Rikke Hjorth

Torben og Rikke 26.05.2012 - Nu er jeg BRYLLUPSKLAR! <3

168 posts in this topic

Og så har jeg også været ved at udfylde alle papirerne vedrørende vielsen i dag - sikke er arbejde!! :shooter:

1 stk. ægteskabserklæring

2 stk. navneændring på bryllupsdagen

2 stk. samtykkeerklæring for brug af beskyttede navne

OMG!!

Grunden til vi skal bruge to af den sidste erklæring er, ar Torbens efternavn (som jeg tager) er beskyttet, og det samme gælder for mit mellemnavn (som han tager).. Pheewww!! :blink:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Og så har jeg også været ved at udfylde alle papirerne vedrørende vielsen i dag - sikke er arbejde!! :shooter:

OMG!!

Grunden til vi skal bruge to af den sidste erklæring er, ar Torbens efternavn (som jeg tager) er beskyttet, og det samme gælder for mit mellemnavn (som han tager).. Pheewww!! :blink:

Lyder som om du har haft travlt med at udfylde dit og dat. Hvor får man den erklæring til navneændring? For Min H2B har et beskyttet mellemnavn som vi gerne vil have til efternavn :huh:

Smukke smukke ringe i har bestilt. Jeg kan bedst lide nr. 2 sæt. Men det kommer jo bare ud fra billedet, det kommer jo også meget an på hvordan den sidder på fingeren :) Er spændt på at se hvilke ringe i vælger :)

0

Virkelig fine ringe i har bestilt, kan bedst lide par nr. 2

Håber i kan blive enige om et par:)

Sikke en masse papirarbejde.

Det håber jeg også :wink: Og jeg kan også bedst lidt par nr. 2 :lol:

Jeg synes også lige umiddelbart mest om nr. 2. Men det er jo virkelig super at i kan prøve dem på!

Ja det er simpelthen en fantastisk ting ved CHANTI, håber de kommer i denne uge! Og jeg kan også bedst lide par nr. 2, så håber H2B er enig! Det er dog ham der har syntes vi også skulle bestille de to andre par, og det er jo heller ikke dårlige valg må man sige :wink:

OMG!!

Lyder som om du har haft travlt med at udfylde dit og dat. Hvor får man den erklæring til navneændring? For Min H2B har et beskyttet mellemnavn som vi gerne vil have til efternavn :huh:

Smukke smukke ringe i har bestilt. Jeg kan bedst lide nr. 2 sæt. Men det kommer jo bare ud fra billedet, det kommer jo også meget an på hvordan den sidder på fingeren :) Er spændt på at se hvilke ringe i vælger :)

Jamen alle papirerne ligger der link til her på BK :ilovebryllupsklar: Du går i PLANLÆGNINGSVÆRKTØJ øverst, og ude til venstre kommer en bjælke hvor du bl.a. kan vælge nyttige links.. Så vælger du den der hedder navneændring på bryllupsdagen, og så åbnes personregistrets side med navneændringer, der kan du både lave navneændring på bryllupsdagen samt samtykkeerklæring vedr. brug af beskyttet navne :wink:

0

Så er toiletkurvene næsten færdige!! Kom til at se jeg mangler at putte bind/tamponer i damekurven, og så mangler der deodorant/parfume (dem der er puttet i er vores egne) i begge, men det er nemt at finde :wink: Der er indtilvidere kun brugt 198kr i alt for begge kurve, det synes jeg er okay :lol: Og er sikker på mange af vores gæster synes de er skide sjove, så er spørgsmålet bare, om de bliver brugt :rolleyes:

Der er følgende i (med mindre andet er nævnt, er tingene købt i Tiger - hurra for den butik!!):

Damekurven:

Førstehjælpskuffert uden indhold 20kr

Hårnåle 10kr

Klar neglelak 10kr

Skrabere, 6stk. 10kr

Neglefil 10kr

Tandtråd 5kr (pakke med 2 for 10)

Peppermint pastiller 3kr (3 for 10)

Kondomer, 3stk. 10kr

Sykit 20kr

Panodil brusetabletter, 2 stk. 6kr (købte pakke med 24 for 36,10 på apoteket)

Plaster 5kr (pakke med 50stk for 10)

= 109kr

Billede af damekurven:

post-52153-0-97879300-1329994352.jpg

Herrekurven:

Førstehjælpskasse uden indhold 20kr

Skrabere 6 stk. 10kr

Negleklipper 10kr

Panodil brusetabletter, 2stk. 6kr (købte pakke med 26 for 36,10 på apoteket)

Peppermind pastiller 3kr (3 for 10)

Tandtråd 5kr (pakke med 2 for 10)

Plaster 5kr (pakke med 50 for 10)

Sykit 20kr

Komdomer 10kr

=89

Billede af herrekurven

post-52153-0-87210600-1329994402.jpg

Og tingene skal selvfølgelig pakkes ud inden de stilles op på dagen :wink:

0

Annonce ♥

Fede kurve.. Men ja nu spørger jeg altså.. vi skal også have toiletkurv.. hvorfor putter i skrabere i? Der er vel ingen til festen der pludseligt skal barbere sig?

Det kunne jo være mændene havde et par stubbe siddende, eller en kvinde er kommet afsted med ubarberede ben :wink: Men jeg kan godt se din pointe, tænkte selv over det da jeg havde købt dem, men det var trods alt kun til 10kr sættet, så det går nok :biggrin:

0

MEGET brugbar tråd! Det er jo rart med lidt info fra dem der HAR overstået dagen :) Vi andre kan jo kun gætte os frem!

Jeg er efter at have læst diverse indlæg her, kommet til den konklusion at jeg også må lave toiletkurv - Tiger-butik; bemand alle poster, for her kommer jeg... :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Fede kurve.. Men ja nu spørger jeg altså.. vi skal også have toiletkurv.. hvorfor putter i skrabere i? Der er vel ingen til festen der pludseligt skal barbere sig?

Det kunne jo være mændene havde et par stubbe siddende, eller en kvinde er kommet afsted med ubarberede ben :wink: Men jeg kan godt se din pointe, tænkte selv over det da jeg havde købt dem, men det var trods alt kun til 10kr sættet, så det går nok :biggrin:

Snadt nok, men tror at folk sådan en dag er helt klar hvad bardering angår.. Hehe..

0

MEGET brugbar tråd! Det er jo rart med lidt info fra dem der HAR overstået dagen :) Vi andre kan jo kun gætte os frem!

Jeg er efter at have læst diverse indlæg her, kommet til den konklusion at jeg også må lave toiletkurv - Tiger-butik; bemand alle poster, for her kommer jeg... :thumbsupsmileyanim:

Hvad mener du men "HAR overstået dagen"? Jeg skal jo først giftes 26. maj? Jeg er bare tidligt ude med toiletkurvene :wink:

0

MILEPÆL

I dag er der nøjagtigt 3 måneder til vores bryllup, samtidig er det vores 4½års-dag.. Og så er der 71 dage til min 24 års fødselsdag :lol:

Vi tager ud at spise i aften, og måske et smut i biffen hvis der er nogle gode film :wink:

0

Annonce ♥

lidt forsinket med milepælen. Og super fine toilet-kurve. De er hermed kopieret til min (efterhånden store) inspirations-bunke :thumbsupsmileyanim:

Godt du kan bruge idéen :lol: Og de er jo slet ikke så dyre når man tænker sig lidt om ift. hvor man skal handle. Har for resten lige købt deodoranter til kurvene, det er nivea-deodoranter fra Matas til 14,95 stykket :)

0

Annonce ♥

Så er ringene bestilt, vi var meget i tvivl, men det blev dette sæt:

post-52153-0-13376700-1330549786.jpg

Synes de er rigtig smukke (det var jo også det sæt jeg valgte :lol: )

H2B's endelige argument for, at beslutningen lå i mine hænder er, at jeg skal gå med den hver dag, han må ikke have sin på på arbejde :fløjt:

0

Synes det er nogle rigtig smukke ringe I har valgt .... Dejligt at have det på plads! :)

Min mand må heller ikke have ring på , på arbejde, men der har vi snakket om at købe en lille kæde så han kan bære den om halsen :)

Edited by Mynte
0

Dejligt at ringene er på plads og de er rigtig smukke. :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes også (ligesom Mynte) at det kunne være en ide han så fik en kæde til halsen.

Min mand har ikke lyst til at skulle have hans ring på fingere, så han vil gerne have den i en kæde om halsen. Håber dog lidt at han ændre mening, for synes nu at den helst skal være på hans finger :fløjt:

0

Synes det er nogle rigtig smukke ringe I har valgt .... Dejligt at have det på plads! :)

Min mand må heller ikke have ring på , på arbejde, men der har vi snakket om at købe en lille kæde så han kan bære den om halsen :)

Jo det har vi snakket om, men hans halskæde er sådan en mellemstor kluntet kæde i sølv han har fået af sine forældre og er mega glad for, og tror ikke ringen vil se pæn ud deri + den bliver let ridset.

Dejligt at ringene er på plads og de er rigtig smukke. :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes også (ligesom Mynte) at det kunne være en ide han så fik en kæde til halsen.

Min mand har ikke lyst til at skulle have hans ring på fingere, så han vil gerne have den i en kæde om halsen. Håber dog lidt at han ændre mening, for synes nu at den helst skal være på hans finger :fløjt:

Ja vi må da håbe din mand ændrer mening :wink: Der er nok ikke så meget at gøre for min H2B, vil jo også gerne have han har alle 10 fingre :fløjt:

0