Sign in to follow this  
Followers 0
Guest blasfemis

Erfaring med Sonnerupgaard og egen kok?

11 posts in this topic

Hej piger.

Jeg ku godt tænke mig at høre om Jeres erfaringer med Sonnerupgaard, som ramme for et bryllup!

Vi er på udkig efter noget rustikt og specielt og er egentlig faldet lidt for deres "lade". Vi har jo ingen dato endnu, men kan simpelthen ikke lade være med at kigge rundt alligevel!

Jeg kan se på deres hjemmeside, at man kan medbringe egen mad og vin (ja faktisk kan man medbringe alt det man vil!), men vi kender ikke nogen kok og derfor vil jeg da gerne lige høre, om I har nogle I kan anbefale? Det må gerne være en pakkeløsning med både tjenere, afrydning, rengøring, bartender, natmad, vin osv.

Vi er ikke interesseret i buffet.

I kan se billeder fra stedet her: http://www.sonnerupgaard.dk/festlokaler/laden.aspx

Edited by blasfemis
0

Annonce ♥

De gange jeg har været deroppe - og det er en del - mener jeg at de fleste har haft "egen" kok med. Dvs. nogle de kender men det står jer jo fuldstændig frit for at vælge og Sonnerupgaard ligger geografisk sådan at I jo stort set kan vælge en hvilken som helst leverandør på Sjælland. Nogle bud kunne være Eurokitch (Hillerød) eller Kok Amok (Slagelse) men jeg må indrømme at det er sjældent jeg når at få leverandørernes kort/kontaktoplysninger når jeg er ude. Der ligger jo angiveligt også mange gode catering/restaurationsfirmaer i Roskilde og Holbæk som er tættere på. Der må andre lige komme på banen.

Rammerne taler jo for sig selv deroppe (det samme gør priserne). Det er ideelt til en bryllupsfest. Laden egner sig så umiddelbart bedst til større selskaber (her mener jeg selskaber på 60 personer og derovre). Mindre selskaber "forsvinder" let fordi Laden er så lang men Laden er den eneste lokalitet deroppe der er rustikt.

0

De gange jeg har været deroppe - og det er en del - mener jeg at de fleste har haft "egen" kok med. Dvs. nogle de kender men det står jer jo fuldstændig frit for at vælge og Sonnerupgaard ligger geografisk sådan at I jo stort set kan vælge en hvilken som helst leverandør på Sjælland. Nogle bud kunne være Eurokitch (Hillerød) eller Kok Amok (Slagelse) men jeg må indrømme at det er sjældent jeg når at få leverandørernes kort/kontaktoplysninger når jeg er ude. Der ligger jo angiveligt også mange gode catering/restaurationsfirmaer i Roskilde og Holbæk som er tættere på. Der må andre lige komme på banen.

Rammerne taler jo for sig selv deroppe (det samme gør priserne). Det er ideelt til en bryllupsfest. Laden egner sig så umiddelbart bedst til større selskaber (her mener jeg selskaber på 60 personer og derovre). Mindre selskaber "forsvinder" let fordi Laden er så lang men Laden er den eneste lokalitet deroppe der er rustikt.

Tak for svar :)

Har prøvet at se på pris, men kan ikke lige umiddelbart finde nogen på Laden. Ved du, hvad den koster da?

Tror vi ender med at blive en del mennesker, så jeg tror godt vi kan fylde lokalet godt op ;)

0

Jeg vil tro at vi er et pænt stykke over 20K (uden overnatning) men jeg ved det ikke. Prøv at tage fat i Mette Holm (der næsten bor herinde). :rolleyes:

0

Annonce ♥

Jeg mener, at jeg læste et sted, at laden koster omkring 30.000-35.000 at leje .... hovedbygningen var okring 17-20000 el lign.

0

Jeg vil tro at vi er et pænt stykke over 20K (uden overnatning) men jeg ved det ikke. Prøv at tage fat i Mette Holm (der næsten bor herinde). :rolleyes:

hahaha ja det er jo rigtig nok!

vi lejede hovedbygningen fra fredag til søndag, kostede 17.800. laden er lidt dyere. hvis du sender dem en mail kan de sende dig en opdateret prisliste du kan kigge lidt i, der står både lidt omkring de forskellige priser og også priser på overnatninger :) - det er nemlig billigere når man lejer dem sammen med et lokale :)

0

hahaha ja det er jo rigtig nok!

vi lejede hovedbygningen fra fredag til søndag, kostede 17.800. laden er lidt dyere. hvis du sender dem en mail kan de sende dig en opdateret prisliste du kan kigge lidt i, der står både lidt omkring de forskellige priser og også priser på overnatninger :) - det er nemlig billigere når man lejer dem sammen med et lokale :)

Okay, jamen det vil jeg får gjort, så vi enten kan finde pengene eller et andet sted ;)

god weekend!

0

Hej

Vi her lejet laden og vi skal give 22.400 for laden. Og det er fra fredag aften til søndag formiddag. Det er 1½ år siden vi skrev en kontrakt med dem, så jeg ved ikke hvis deres priser har ændret sig

:bearhug: Marianne

0

Annonce ♥

Den pris I har booket os til - vist nok nogenlunde samtidig - ligger 100% fast men gælder det også Sonnerupgaard. Jeg mindes tidligere herinde at have set en tråd hvor nogle klagede over at deres lejepris havde ændret sig selvom de havde lavet en aftale tidligere.

0

Den pris I har booket os til - vist nok nogenlunde samtidig - ligger 100% fast men gælder det også Sonnerupgaard. Jeg mindes tidligere herinde at have set en tråd hvor nogle klagede over at deres lejepris havde ændret sig selvom de havde lavet en aftale tidligere.

Nu bliver jeg meget i tvivl.... Men jeg mener at kontrakten siger at prisen er fast selvom de senere skulle gøre det billigere at leje stedet. Tror lige at jeg skal have tjekket kontrakten :unsure:

0

Nu skal jeg jo ikke gøre dig urolig men jo det er en god ide at checke. Jeg tror ikke det var de store reguleringer men lidt har også ret for det er jo en stor udgift at holde bryllup for de fleste.

0