Sign in to follow this  
Followers 0
Christoffersbrud

Speciel vielsesring til kommende mand - hjælp søges!

8 posts in this topic

Min skønne kæreste er uddannet designer, og har svært ved at forlige sig med tanken om at have en helt almindelig herre-vielsesring på. Han synes de er "guldfarvede, runde og kedelige" :tunge:

Så vi er ude i, at han selv designer vores ringe. Men vi har brug for noget inspiration. Jeg synes ikke, der er særligt meget variation i de ringe man kan se i butikkerne (altså herre-ringene).

Vi vil gerne have ringene som et sæt - det skal altså være ens materiale og "form", men de må godt variere i udseende. Vi vil fx begge gerne have, at der er sten på dameringen. Materialet skal enten være guld, rosaguld eller hvidguld. Jeg er dog mest til guld...

Min kæreste vil gerne have en speciel herrering, dog ikke med sten på. Men et eller andet andet?? Har I nogle ideer?

Jeg vedhæfter et billede af en ring jeg rigtig godt kan lide. Og den matchende herrering er et typisk eksempel på den type ring min kæreste IKKE ønsker sig :rolleyes:

post-51818-0-51183900-1320615788.jpg

0

Annonce ♥

Vi havde nøjagtig samme problem. Inde på min bryllupsplanlægning, kan du se de ringe vi har valgt. I stedet for hjerter med sten, får Thomas indgraveret en rille på hans, så der "sker" lidt mere på hans. Det var evt en mulighed? :)

0

vi havde samme problem, men har løst det med disse ringe, som vi syntes er anderledes pga. formen og overfladen :)

Ringe Aagaard.jpg

Ringene er fra Aagard ;)

0

Vores ringe er fra Nuran. De er ikke fra Et sæt, men kan sagtens gå sammen. Min H2B syntes nemlig at den ring der passede til min, var for kedelig. Så han valgte en anden og den er super flot :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Min kommende mand har også selv designet vores ringe. Vores bliver med symbolerne blomsten og bien.

Du kan se dem: Her

Edited by D&SHoffgaard
0

Prøv at tjekke Sofie Lundøe (Gråbrødretorv 3 i KBH). Hun har også en hjemmeside. Hun laver dem for det første firkantede (yderst behageligt) og i flere forskellige materialer og udformninger.

0

Disse ringe ligger i vores skuffe og venter, til på fredag :)

post-53417-0-90049900-1320670645.jpg

0

Hvor er jeres ringe bare fine!! Problemet ligger nok i, at jeg er lidt "traditionel" i mit ringvalg, og min kæreste er mere til det specielle... Så det er jo lidt svært at forene. Jeg tror formen skal være rund ("almindelig rund"), og med afrundede kanter.... Tusind tak for forslag, keep them coming! :cheerleader3:

0

Annonce ♥