savah84

M & P ,d28/7-12 - smagsprøve fra fotografen

335 indlæg i dette emne

Annonce ♥

hej. mange tak. ja jeg synes det er ret uoverskueligt. har set den er forklaringstråd. men synes det er så meget så har ikke lige kunne overskue at læse det igennem.

men hvor linker i fra? det kræver jo at man har sit billede et sted på nettet.. er det sådan at man kan lægge sine billeder ind et sted herinde? og så linke dertil? forstår ikke rigtig.

Redigeret af savah84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons:

Rigtig smukke indbydelser!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg bruger imageshack til at uploade billeder via (det er vildt nemt og overskueligt synes jeg) og så trykke vis billede og kopiere adressen i linkfeltet og så smide det herinde via billedikonet :) Men det har du nok allerede fundet en løsning på :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvad med de der bokse med bryllupsdato ovs der står i jeres indlæg? fandt et link med nogle jeg kunne lave. men ved ikke hvor jeg skal sætte linket til det ind henne for at man kan se det..?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Links til indlæg finder du ved at klikke på der, hvor der står #10 (fx i dit seneste indlæg) - så kommer linket frem til lige præcis DET indlæg.. på den måde linkes der til KJOLEN; FESTSTEDET osv :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

min kæreste er fra nordnorge, hvor de ofte bruger nationaldragter til festlige begivenheder. og jeg håber på at se ham ved alteret sådan. eneste problem er at de min koster 15.000 kr, og skal speciallaves hos nogen er er godkendt til at sy dem. men suk han ville være så hansom.

post-53733-0-87493900-1320743916.jpg

post-53733-0-82867400-1320744969.jpg

Redigeret af savah84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Links til indlæg finder du ved at klikke på der, hvor der står #10 (fx i dit seneste indlæg) - så kommer linket frem til lige præcis DET indlæg.. på den måde linkes der til KJOLEN; FESTSTEDET osv :)

ahhh!!! mange tak. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej. mange tak. ja jeg synes det er ret uoverskueligt. har set den er forklaringstråd. men synes det er så meget så har ikke lige kunne overskue at læse det igennem.

men hvor linker i fra? det kræver jo at man har sit billede et sted på nettet.. er det sådan at man kan lægge sine billeder ind et sted herinde? og så linke dertil? forstår ikke rigtig.

du behøver ikke have billedet fra nettet, kan også uploades direkte fra computeren (vis det ikke fylder for meget). du gør det under "anvend fuld editor" og vedhæfter billedet som fil, så bliver det vist som et almindeligt billede :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor ser det hele bare godt ud :loveflag: Tror din kommende mand ville se godt ud i det der nationalsæt! selvom det er en krads pris :td:

Med bokse med bryllupsdato, mener du så den signatur der står nederst i vores indlæg? Den ændrer du på ved at klikke på dit brugernavn allerøverst til højre oppe i den grå stribe --> vælg Mine indstillinger, --> ude i venstre side kommer der en menu, hvor en af indslagene hedder Skift Signatur, hvis du klikker på den kan du indsætte banner der tæller ned og sådan :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, jeg så lige på FB at du har fået kjolen hjem - får vi ikke lidt billeder herinde? :)

hej charlotte. jo vil gerne lægge billede op. men har ingen til at tage billedet af mig i den.. :( kan ikke be per om det, hehe... må lige få fat på lydi, og få hende til at komme forbi en dag.. men skal have lavet nogle små ændringer på kjolen. så er ikke sikker på om der kommer billed på før det er lavet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til dette fantastisk forum :balloons: Rigtig mange fine ting du har lagt op.....hvor har du dog købt de fine risposer ??? :)

de er købt på e-bay. men der blev ikke solgt flere end de 40 stk jeg købte. ved ikke hvor de ellers er købt henne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer