Guest Shedevil

Priser (og billeder) af brudebuketter?

51 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej jo jeg har en ny hjemmeside, den er ikke færdig men der er lidt billeder at se på, det sidste billede er den buket jeg afleverede i går. går ind på www.123hjemmeside.dk/MissLiss, der kan du også læse om priser men jeg kan allerede afsløre at det er fra Kr. 485. Jeg blev uddannet dekoratør i udlandet, og jeg elsker at lave det her, jeg bor på sjælland i Brøndby

Det er nogle flotte buketter :) dig vil jeg lige huske :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige været inde og høre på en syet buket af vedbend med en enkelt orkide og 5 små hyacint-hoveder. Den er i det sidste nye katalog for brudebuketter fra interflora og er virkelig speciel, enkel og smuk. Den vil koste ca 1000,-. Jeg har desværre intet billede af den, for min kæreste er kommet til at smide kataloget væk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har her til formiddag fået at vide af min skolekammerat at jeg bare skal kontakte hans mor der ejer Mirosa.dk og så hjælper hun mig gerne til at lære og lave en super buket til mig selv :) Sys det er super fedt med lidt profhjælp :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har her til formiddag fået at vide af min skolekammerat at jeg bare skal kontakte hans mor der ejer Mirosa.dk og så hjælper hun mig gerne til at lære og lave en super buket til mig selv :) Sys det er super fedt med lidt profhjælp :biggrin:

følger lidt samme plan... min venindes mor er blomster binder og hun skaffer materialer, og så binder vi den sammen ( får selvfølgelig også love at prøve et par gange inden :wink: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt nok der er stor forskel på priserne - og alligevel synes jeg stortset alle de ligger "i den dyre ende" - synes det er vanvittigt at en buket blomster skal koste 2000kr fordi det er en "brudebuket".. Jeg er fuldt ud klar over at der ligger en masse arbejde i at binde en buket, og materialerne aka. blomsterne er ikke billige - og så videre og så videre.. MEN - det er vanvittigt! :angry::pokey:

Og jeg kan ikke finde ud af om min buket "betyder" noget - eller om det "bare" er en buket... :rolleyes:

H2B har sendt et billede af den buket jeg allerhelst ville have - til 2 forskellige blomsterhandlere og prisen ligger på 4000-5000kr.. :shooter: Det VIL jeg ikke give for en brudebuket.. Så nu overvejer jeg om ikke bare der skal bestilles en tæt buket med hvide roser - og undlade at fortælle det er en brudebuket.. Hmm..... :oops:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

da jeg blev gift første gang kostede min rokko buket (1998) 1750- inc. 2 knaphuls blomster-

denne gang er jeg så heldig at min skønne bonus datter vil lave min- hun har stået i blomster foretning- vi har nogle vilde ideer!! prisen på brudebuket 2 små brudepigebuketter og 4 knaphuls blomster kommer til at lægge på 500-600 kr.. glæder mig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jo fuldstændig sindsygt at en brudebuket kan koste så meget. Så meget betyder brudebuketten heller ikke for mig, så har sagt til min mand at han højst skal betale 1000-1500 kr for den. og det syntes jeg stadig er rigtig mange penge..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes godt nok der er stor forskel på priserne - og alligevel synes jeg stortset alle de ligger "i den dyre ende" - synes det er vanvittigt at en buket blomster skal koste 2000kr fordi det er en "brudebuket".. Jeg er fuldt ud klar over at der ligger en masse arbejde i at binde en buket, og materialerne aka. blomsterne er ikke billige - og så videre og så videre.. MEN - det er vanvittigt! :angry::pokey:

Og jeg kan ikke finde ud af om min buket "betyder" noget - eller om det "bare" er en buket... :rolleyes:

H2B har sendt et billede af den buket jeg allerhelst ville have - til 2 forskellige blomsterhandlere og prisen ligger på 4000-5000kr.. :shooter: Det VIL jeg ikke give for en brudebuket.. Så nu overvejer jeg om ikke bare der skal bestilles en tæt buket med hvide roser - og undlade at fortælle det er en brudebuket.. Hmm..... :oops:

Jeg tror også, jeg vil have noget helt enkelt med fx. to farver roser og uden for meget lir. Det MÅ da kunne fås for under 500 kr?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også givet kæresten besked på at den max må koste 500 kr, og han så bare skal købe en normal buket (eller binde den selv, ku være sjovt), og så får han et stykke hvidt stof f.eks. fra kjolen og nogle blomsternåle som han kan sætte rundt om :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

billede nr.5 er super smukt, shedevil :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: - men den dybemørkerøderose sammen med et par små orkider i en hjerte stav- er bare mig :a1221: gemmer lige billederne så tøsen kan se dem.. :loveshower: :loveshower: :loveshower: så ved hun hvad hun skal lave til mig :lol: min tilkommende vil rykke bryllupet frem så jeg er ved at have travlt.. der er meget der skal nåes..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg binder selv min brudebuket, så spare vi de penge og skal kun bruge penge på blomster og materialer. :) Har stået i en blomsterbutik i 2 år og bundet buketter, så mon ikke jeg godt kan finde ud af at binde en brudebuket ud af hvide caller, som jeg selv synes, er helt fantastisk.
Tror maks den kommer til at koste mellem 300-350 :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gav 800 for min buket og 6 ekstra roser

P12700161_zps276c3995.jpg

P1270015_zps531f4413.jpg

Da vi skulle vies tidligt lørdag, blev den hentet fredag aften og overnattede på altanen i en omvendt spand med hul i bunden til håndtaget.

Redigeret af Leras
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mand fik mit brudbuket og knaphulsblomster til ham og knægten til omkring 500kr i Karup. Han had en kalla og knægten had en rose passende til buketten

post-56940-0-11209800-1386206161_thumb.j

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis ikke det var fordi det sige at bringe uheld at lave buketten selv, så havde jeg gjort det. Men jeg løber ingen chance :) Så den bliver bestilt hos Helles Blomster i Brørup. Den skal indeholde de smukke gule trommestikkeblomster, som jeg har et ønske om at skal sættes sammen til en flot pude med nogle hvide blomster omkring. Hvordan den præcis bliver, det lader jeg være op til manden - blot han holder temaet med trommestikkerne ;) Jeg fik pris på MAX 1600 inkl 3 brystbuketter. Samme blomsterhandler skal også lave kirkepynt og bordpynt, så det hele matcher på dagen - det bliver SÅ SMUKT! For pokker jeg glæder mig :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer