggegummiposer, DE ENDELIGE

Gæstebog: GÆSTEBOGEN

Toiletkurve: Skilte og indhold, KURVENE

Takkekort: Inspiration til skilte, SKILTET

Gavebord: Skilt, SKILTET

Blomsterdekorationer: Inspiration, DEKORATIONERNE

Morgaver ti kirken: GAVERNE

N & A:

Vielsesringe: Designes af Mette Rosgaard - Inspiration, Prøveringene, snak om sten,

Brudekjole: Kjoleprøvning, KJOLEN

Brudesko: Inspiration , Inspiration , Inspiration , Inspiration, SKOENE

Brudebuket og brystbuket: Inspiration, BRUDEBUKETTEN, FOTOGRAFENS BILLEDER AF BUKETTEN

Strømpebånd: Lånes af min farmor

Hår og makeup: Advanced Beauty, Hårinspiration,

Smykker

Lingeri

Gommens påklædning

Brudens PA: BERETNING

Redigeret af Nanok
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kirken:

Vi skal vies i Bistrup Kirke - absolut ikke den smukkeste og mest romantiske kirke i Danmark, men den har historie for os.

Bistrup Kirke er en selvbygger kirke. Min morfar var i sin tid med til at bygge den. Desuden er jeg både døbt og konfirmeret i kirken og vores søn er også døbt der

Mads%25C3%2582%25C2%25B4s+d%25C3%2583%25C2%25A5b+11.jpg

Redigeret af Nanok
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Festen:

Vi skal holde festen om aftenen på Jægerhuset i Holte. Vi faldt helt pladask for udsigten ud over Furesøen samt de dejlige lokaler og det profesionelle personale. I mine pigedrømme om mit bryllup skulle jeg have lysekroner i loftet og runde borde, men nu må jeg indrømme, at jeg sagtens kan undvære disse ting mod denne lokation

:thumbsupsmileyanim:

J%C3%A6gerhuset-001-1024x768.jpg

Redigeret af Nanok
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig spillet derude men var der ude til en reception i sidste måned. Det er et rigtig flot sted men også et sted hvor det vil være uhensigtmæssigt med flere selskaber og det ved jeg ikke om de bruger.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Festen:

Vi skal holde festen om aftenen på Jægerhuset i Holte. Vi faldt helt pladask for udsigten ud over Furesøen samt de dejlige lokaler og det profesionelle personale. I mine pigedrømme om mit bryllup skulle jeg have lysekroner i loftet og runde borde, men nu må jeg indrømme, at jeg sagtens kan undvære disse ting mod denne lokation

:thumbsupsmileyanim:

J%C3%A6gerhuset-001-1024x768.jpg

Tillykke med at have fundet jeres sted! - det ser rigtig hyggeligt og idyllisk ud! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig spillet derude men var der ude til en reception i sidste måned. Det er et rigtig flot sted men også et sted hvor det vil være uhensigtmæssigt med flere selskaber og det ved jeg ikke om de bruger.

De laver flere selskaber ad gangen, hvis antallet af gæster er til det. Vi har dog valgt at booke hele huset - både pga antal gæster, men også fordi vi ikke ønsker "naboer" til VORES fest :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med din egen tråd :cheerleader3: Og fedt at I har en kirke der betyder noget helt specielt for jer :heart:

Har du billeder indefra jeres location?

Vi har desværre ikke tænkt på at tage billeder indenfor... men mon ikke vi snart burde tage derud igen - for gud ved hvilken gang - og drikke kaffe :wink: Så kunne vi jo meget passende tage billeder og smide dem herinde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidste uge var vi til "samtale" hos en guldsmed, som skal designe og lave vores ringe - nemlig Mette Rosgaard :thumbsupsmileyanim: Vi har indsamlet guld fra familierne - ikke for at spare penge - men fordi vi synes, at det kunne være rigtig hyggeligt lidt at have vores familie med os altid i vores nye ringe.

Forhåbentlig skal vi hente vores prøveringe (lavet i sølv) i denne uge... jeg glæder mig bare så MEGET! Når vi så har gået med dem i noget tid, så skal vi igen til en snak hos Mette - er det den rigtige form, størrelse, tykkelse osv.

Når vi er endelig besluttet på faconen af ringene, så skal der sten i min - har endnu ingen ide om, hvordan det kunne se smart ud, så kom endelig med gode forslag :biggrin:

Her kommer et billede af nogle vielsesringe, som er brugt lidt som inspiration til vores prøveringe

ringe.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inspiration til brudesko

Jeg går jo og tumler med tanker om kjole, sko, lingeri osv. hver eneste dag... samtidig med at der fremstilles invitationer, menukort, favorbokse m.m.

Her til aften har jeg ledt efter inspiration til brudeskoene - her er nogle eksempler (nogle helt uden for prisklasse):

Christian-Louboutin-brudesko1.jpg

Christian Louboutin brudesko - i love them

:thumbsupsmileyanim:

brudesko.jpg

77720165_11082011195847_6223_2.jpg

Måske burde jeg også prøve at finde nogle, der er lidt lavere end disse tre par?!?! Det bliver jo trods alt en lang dag, aften og nat, så fødderne skulle jo gerne holde. Jeg er dog ikke ret høj og elsker høje hæle, så tror det bliver svært at finde noget i min stil, som er lavere.... men kom endelig med gode bud på mulige sko....

Åh... jeg ELSKER bare sko!!!

:heart: :heart: :heart:

Redigeret af Nanok
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kommende mand synes normalt, at jeg er tosset mht sko - han kan ikke rigtig sætte sig ind os tøsers skofetich! Jeg plejer nu aldrig at bruge ret mange penge på sko, men har alligevel alt for mange sko herhjemme.

Nu har han lige set disse tre bud og er vild med Christian Louboutin skoene også, så jeg har sørme fået god for at bruge MANGE flere penge på sko end først budgeteret :cheerleader3: Som han sagde med et glimt i øjet: "Så skærer vi da bare et familiemedlem eller tre fra til middagen" :wink: Oh, I love him :heart:

Mon jeg snart skal ud og prøve sko?!?!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer