Frk. Snefnug

Bryllup 13.4.13

37 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

At der nemt kunne være 90-100 stykker (vi havde inviteret 109) - men:

Der er ikke borde nok til at lave alle slags opstillinger - der er så heller ikke plads nok.

Vi brugte bordtennisbordet til buffet i mangel af borde - don't!

Vi havde hyret et 4 mands orkester, og det var da kun fordi der var en del der gik hjem efter middagen (som så varede 7½ time...) at vi ku lave et ordentligt dansegulv.

Alt i alt: 70 personer passer meget bedre derind... Jeg har en del billeder af festlokalet - på min mands computer, så du må lige nøjes med det her - men læg mærke til at det sidste bord sidder oveni højttalerne.

post-55180-0-71627200-1366185068.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At der nemt kunne være 90-100 stykker (vi havde inviteret 109) - men:

Der er ikke borde nok til at lave alle slags opstillinger - der er så heller ikke plads nok.

Vi brugte bordtennisbordet til buffet i mangel af borde - don't!

Vi havde hyret et 4 mands orkester, og det var da kun fordi der var en del der gik hjem efter middagen (som så varede 7½ time...) at vi ku lave et ordentligt dansegulv.

Alt i alt: 70 personer passer meget bedre derind...

Først og fremmest tillykke med dagen :lol: Det jeg hæfter mig ved på det billede er ganske rigtigt at det sidste bord sidder oveni højtalerne, men det er også ret tydeligt at højtalerne står meget langt fremme i lokalet og at orkesteret derved tager rigtig meget plads op hvor vi andre kan nøjes med et lille hjørne og i den situation havde der været masser af plads. Derudover kunne man med fordel have placeret buffeten på langs i den modsatte ende af salen. Så havde det formentlig ikke givet så meget pladsspild. Såvidt jeg husker sad de 80 mennesker ved runde borde til det bryllup jeg var ovre til sidste år og der var ganske god plads.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Giver LiseMM ret, det ser nu ellers flot og hyggeligt ud... Men ja, kan godt se det ene bord er ret klemt op imod bandet;-(

Vi skal have en Dj, som nævnt ovenfor ikke fylder nær så meget så håber der bliver plads til kæmpe dansegulv- for danses det skal der;-))))

Må jeg spørge hvor du har lejet duge henne?? Hvad gav du pr styk og hvor mange havde du lejet for at der var til alle bordene??? Er også ret nysgerrig mht lysestagerne?! De er da ikke derude fra vel????

Aner man måske bruden selv stå ved buffeten??:-) ser ihvertfald meget elegant og flot ud det der ses.. Men jaaaa vi vil Såååå gerne se flere billeder:-))

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tænker forresten lige at du endelig må nævne hvis der er flere ting du lige tænker der kunne være rart at vide mht stedet.....Noget der mangler eller bør laves inden!!;-)

Vi er blevet lovet at de vil rydde pænt op og sætte borde/bænke mm i stand nede ved søen inden da vi skal holde reception der:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle.

Buffeten kunne måske klemmes ind ved gavebordet i den anden ende, men så skulle tjenerne rende hele vejen gennem lokalet hver gang - vi skulle bare ha brugt nogle mindre borde, i stedet for bordtennisbordet, der vippede så meget, så vi måtte skifte blomsterpynten øverst ud.

Dugene er fra duni - de der stoflignende duge. Jeg har næsten en hel rulle tilbage (omkring 22 meter), og opretter en salgstråd lige om lidt - de hvide duge er min svigermors.

Lysestagerne er lånte på mit arbejde, sorry :o

Jeg prøver lige at få lavet den salgstråd, så kan I også se lidt flere billeder... Men ellers er der et her - det kan klart anbefales at vende sløret - jeg havde ingen ris i kjolen!

post-55180-0-25463200-1366297755.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okey :lol: Jeg ser det fra den anden ende. Klart nok. Så skulle bandet bare have været nede i den anden ende (det var også der - bagerste højre hjørne - jeg stod i da jeg var derovre) så buffeten kunne stå i den ende hvor man kommer ind.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer