putte82

Louise og Rasmus 1-9-2012. nu med billeder..

188 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er børnepasningen også på plads til dagen :thumbsupsmileyanim: Det var ellers det store problem.. Men men men så snakkede jeg lige med sofies gamle dp og hun ville hellere end gerne have dem begge så det er bare SÅ fedt... Invitationerne blev sendt ud for to uger siden og der er da allerede 18 ud af 38 der har svaret.. det er skønt når folk giver besked i god tid..

0

Bom bom bom... Jeg er jo startet i skole så jeg er ikke så aktiv herinde for tiden...

Har lavet lidt om i frisør planerne.. Det var jo meningen min svigerinde skulle klare hår og makeup.. Men nu er jeg så kommet i klasse med en som er stylist.. Og han ville gerne komme hjem til mig og sætte hår og lægge makeup og hjælpe mig i kjolen.. Så det er helt perfekt.. Syntes det er noget nemmere at få klaret det hele hjemme i fred og ro..

En andet ting der er "sket" er at min far har valgt ikke at følge mig op... Så det kommer min bror til.. Min far er meget overvægtig og har problemer med sine ben så derfor..

Puuuuuha og så er der jo snart kun 3 måneder til :o Har ikke bestilt kage endnu... Mangler undertøj, tøj til manden og william, bordpynt og sikkert en masse andre ting :biggrin:

0

Annonce ♥

Fedt med stylist - jeg har også fået fat i en der kommer hjem, er dejligt ikka at skulle ud den dag. Og dejligt at din bror kan følge dig op.

ja det er super lækkert jeg ikke skal nogen steder.. har også lige to unger... Men satser på rasmus henter den mindste ved 11 tiden så jeg kun har sofie..

0

Annonce ♥

SÅ ER DER 2 MÅNEDER TILBAGE :toot:

Tøjet jeg havde bestilt til william var ok.. vesten var ikke så pæn og slipset manglede.. Men bukser og skjorte kan sagtens bruges..

Der er 24 ud af 38 der har svaret.. ingen afbud endnu... Meeen jeg er næsten sikker på et afbud måske to...

Har været i ikea og købe vaser, sten og lys til bordekorationerne..

og d 16-7 skal jeg til første tilpasning af kjolen :cheerleader3: det bliver så skønt at se og prøve den igen...

prøvelsesattest er på plads og navneændrings papir er også afleveret..

Edited by putte82
0

Annonce ♥

SÅ er kjolen syet ind og lagt op skal ud og prøve den i dag.. jubiiiiiiiiiii..... var ude og høre på brudebuket i går og var da helt overrasket over prisen på den positive måde altså... Ringene er afleveret til indgravering.. manden skal ud og købe tøj i morgen.. mangler kun småting :cheerleader3:

Desværre har min far meldt helt fra :boohoo: Men selvom jeg er ked af det så forstår jeg ham godt.. Det der irriterer mig mest er at jeg skal høre på alle andres kommentare om at det kan han ikke være bekendt ovs...

0

Annonce ♥

Stort tillykke med det Kommende Bryllup :loveboard:

Lyder jo til du har styr på det meste.. Bliver godt nok spændende at prøve Kjolen i dag... :cheerleader3:

Super søde Sko, den har jeg faktisk selv haft kig på... men ville vente til jeg fik Kjolen hjem så jeg kunne se farven :wink:

Det er da ærgeligt med din Far.. men så længe du er ok med det så pyt med hvad alle andre siger :hug:

0

Hej Louise,

Gud hvor det langt tid siden jeg har været herinde, kan se at du har styr på meget. Glæder mig til at se dig i kirken og det er godt, det er den dato, for Ronni og jeg skal på kærstetur til Jylland UDEN unger glæder mig helt vildt d. 6-9 .

0

åhhhhhhh 2 dage tilbage.. Skal hente min kjole i dag... Syntes ikke jeg har styr på noget og vil bare gerne have det overstået nu.. Syntes alt det her planlægning hænger mig langt ud af halsen nu :boohoo:

0