D&SHoffgaard

Bogen: bryllup minder og gemmer

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg VILLE have købt den, men fik lov at bladre i et eksemplar i Bog&Ide - og var ikke imponeret.. Altså - jeg synes ikke den er pengene værd.. Det er hvad det er - en scrapbog med diverse lommer og sider til at skrive.. Jeg fandt en scrapbog med plasticlommer og mulighed for at sætte ark ind - i en hobby biks til 35kr istedet... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at overtale min fatti til at printe hele min planlægningstråd ud (gemmer hver side i den i pdf) på farvekopimaskinen på arb :fløjt: (håber han vil og må, hehe) - og så ellers samle den i et el flere ringbind/spiralhalløjsaer man samler selv (koster 20 kr stykket på Uni). Yderligere så lave en fotobog over alle billederne fra selve brylluppet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik den i fødselsdagsgave af nogle veninder og den er bare super.. Jeg er normalt ikke den kreative type, men er gået helt i selvsving med at printe billeder og klippe klistre ting ind i den.. Der er en masse forskellige afsnit - forberedelser, hvordan man mødte hinanden, polterabend, selve festen, bryllupsrejs.. Tror den er fantastisk at trække frem om nogle år.. :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg købte bogen inden brylluppet, men modtog den først med posten få dage før brylluppet, og har ikke rigtigt kunne finde ud af om jeg skulle åbne den og fylde den..

Nu er det 7 måneder siden bryllup og 3 måneder siden bryllupsrejsen.
Jer der har bogen, mener I stadig den kan bringe værdi, eller er den ubrugelig nu?

Redigeret af sophia3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer