putte82

Bryllupsblade?

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Fandt også brud og gom men det var 2011 hvornår kommer de nye så, de må vel komme snart??

åhhh så lige at bryllupsmagasinet var i butikkerne fra uge 42... Men så er det bare hvor???

Redigeret af putte82
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brud og Gom fik jeg ved bryllupsmessen i Bella Center i jan 2011, vil tro den udkommer lige inden bryllupsmesserne. Der er også Bryllupsmagasinet som så vidt jeg ved udkommer et i efteråret og et i foråret. mener hjemmesiden er www.bryllupsmagasinet,dk.

Jeg køber mine på hovedbanegården (kbh), en stor Kvickly eller de små kiosker med mange blade. Hmmm... Steder i Jylland er lidt svære - måske i 7 - 11 ved banegårde (der hvor der er en lidt større en).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg fandt Bryllupsmagasinet i en stor kiosk med mange blade (og bagerafdeling)...

Jeg har også bruden og gommen, umiddelbart fandt jeg flere artikler der passede mig i "bruden" end i bryllupsmagasinet, men har nok "slugt" dem begge meget godt :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige købt "bryllupsmagasinet" i den lokale super best :)

Ja, de har det også i vores Suprbest. Jeg gider dog ikke at bruge så mange penge på det - det er jo nærmest det samme der er i, som de tidligere numre? :o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige købt "bryllupsmagasinet" i den lokale super best :)

Ja, de har det også i vores Suprbest. Jeg gider dog ikke at bruge så mange penge på det - det er jo nærmest det samme der er i, som de tidligere numre? :o

Ja, det har du ret i, blev også lidt skuffet.. Tror jeg køber et andet næste gang :-) (kun måske, for man kan næsten ikke lade være, haha :-) )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Magasin på Kgs. Nytorv er den nederste etage fyldt op med blade (de har i hvert fald mange!) Og der er også både danske og udenlandske :) Har ikke lige set efter bryllupsblade, men går ud fra at de også har dem.

Redigeret af Carina Stærke
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også været på jagt efter den, men har ikke kunne finde den nogle steder i Esbjerg :( Synes også jeg så dem over alt, da jeg ikke skulle bruge den :angry: Så hvis nogle ved om man evt, kan købe den i Esbjerg så må I gerne skrive det :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

[quote name=Andrup pigen :))' timestamp='1321216695' post='1162784]

Jeg har også været på jagt efter den, men har ikke kunne finde den nogle steder i Esbjerg :( Synes også jeg så dem over alt, da jeg ikke skulle bruge den :angry: Så hvis nogle ved om man evt, kan købe den i Esbjerg så må I gerne skrive det :rolleyes:

Du kan købe et af dem i bladkiosken i storcenteret - kiosken overfor sunset

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ej det kan da ikke være rigtigt man slet ikke kan finde et i nærheden af mig. Har været i Kvickly helsinge og super best. Har kigget i en kiosk i Hillerød der har rigtig mange blade.. Men ikke det! Jeg skal åbenbart ikke have det blad..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer