DitteSchouNielsen

Ønsker?

20 indlæg i dette emne

Hej

Jeg er nysgerrig... Hvad ønsker I jer i bryllupsgave?

- og mangler nok også inspiration til hvad min H2B og jeg kan ønske os i bryllupsgave :help:

Vores ønskeliste er meget kort ind til nu:

Dyner og puder

Rejsegavekort

....

....

....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ønsker os:

Gaveønsker

Nu er der lavet liste hos Inspiration

Magnifico vinglas medium (46 cl.) 79,95kr stk. - 12 stk

Magnifico vinglas small (35 cl.) 69,95kr stk. - 12 stk

Magnifico champagneglas (32 cl.) 69,95kr stk. - 12 stk

New Wave flad tallerken (Hvid porcelæn. 27 cm.)

VILLEROY & BOCH DANMARK A/S

249,95kr stk. - 4 stk

New Wave FROKOST TALL. (HVID PORCEL. 24X24 CM)

VILLEROY & BOCH DANMARK A/S

219,95kr stk. - 12 stk

New Wave salatskål (Hvid porcelæn. Lille 25x25 cm.)

VILLEROY & BOCH DANMARK A/S

379,95 kr stk. - 2 stk

New Wave serveringsfad (Hvid porcelæn. 49x30 cm.)

VILLEROY & BOCH DANMARK A/S

499,95 kr stk. - 2 stk

New Wave DYBTALLERKEN (26 CM HVID)

VILLEROY & BOCH DANMARK A/S

249,95 kr stk. - 12 stk

New Wave SALATSKÅL STOR (33X33 CM HVID)

VILLEROY & BOCH DANMARK A/S

529,95 kr stk. - 2 stk

New Wave SOUP CUP & SAUCER

VILLEROY & BOCH DANMARK A/S

295,95 kr stk. - 2 stk

New Wave GRILLTALLERKEN LILLE (27X27 CM HVID)

VILLEROY & BOCH DANMARK A/S

319,95 kr stk. - 12 stk

New Wave skål til tallerken (8,5X8,5 CM HVID)

VILLEROY & BOCH DANMARK A/S

99,95 kr stk. - 24 stk

New Wave Caffe krus (Hvid porcelæn. 0,35 liter.)

VILLEROY & BOCH DANMARK A/S

195,95 kr stk. - 4 stk

New Wave Caffe underkop (Hvid porcelæn. 22x17 cm.)

VILLEROY & BOCH DANMARK A/S

135,95 kr stk. - 4 stk

Prisme bestikæske med 4 dele (Æske med kniv, gaffel, ske...)

STELTON A/S

469,95 kr stk. - 2 stk

Prisme kaffe-/teske

STELTON A/S

99,95 kr stk. - 9 stk

Prisme ske

STELTON A/S

129,95 kr stk. - 10 stk

Prisme gaffel

STELTON A/S

129,95 kr stk. - 5 stk

Redigeret af Shedevil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har heller ikke den længste ønskeseddel.

- Wegner gyngestol

- Hay sofapude

- Montana vægreol

- VIPP toiletspand

- Hay don't leave me table

- Royal Copenhagen spisestel

- Eva trio gryder

- Eva trio wok

- Erik Bagger rød- og hvidvinsglas

- tilskud til bryllupsrejse

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Indtil videre ser vores sådan her ud:

Bourgogne vinglas

Eva Trio Legio middagstallerkener

Eva Trio rustfrit stål gryde 6,5 L med låg

Et helt lam fra Lisbeth. Spørg Faster Eva

Gavekort til kroophold

Gavekort til madoplevelser

Gavekort til Nordisk Film biografer

Georg Jensen Benadotte termokande

Lækkert naturligt uldtæppe til stuen

Margit Brandt håndklæder med blåt i

Pillivuyt lagkagefad på fod

Pillivuyt Lasagnefad 24x24 cm

Postkasse med stativ

Regnmåler

Vejrstation til inde/ude. Digital

Weber sidebord i træ til 57 cm kuglegrill

Weber stegholder

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

(kopieret fra vores hjemmeside)

Vores største ønske er at komme på en dejlig bryllupsrejse, og derfor ønsker vi os tilskud hertil.

Til dem, der synes, at det er for kedeligt at give, er der andre gaveønsker nedenfor.

Oplevelser (middage, wellness/spaophold, vinsmagning)

Gavekort (ILVA, Bahne)

Musselmalet Mega tallerken, diameter 21 cm, motiv 6 (alm.)

fra Royal Copenhagen. Design: Karen Kjældgård-Larsen. Farve: Blå

Musselmalet Mega dyb tallerken, diameter 21 cm, motiv 6 (alm.)

fra Royal Copenhagen. Design: Karen Kjældgård-Larsen. Farve: Blå

Musselmalet Mega tallerken, diameter 27 cm, motiv 6 (alm.)

fra Royal Copenhagen. Design: Karen Kjældgård-Larsen. Farve: Blå

KitchenAid Blender i sort

KitchenAid brødrister i sort

KitchenAid Artisan køkkenmaskine i sort

KitchenAid foodprocessor i sort

LJUSÅS YSBY bordlampe fra IKEA

Redigeret af Mynte
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores er således ud: (den er taget fra onskelisten.dk - derfor den ser sådan ud)

Bryllupsrejse [Giv gave] - Til vinter, når det bliver koldt og trist Busk-rydder [Giv gave] Dinera dybe tallerkener [Giv gave] - i beige 22 cm - gerne 12 stk. - Set hos: Ikea - Pris: 16 kr. pr. stk. - Link: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/90091920 Dinera frokosttallerkener [Giv gave] - i beige 20 cm - gerne 12 stk. - Set hos: Ikea - Pris: 14 kr. pr. stk. - Link: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/80064837 Dinera hverdagstallerkener [Giv gave] - i beige 26 cm - 12 stk. - Set hos: Ikea - Pris: 18 kr. pr. stk. - Link: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10057067 Gavekort [Giv gave] - Til Biltema, Ikea, Harald Nyborg, Imerco, Kop & Kande Læder hjørne sofa [Giv gave] - eller gavekort dertil. Malm kommode til soveværelset [Giv gave] - i eg med hvid bejdse med 6 skuffer - Set hos: Ikea - Pris: 849 kr - Link: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/60178613 - Størrelse: 80 x 123 cm Malm natbord [Giv gave] - x 2 i eg med hvid bejdse med 2 skuffer - Set hos: Ikea - Pris: 299 kr. pr. stk. - Størrelse: 40 x 55 cm - Link: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/90053918#/10178601/ Oplevelser [Giv gave] - Diverse ting hvor vi kan nyde hinandens selskab Penge [Giv gave] - Til bryllupsrejse - Til udbetaling på et hus - Til gode oplevelser Rosendahl Grand Cru serveringsfad [Giv gave] - I glas 32 cm - Set hos: Imerco - Pris: 189,75 kr. Rosendahl Grand Cru serveringsfad [Giv gave] - Ovalt Rosendahl Grand Cru bestikæske [Giv gave] - 16 dele x 3 - Set hos: Imerco - Pris: 1.199,- Rosendahl Grand Cru champagneglas [Giv gave] - 12 stk. - Set hos: Imerco - Pris: 139,75 for 2 stk. Rosendahl Grand Cru gafler [Giv gave] - 12 stk. Rosendahl Grand Cru hvidvinsglas [Giv gave] - 12 stk. - Set hos: Imerco - Pris: 139,75 kr. for 2 stk. - 369,75 kr. for 6 stk. Rosendahl Grand Cru kaffekopper [Giv gave] - med underkopper 26 cl - 12 stk. - Set hos: Imerco - Pris: 149,75 kr. pr. stk. Rosendahl Grand Cru knive [Giv gave] - 12 stk. Rosendahl Grand Cru skeer [Giv gave] - 12 stk. Rosendahl Grand Cru tallerkener 19 cm [Giv gave] - 12 stk. - Set hos: Imerco - Pris: 99,95 Rosendahl Grand Cru tallerkener 30 cm [Giv gave] - 12 stk. - Set hos: Imerco - Pris: 199,75 kr. pr. stk. Rosendahl Grand Cru teskeer [Giv gave] - 12 stk. Rosendahl Grand Cru æggebægre [Giv gave] - 12 stk. - Set hos: Imerco - Pris: 129,75 kr. for 2 stk. Stegetermometer [Giv gave] Tefal Actifry varmluft friture [Giv gave] - Set hos: Imerco - Pris: 2499 kr. Weber Brødholder [Giv gave] - til 57 cm - Set hos: Trægården Kås - Pris: 188 - Link: http://www.tgkshop.dk/product/weber-original-broedholder-til-57-cm-grill-513/ Weber Rotisserie [Giv gave] - Til 57 cm kuglegrill - Pris: 944 kr. - Set hos: Trægården Kås - Link: http://www.tgkshop.dk/product/weber-rotisserie-til-kuglegrill-57-cm-519/ Weber sidebord [Giv gave] - Til 57 cm grill i sort stål Weber stegeplade i støbejern [Giv gave] - Til 57 cm Weber stegholder til grillen [Giv gave] Weber tangsæt 3-delt [Giv gave]

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi ønsker os:

Gaveønsker

Nu er der lavet liste hos Inspiration

Magnifico vinglas medium (46 cl.) 79,95kr stk. - 12 stk

Magnifico vinglas small (35 cl.) 69,95kr stk. - 12 stk

Magnifico champagneglas (32 cl.) 69,95kr stk. - 12 stk

New Wave flad tallerken (Hvid porcelæn. 27 cm.)

VILLEROY & BOCH DANMARK A/S

249,95kr stk. - 4 stk

New Wave FROKOST TALL. (HVID PORCEL. 24X24 CM)

VILLEROY & BOCH DANMARK A/S

219,95kr stk. - 12 stk

New Wave salatskål (Hvid porcelæn. Lille 25x25 cm.)

VILLEROY & BOCH DANMARK A/S

379,95 kr stk. - 2 stk

New Wave serveringsfad (Hvid porcelæn. 49x30 cm.)

VILLEROY & BOCH DANMARK A/S

499,95 kr stk. - 2 stk

New Wave DYBTALLERKEN (26 CM HVID)

VILLEROY & BOCH DANMARK A/S

249,95 kr stk. - 12 stk

New Wave SALATSKÅL STOR (33X33 CM HVID)

VILLEROY & BOCH DANMARK A/S

529,95 kr stk. - 2 stk

New Wave SOUP CUP & SAUCER

VILLEROY & BOCH DANMARK A/S

295,95 kr stk. - 2 stk

New Wave GRILLTALLERKEN LILLE (27X27 CM HVID)

VILLEROY & BOCH DANMARK A/S

319,95 kr stk. - 12 stk

New Wave skål til tallerken (8,5X8,5 CM HVID)

VILLEROY & BOCH DANMARK A/S

99,95 kr stk. - 24 stk

New Wave Caffe krus (Hvid porcelæn. 0,35 liter.)

VILLEROY & BOCH DANMARK A/S

195,95 kr stk. - 4 stk

New Wave Caffe underkop (Hvid porcelæn. 22x17 cm.)

VILLEROY & BOCH DANMARK A/S

135,95 kr stk. - 4 stk

Prisme bestikæske med 4 dele (Æske med kniv, gaffel, ske...)

STELTON A/S

469,95 kr stk. - 2 stk

Prisme kaffe-/teske

STELTON A/S

99,95 kr stk. - 9 stk

Prisme ske

STELTON A/S

129,95 kr stk. - 10 stk

Prisme gaffel

STELTON A/S

129,95 kr stk. - 5 stk

Årh!! New wave.. suk.. You are my kind of girl!! :biggrin: Jeg har krusene - De er så fede og porcelænet er fantastisk! Måske det skulle være et gaveønske... hmm (siger jeg imens jeg klør mig i skægget..kan man mon få overbevist kæresten... :fløjt: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er vores ønskeseddel fra vores hjemmeside:

Erik Bagger – Opera Glasserie

  • Dessertvin
  • Champagne

Royal Copenhagen – Prinsesse Stel

  • Tallerken 25 cm
  • Tallerken 19 cm
  • Tallerken dyb 21 cm

Royal Copenhagen – Musselmalet MEGA fade og skåle

Eksempel:

  • Fad rektangel 24 cm eller 36 cm

(Også antikke Musselmalet fade og skåle ønskes)

Weber Grill og tilbehør

Dug til 8-10 personers bord

Juletræstjerne fra Geo Jensen

Jamie Oliver foodprocessor

Lysestager fx. 5 armet gulvlysestage

Oplevelser (Teater, Stand-up, Hotel ophold, smartbox eller andet)

Da vi gerne vil ud og opleve verden, er tilskud til en forsinket bryllupsrejse også velkommen.

Dolche Gusto kaffemaskine

Jeg prøver altid at sørge der gaver i alle prisklasser, så alle gæster føler der er noget de kan købe: fx en pakke med 2 stk vinglas til 150 kr og så er der jo de dyre gaver som weber grill og hotel ophold hvis nogle vil gå sammen om en gave.

Redigeret af cillesl
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lene T: Vi synes gerne vi ville have et stel - fordi hvornår skulle vi nogensinde få råd til det igen... :) Da vi så skulle blive enige... *suk* Jeg havde håbet H2B var ligeglad, men nej nej... :lol: Ej det var selvfølgelig dejligt han havde en mening - men det tog liiiidt lang tid at blive enige fordi alle dem JEG synes der var pæne (kongelige :heart: ) de blev nedstemt fordi de var enten for "fimsede" eller alt for dyre... Nå!!! :lol:

Men New Wave var det eneste vi kunne nå frem til at vi begge synes var fantastisk og tidløst på en eller anden måde.. :)

Og det samme med glassene, dem var vi ude og finde sammen - stilte tallerknerne op inde i butikken og fik den stakkels ekspedient til at finde ALLE deres glas frem en efter en indtil jeg (læs: vi) var tilfredse...

Bestikket er et jeg har samlet på i mange år - svinedyrt og fantastisk flot! Heldigvis var H2B enig... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhh jeg syns også det er så skide svært at finde porcelæn og bestik. Har ik helt bestemt mig for, om det er noget, vi dropper at ønske os herhjemme el hvad endnu. Jeg skifter garanteret mening om 5 år alligevel omkring, hvad jeg syns er pænt, hehe. Hvis det endelig skulle være noget, blir det nok nogle alm runde hvide tallerkner fra Eva Trio el lign., som kan gå til alt. Kan huske for mange år siden nu (ja, ja, jeg er kun 30, haha) - men da jeg var teenager, der var der noget stel med en blå ring på tallerknen ... åhh jeg var helt skudt i det. Det kostede en formue dengang - 100 kr pr tallerken el lign ... og idag står der så sæt til 12-18 mennesker med kagetallerken, kaffekopper og hele lortet .... PÅ MIN FARS LOFT! lol. Måske man skulle se, om man ikke kunne sælge lortet .... får jo aldrig brug for det igen, da jeg syns det er åndsvagt grimt den dag idag, haha :lol:

Så jeg tror mange har ret, når der bliver skrevet: tidsløst, klassisk, neutralt, hehe..... så er der mindre chance for, at man går hen og bliver træt af det :P Og ellers ja .... så syns jeg man skal ønske sig det som hverdags service - både tallerkner og bestik. Havde en kæreste for mange år siden (før jeg mødte H2B for 8 år siden) .... han var samler af noget Raadvad bestik, hvilket også var fino. Var måske ik helt min kop the, men who cares. Anyway.... det bestik lå i nogle fine fine kasser og kom kun frem, når dronningen var på besøg ....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

min farmor er af den gamle skole og allerede i en alder af 15, fik jeg en kasse fyldt med grydelapper, viskestykker, dørslag, piskeris, grydeskeer og lignende! :lol: Det var måske ikke lige den fedeste gave at få i den alder! Men fordi jeg er opdraget til at "pæne" piger har et stel, betyder det at jeg i dag har 2 fine stel. Et som mine forældre fik i bryllupsgave og ville smide ud, men som jeg synes er fantastisk i sin enkelthed og et stel jeg ønskede mig fra den lokale porcelænsbutik fra den by i Polen, hvor mine forældre boede. Så jeg har fint stel til 24 mennesker med suppeterrin, kartoffelskåle, fade og hele moletjavsen.. Og jeg bryger det yderst sjældent. Men jeg er en pæn pige, for jeg har et stel -HAHA-

Det gør faktisk, at det er lidt svært at finde noget vi ønsker os, så nu er det blevet til en køkkenmaskine, en nespressomaskine, 12 desserttallerkener til dagligt brug og penge til vores bryllupsrejse. Temmelig kedeligt og et lille udvalg for gæsterne, men jeg håber de overlever :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores ønskeliste, ved ikke om du kan læse den. Men pointen er at vi kun mangler sengetøj, vældigt ophisende, og så penge til nye hovedpuder og madrasser, igen vældigt ophisende så rejser / oplevelser,er et stort ønske. Derfor denne måde at gøre det på, så der er lidt mere spræl i den. Shedevil er hjerne bag.. ( igen ) :lol:

post-53417-0-08322900-1320926250.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh jeg syns også det er så skide svært at finde porcelæn og bestik. Har ik helt bestemt mig for, om det er noget, vi dropper at ønske os herhjemme el hvad endnu. Jeg skifter garanteret mening om 5 år alligevel omkring, hvad jeg syns er pænt, hehe. Hvis det endelig skulle være noget, blir det nok nogle alm runde hvide tallerkner fra Eva Trio el lign., som kan gå til alt. Kan huske for mange år siden nu (ja, ja, jeg er kun 30, haha) - men da jeg var teenager, der var der noget stel med en blå ring på tallerknen ... åhh jeg var helt skudt i det. Det kostede en formue dengang - 100 kr pr tallerken el lign ... og idag står der så sæt til 12-18 mennesker med kagetallerken, kaffekopper og hele lortet .... PÅ MIN FARS LOFT! lol. Måske man skulle se, om man ikke kunne sælge lortet .... får jo aldrig brug for det igen, da jeg syns det er åndsvagt grimt den dag idag, haha :lol:

Så jeg tror mange har ret, når der bliver skrevet: tidsløst, klassisk, neutralt, hehe..... så er der mindre chance for, at man går hen og bliver træt af det :P Og ellers ja .... så syns jeg man skal ønske sig det som hverdags service - både tallerkner og bestik. Havde en kæreste for mange år siden (før jeg mødte H2B for 8 år siden) .... han var samler af noget Raadvad bestik, hvilket også var fino. Var måske ik helt min kop the, men who cares. Anyway.... det bestik lå i nogle fine fine kasser og kom kun frem, når dronningen var på besøg ....

Jeg tror faktisk, det er det stel, min mor samler på. Hun mangler stadig nogle dele, som hun ikke kan opdrive, da stellet er udgået. Hvis du får lyst til at sælge noget af det, kunne hun måske godt være interesseret;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har stortset alt i forvejen - så vi prøver at tænke ud af boksen, blandt andet ved at ønske os "oplevelser" i form af årskort eller indgangsbillet til diverse Zoo's, forlystelsesparker, slotte osv...koncerter...en skovtur - den slags :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror faktisk, det er det stel, min mor samler på. Hun mangler stadig nogle dele, som hun ikke kan opdrive, da stellet er udgået. Hvis du får lyst til at sælge noget af det, kunne hun måske godt være interesseret;-)

Joh, det kunne da sagtens tænkes .... altså jeg antager da, at det stadig er intakt, hehe. Prøver lige at se, om jeg kan finde et billede af det :) Det falder ikke lige ind i min smag idag, men sådan er vi alle jo så forskellige :) Har stort set aldrig været brugt jo ... gez altså, hehe. Mener mærket var noget italiensk halløjsa .... det er en blå ring, hvid i midten og så en mørkeblå ring uden om den blå ring ... ja, dunno om det overhovedet gir mening, hehe

Edit .... billede fundet .... har åndsvagt meget af det i blåt, hehe ..... - ved ikke om det er det selvfølgelig. Men ellers snakker vi middagstallerkner, frokosttallerkner/kagetallerkner, dybe tallerkner, kaffekopper, underkopper und so weiter, hehe....

77296906_01092011120508_7447_2.jpg

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:thanks:

Det er dejligt med noget inspiration.

Vi har ikke det hele, så der er masser af praktiske ting vi kunne ønske os, men min H2B synes det er lidt kedeligt :td: med bestik og glas i gave. Vi kunne dog blive enige om at vi kunne ønske os dyner og puder :thumbsupsmileyanim:

Ellers er foreslagene bare penge og rejsegavekort til et selskab, som vi lige beslutter os for.

Tror nu også at der kommer porcelæn, vinglas, sengetøj på vores ønskeliste. (selvom manden synes det er kedeligt)

Men sige endelig frem hvis I har andre anderledes gaveønsker

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores store dilemma herhjemme er egentlig, at vi ikke har ret meget plads. Jeg tør ikke ønske mig gavekort, for jeg har læst noget om, at gavekortet kan gå hen og blive intet værd, hvis butikken går nedenom og hjem - også selvom det er en landsdækkende kæde :td: - så kan de godt nægte at modtage gavekortet, hvis butikken der har udstedt det er lukket.

Og kunne self ønske os ting og sager og gemme det .... men ens smag ændrer sig jo hele tiden .... så skulle hjem på fattis loft de næste år, mens vi stadig bor her og er jo også synd.... og har allerede SÅ meget stående i æsker, som vi har fået, som aldrig er pakket ud, fordi vi simpelthen ikke har plads.

Så det er dilemmaet at man gerne vil ha nogen praktiske ting til når man flytter i noget større og så samtidig ikke tør ha gavekort liggende ... what to do :S

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror faktisk, det er det stel, min mor samler på. Hun mangler stadig nogle dele, som hun ikke kan opdrive, da stellet er udgået. Hvis du får lyst til at sælge noget af det, kunne hun måske godt være interesseret;-)

Joh, det kunne da sagtens tænkes .... altså jeg antager da, at det stadig er intakt, hehe. Prøver lige at se, om jeg kan finde et billede af det :) Det falder ikke lige ind i min smag idag, men sådan er vi alle jo så forskellige :) Har stort set aldrig været brugt jo ... gez altså, hehe. Mener mærket var noget italiensk halløjsa .... det er en blå ring, hvid i midten og så en mørkeblå ring uden om den blå ring ... ja, dunno om det overhovedet gir mening, hehe

Edit .... billede fundet .... har åndsvagt meget af det i blåt, hehe ..... - ved ikke om det er det selvfølgelig. Men ellers snakker vi middagstallerkner, frokosttallerkner/kagetallerkner, dybe tallerkner, kaffekopper, underkopper und so weiter, hehe....

77296906_01092011120508_7447_2.jpg

Øv, det er ikke det stel, hun samler på. Det kunne ellers have været fint at skaffe det til hende:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har lidt samme problem, Maria.. Synes selv jeg bor i den lækreste 2-værelses, men vi har jo ikke plads til at ønske os de ting, vi måske nok gerne vil have når vi bor i noget større..

Jeg har også arvet det flotteste stel og vinglas, så mangler ikke det. :)

Men kunne godt tænke mig køkkenmaskiner osv, men har altså nok kun plads til få ting.. Hmm..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi ønsker os udelukkende fælles ting i bryllupsgaver. Vi sender ønskesedlen på mail, da vi medsender nogle links til hjemmesider, og inspirationsbilleder. Vi har prøvet at ønske os både små og store ting, så der er noget alle har råd til - min kæreste har fx 4 søskende med partnere der nok slår sig sammen om noget stort, mens der også er gæster der kommer alene, og jeg synes vi har fået fundet noget for alle.

12 stk rødvinsglas Viola, 55 cl. Købes her

12 stk. Hvidvinsglas, 35 cl.

12 stk. champagneglas

4 store mørkelilla håndklæder (ca. mål 130 x 60) Fx Juna fra Inspiration

4 små mørkelilla håndklæder (ca. mål 100x 50) Fx Juna fra Inspiration

Kokke viskestykker

2 sæt sengetøj (dynelængde 200 cm) Gerne mørkelilla med mønster, eller petrleumsblå. Inspiration - noget i retning af disse

Hvidt, faconsyet lagen til 220x180 seng

Badeværelsesgardiner – gerne gavekort til Garant Gardiner

Stort ovnfast stabelfad fra Menu

28”-32” fladskærm, gerne med vægophæng så det kan drejes

Minihakker

Foodprocesser

Raadvad Ano, 7 liters gryde

Grand Cru skålesæt – med 3 str. glasskåle

Lille radio til køkkenet

Helt almindelig DVD afspiller

Et sæt køkkenknive, gerne med vægophæng

Brødkurv eller brødpose

Rosendahl Grand Cru serveringbakke 36 cm, egetræ

Hvidt porcelæn serveringsfad, ovalt

Eva trio classic skål, 1,3 liter og 2 liter

Køle/fryseskab (max højde 155 cm, max bredde 54 cm, max dybde 60 cm)

Raadvad Noble bestik til 12 personer (kan købes i bl.a. Sinnerup, men der er store prisforskelle ved søgning på nettet)

Sagaform skærebræt, chopping eller carving

Eva trio legio flad frokosttallerken, 22 cm.

Eva trio legio flad middagstallerken, 28 cm.

Eva trio legio dyb pastatallerken, 25 cm.

Spand til isterninger og vin

Grand Cru skænkeprop

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer