Rikke Hjorth

Torben og Rikke 26.05.2012 - Nu er jeg BRYLLUPSKLAR! <3

168 posts in this topic

En sensommernat i august drog en ung skønjomfru afsted til fest i landsbyen Hobro, og på det såkaldte Buddy Holly, mødte hun en stang stiv fyr, der senere skulle vise sig at være meget charmerende, og de blev derfor kærester. 3 år og 3 dage efter de mødte hinanden, besluttede den knap så stive fyr at gå på knæ, og den knap så jomfruelige pige sagde straks ja, og således skete det at de blev forlovede, og da de havde været forlovede i endnu 14 måneder, tog de sig endeligt sammen, og planlagde bryllup og fest til maj i det herrens år 2012!

Og vi er heldigvis stadig lige så forelskede som i et eventyr :heart:

Punkter markeret med LILLA er ordnet :wink:

Dato 26. maj 2012

Kirken kan ses HER det er Sct. Mortens Kirke i Randers, og det er simpelthen en af de flotteste kirker jeg nogensinde har set!! :rolleyes:

Feststedet er Nørlund Slot :) Vi skal være i det kæmpestore telt i slotshaven, og vi føler os i rigtig gode hænder ved Martin Knudsen, der til dagligt leder Nørlund Gæstebud :)

Overnatning er på Comwell Rebild, hvor der er morgenmad med vores forældre, og de andre gæster der ønsker overnatning.

Kjolen se min smukke Lucca HER

H2Bs tøj Et lækkert sæt, fra Matinique i sort med en meget tynd stribe, sort vest fra samme mærke, bordeaux skjorte (passer til farvetemaet) og hvidt slips (passer til kjolen :lol: )

Fotografen kender vi i forvejen, hun hedder Lene Brix, bor i Randers og tager fantastiske billeder, se hendes hjemmeside HER

Ringene, de tre sæt vi kiggede på kan ses HER og dem vi endte med at vælge er HER

Musik, Det bliver Kim fra www.kimmusik.dk

Brudemakeup ordnes af min bedste veninde, som går så meget op i makeup, at hun nærmest ejer en af hver af alle ting i Matas :wink: Jeg stoler 100% på hun kan give mig en fantastisk makeover!!

Brudehår skal ordnes af en frisørveninde, der er bestilt tid

Forlover H2B har ENDELIG bestemt sig!!

Brudepiger Har to dejlige veninder som hjælper mig med det praktiske, men de skal ikke være brudepiger i den Amerikanske forstand :blink:

Toastmaster Min onkel, som er super god til sådan noget, og jeg ved han disker op med et sjovt indslag (måske med pinlige billeder, hmmm)

Transport H2B er mekaniker, så denne opgave er overladt til ham. En han kender fra værkstedet har lovet os en tur i en flot gammel Citroën (tror jeg :biggrin:)

Bryllupsrejse

Morgengave til H2B

DIY Projekter:

Bryllupsinvitationerne kan ses HER

Bordkort De bliver halvt lilla, for selve bordkortet er lavet, dog skal vi have sat menuen indeni, og måske en velkomst/velbekomme sang (vi er ikke helt sikre på om det lige er "os") Resultater (indtil videre) kan ses HER

Gæstebog Det blev en købe-bog, hvor der også kan skrives om forlovelsen, planlægningen, dagene optil, polterabend, gaverne og alt muligt

Bordplan Vi fik den til at gå op, så folk bliver blandede, men alligevel altid sidder i nærheden af nogen de kender :wink:

Kirkehæfter

Toiletkurve Mangler kun et par småting, se kurvene HER

Doorhanger til overnattende gæster. Bliver også halvt lilla, for alle doorhangerne er designet og klippet ud, mangler bare informationerne til gæsterne (f.eks. tid for morgenmad + check-ud)

Takkekort

Kærlig hilsen Rikke og Torben

Edited by Rikke Hjorth
0

Annonce ♥

Tak begge to :)

Det er over et år siden min kæreste friede, det lå bare ikke i kortene at blive gift i år :wink: Har allerede brugt MANGE timer herinde på at suge inspiration til mig, men følte først det for alvor gik i gang da vi fastsatte det hele i fredags :heart:

Nu glæde jeg mig først og fremmest til at få støvet min kreative evner af, og få lavet alle de dejlige detaljer der følger med et bryllup :wink:

0

Annonce ♥

ØØØØØØØVVVVVV!!!!!

Burde nok have undersøgt sagen nærmere inden vi bestilte, men Hotel Simested Kro (jep, "hotel" og "kro" i samme navn) har fire dobbeltværrelser og et enkeltværelse til rådighed!!! :blink: WHAT!! Det er ikke nok til dem vi gerne vil have til at overnatte :td:

Vi skal bruge værelser til:

1) Torben og jeg

2) Torbens forældre

3) Min mor + to yngre søstrer

4) Min far og hans kæreste

5) Min bror

6) Torbens bror

Superærgeligt hvis vi er nødt til at finde på noget andet mht. overnatningen :unsure: Torbens forældre bor godt nok kun 15 min fra feststedet, men synes ikke man kan tillade sig at sige de skal køre hjem og så kan komme tilbage senere...

Det skal siges invitationerne ikke er sendt endnu.

0

Det var da ærgeligt, at der ikke er det antal værelser i skal bruge i Simmested, min bedstemor holdte sin 70 års fødselsdag der var rigtig godt.

Hvad med Hotel hvide kro i Aalestrup, der mener jeg bestemt, at der er flere værelser, og tror heller ikke, at de er de dyreste.

Lyng

0

Annonce ♥

Så er overnetningen måske reddet igen, vi har i hvert fald lavet en forhåndsbooking på Den Gamle Kro i Hornslet..

Glæder mig vildt til at se det - håber bare det "er stedet"! :wink:

Indsætter lige et par billeder:

post-52153-0-46658700-1322383441.jpg

post-52153-0-10555200-1322383454.jpg

post-52153-0-99749500-1322383465.jpg

Edited by Rikke Hjorth
0

SÅ ER FESTSTEDET ENDELIG FUNDET!! Og det bliver Den Gamle Kro i hornslet. Det var simpelthen det mest fortryllende sted, og bestyreren var super sød og fuld af gode idéer! Glæder mig til vi får farvetemaet på plads, så vi kan begynde at sende invitationer ud :wink:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med det kommende bryllup :balloons:

Skt. Mortens Kirke er en rigtig flot kirke, min søster blev konfirmeret i den og sikke alle de gæster i kan invitere :thumbsupsmileyanim:

Ærgerligt at Hotel Simested Kro ikke passede til jeres behov alligevel, men Den Gamle Kro i Hornslet ser nu heller ikke værst ud..

0

Tak for det allesammen!! Ja det var også en stor lettelse at få feststedet på plads :lol:

Og vi fik endelig fortalt vores forældre om den store hemmelighed, da vi havde samlet dem på Torbens fødselsdag d. 5/1, og de blev simpelthen så glade, og vi havde en fantastisk aften på Bones :heart:

Har lavet alle invitationerne færdige i går, så er spændt på at få respons når de er sendt ud - ingen har vidst noget overhovedet :)

0

Her får I lige min blærerække af invitationer :biggrin:

Vi har brugt:

Majestic papir med perlemorsskær

Sizo Web (sort)

Bordeaux bånd

Diverse guldstickers (Udvendigt: Indbydelse, dobbelte guldhjerter. Indvendigt: Guldbort, dobbelte guldringe)

Bordeaux kuverter

post-52153-0-77556800-1326309531.jpg

0

Annonce ♥

Tak begge to :wink:

Vi ville gerne få dem til at se eksklusive ud, uden at være super dyre, og synes det er lykkedes meget godt med majestic-papiret, man kan dog ikke se effekten så godt på billedet..

Glæder mig til at komme i gang med bordkortene som også bliver menukort, de er i samme stil, men der kommer flere bordeaux detaljer på :)

0

...Og midt i al glæden (som om jeg ikke er nedkørt nok efter kegleoperation), så fandt jeg en knude i mit ene bryst i går.. :( Jeg er simpelthen så ked af det.. På det punkt er jeg nok lidt af en sortseer, og tænker sygdom, kemo, hårtab, bryst fjernet og aflyst bryllup!! :boohoo:

Jeg skal til lægen i morgen, og håber at han enten kan give mig gode nyheder, eller hurtigt sende mig videre til nogle tests, for den er uvidenhed er næsten det værste.. Heldigvis er min H2B meget imod at tage sorgerne på forskud, så tærer af hans positivitet i øjeblikket :hug:

0