Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Mynte

Hvis man selv skal lægge sin brudemakeup, hvor lang tid?

4 posts in this topic

Hej tøser

Hvor lang tid tror I man skal afsætte til, at lægge sin brudemakeup som minimum - hvis man selv skal gøre det?

0

Annonce ♥

jeg kan sagtens bruge 30 minutter bare til hverdag, så jeg ville i hvert fald afsætte en times tid, så er der også tid til at panikke og gøre det lidt om hvis man bliver utilfreds eller ikke kan rammer farverne rigtigt :)

0

Jeg satte 45 minutter af og havde oevet en del, hvor jeg havde taget tid. Saa havde jeg en veninde til at kigge paa symmetrien og om jeg skulle give den mere gas paa oejnene - og det hod til kindkys fra 150 personer og brylluppet ud :)

0

Tak for det.. for jeg kan virkelig ikke bestemme mig om jeg skal have det lagt af hende der skal ordne mit hår, eller om jeg selv skal gøre det.. jeg går nemlig meget op i min make up og som alle andre brude, vil man gerne have det perfekt og jeg er så bange for jeg ikke kan lide det, når det er en anden der lægger det.

som sagt vil jeg allerhelst selv lægge det, men da tiden er meget knap, så ved jeg ikke om jeg kan nå det...

jeg skal vies 12.30 (i hillerød) og salonen hvor jeg skal have ordnet mit hår (måske også makeup) ligge i centrum nær kgs. nytorv. jeg har tid kl 9.00 og hun forventer at bruge til cirka kl. 11.15, men jeg SKAL være kørt fra salonen aller senest kl 12.00 så i kan godt se at 45 min er måske lige stresset nok at selv skulle lægge det og så ville jeg skulle gøre det hos frisøren (Kan ikke nå hjem)....Arghh :unsure::blink:

0

Annonce ♥