Rikke Hjorth

Torben og Rikke 26.05.2012 - Nu er jeg BRYLLUPSKLAR! <3

168 posts in this topic

Annonce ♥

Her har jeg vist ikke været forbi før, så først og fremmest tillykke med det kommende bryllup.

Din kjole er super smuk og jeg er vild med jeres ringe også!

Tak, vi er også rigtig tilfredse med ringene :wink: Glæder mig SÅ MEGET til H2B ser kjolen, kan næsten ikke have, at han ikke må se den før d. 26. maj :o

Det er nogle flotte ringe i har valgt. :biggrin:

Tak :hug:

0

De er super super smukke dato søster.....py ha nu skal vi da vist også snart have bestilt....og besluttet os for hvad det skal være :wink:

Det er godt nok svært at bestemme sig!! Vi har været i 5 butikker uden at finde "parret"!! Jeg kan kun anbefale Chanti, så I kan jo kigge der (om ikke andet for inspiration), hvis I ikke har noget imod at ringene ikke er "one of a kind" :wink:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er H2Bs outfit købt, det blev et Matinique figursyet habitsæt i sort med meget tynd stribe, sort vest i samme mærke, bordeaux skjorte (en del af farvetamaet) og hvidt slips, han ser SÅÅÅÅ HOT UD!! Vi købte også et nyt bælte, og ekspedienten forærede os et par "bryllupsstrømper" med et brudepar på, og stiplet klippe-linje :lol: Han ser simpelthen så lækker ud, ville ønske jeg kunne dele et billede med jer, men H2B vil ikke have at NOGEN ser tøjet før dagen, han vil gerne overraske alt og alle med at se sådan ud (han er mekaniker, så til dagligt er det gamle jeans, slidte t-shirts og meget olie ud over det hele :biggrin: ). Fik dog lov at tage et billede til mig selv, så nu ser jeg ham hver gang jeg kigger på min iphone :loveshower:

0

Annonce ♥

Nu synes jeg godt nok bryllupsstressen er ved at melde sig.. eller bare stress over alting i det hele taget! Udover det forstående bryllup, har jeg i snart en måned været butikschef for en ekstra butik ud over min egen, og kan mærke at det dræner mig for energi, og jeg havde ellers tænkt "piece of cake"!! :blush: Huskiggeriet har vi været nødt til at sætte helt på standby, fordi der simpelthen ikke er tid og kræfter til det oveni.. Og så har skæbnen det med at drille når man har allermindst brug for det, og det kan være små ubetydelige ting, men når der pludselig er en flod af dem, kan det hele virke lidt overvældende... :blink:

Selvfølgelig glæder jeg mig til vores bryllup - helt ubeskriveligt meget, men et eller andet sted glæder jeg mig også til det er overstået, og det kan blive "hverdag" igen.. Må man godt sige det? :rolleyes: Pyt, jeg er sikker på alle brude tænker det i hemmelighed, bare en gang i mellem :wink:

0

Annonce ♥

Så er der ikke mange dage tilbage dato søster.......og ja bryllups stressen er ved at melde sig....min H2B har først købt tøj i dag..... :a1221:

Jeg synes bare der mangler så meget!! F.eks. har vi ikke musikken på plads endnu(!), men det er også mest fordi alle vi kontakter er optaget.. Det er muligvis vores egen skyld, når nu vi er så sent ude :rolleyes:

Hvor meget mangler I? Fedt hans tøj er på plads, det er faktisk en ret vigtig post selvom man ikke lige tænker på det sådan..

0

Her er bordkortene/menukortene som de der ud forløbig, menuen og vinene er ikke fastlagt 100% endnu, men tænkte jeg godt kunne lave forsiden.. Er glad for jeg gik i gang de her par dage hvor jeg har været sygemeldt, for det tog mig 8 timer(!!!) :o at lave 73 bordkort... Det skal lige siges at alt undtagen selve kortet skulle måles og klippes ud og sættes fast med dobbeltklæbende tape...

Her er en af de indledende runder. Det er kun de bordeaux navne der bruges til bordkortene, printede et ekstra sæt i hvid, har tænkt mig at klippe dem ud og bruge når vi skal lave bordplanen, det er meget nemmere når man lige kan rykke rundt på navnene osv. :wink:

post-52153-0-17725700-1334946398.jpg

Her er det første færdige bordkort sammenlignet med invitationerne (se lige bort fra det dobbeltklæbende tape der blev gult, vi valgte heldigvis en anden løsning :wink: )

post-52153-0-40380600-1334946522.jpg

Her kan man ligesom se hvor voldsom stakken er.. Hvis jeg nogensinde skal holde stor fest igen med bordkort, vælger jeg helt klart nogle der er meget mere simple at lave!! :lol:

post-52153-0-08264900-1334946638.jpg

Og her er et bedre billede af det færdige resultat.

post-52153-0-44782000-1334946688.jpg

0

Så er buketten bestilt og brudeskoene købt!!

Selvom H2B er syg med samme symptomer som slog mig ud tidligere på ugen, valgte vi alligevel at tage ud og se på brudebuketten i går. Jeg har gået i gymnasiet med en pige, som nu arbejder som blomsterbinder, så tænkte vi kunne køre forbi den butik hun arbejder i, Blomstergalleriet Lønborg :wink:

Da vi kom vidste hun selvfølgelig godt hvad vi skulle, så vi gik ind for at kigge på blomster og farver, og jeg viste hende et billede af en buket jeg kunne lide, derefter gik jeg ellers ud af butikken mens hun og H2B udvalgte blomsterne og blev enige om hvordan buketten skal se ud. H2B gik meget op i at jeg ikke måtte vide noget, men synes alligevel det var en stor beslutning hvis han skulle vælge blomster og farver selv, så synes vi fandt en god måde at gøre det :)

Derefter kørte vi en tur til Randers Storcenter, og i den første skobutik tog det mig ca. 7 minutter at finde det rigtige par sko, finde størrelsen, tjekke at de passede samt betale :bunny_4: Hvor svært kan det være? :lol:

Nu har jeg været ved at sammensætte et lille program for formiddagen inden vielsen, så vi har styr på hvem der sørger for hvad :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hov ja, mens jeg sad og surfede lidt rundt på nettet faldt jeg over denne hjemmeside http://www.shirtcity.dk/ hvor jeg købte denne t-shirt i sort til H2B :lol:

Han får den som en del af en morgengave (som jeg ikke helt har udtænkt endnu), håber han synes den er sjov :biggrin:

game-over-t-shirt-p1c122s1a1_d1i422p0z4r1c2f2.png

0

Hov ja, mens jeg sad og surfede lidt rundt på nettet faldt jeg over denne hjemmeside http://www.shirtcity.dk/ hvor jeg købte denne t-shirt i sort til H2B :lol:

Han får den som en del af en morgengave (som jeg ikke helt har udtænkt endnu), håber han synes den er sjov :biggrin:

game-over-t-shirt-p1c122s1a1_d1i422p0z4r1c2f2.png

Synes den er mega fin t-shirten - der må jeg ind og kigge..

0