Stine85

Erfaring med permanente Hairextentions søges....

33 indlæg i dette emne

Hej alle Zillar

Ja som overskriften siger... Er der nogen af jer der har erfaring med extentions?

Lige nu har jeg hår til skuldrene, men har bare en helt bestemt drøm om hvordan mit hår skal sidde på den store dag.

Er der nogle er jer der har prøvet det? Fungerede det? Hvad når håret vokser ud... ser det så ikke totalt åndsvagt ud?

Hvor dyrt er det? og kender i evt et godt sted tæt på københavn?

Håber nogle af jer bare kan svare på et par af mine spørgmål. :biggrin:

Redigeret af Stine85
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Jeg har haft extentions i mit hår for et par år siden, jeg var super glad for det :wink: Det sad fast på mit eget hår med tape og holdt ca, 6 - 8 uger, så var mit eget vokset så meget at man kunne se tappen og så fik jeg det pillet af, farvet hår så det passet til min extention også sat på igen :biggrin: Jeg skal ha det igen til mit bryllup, da mit hår også kun er skulder langt :(

Jeg kan ikke huske hvad jeg gav for det. Håber at du finder ud af det.

Hilsen Lisbeth :rolleyes:

Redigeret af Andrup pigen :))
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det havde det helt fint og det jeg har noget meget fint hår. Men hvis du ikke vil bruge tape,

kan du vælge at få det syet på eller købe dem man selv sætter på men clips, det man clips bruger jeg fortiden og er rigtig glad for det :)

Jeg vil så ha det med tape i igen til min bryllup, da den clips godt kan sidde og bore ned i hovedebunden når det er sat op. Hvilket ikke er så fedt :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen personlige erfaringer med ekstentions, men jeg kender et par tøser der sled deres hår op, med overdrevent brug, men der var tale om mange mange år med ekstenstions. Deres erfaringer taler helt klart for ikke at gå efter den billigste løsning.

Få en frisør til at gøre det, jeg kender hende her http://www.frisor.dk/ziskaogsonberg Petra og jeg ved hun gør et godt job og giver en god vejledning. Evt. tag ind og tag en snak med hende.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil kan kan kun giv dig ret Stinehelene, dem jeg har fået i og har nu har jeg også købe ved en frisør :)

Ville slet ikke gøre det hvis jeg ikke havde en frisør med ind over!!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså hvis jeg skulle gøre det ville det kun være denne ene gang (tror jeg.. blive man ikke lidt hooked på sådan noget...? :blink: ).

Jeg ville gå efter en sådan ikke for dyr men ikke for billig pris.

Vi skal jo giftes på Samsø så ville få det lavet et par uger inden (min veninder som er uddannet makeupartist og stylist skal ordne hår og makeup).

Men det er ikke noget jeg vil bruge meget tror jeg. Mit ønske er at få mit eget hår til at blive langt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi havde for 2 måneder siden en større krise i hjemmet grundet hairextensions.... jeg hvede gennem 9 måneder haft en fuld extension (skiftet 4 gange over de 9 måneder) af typen hotfusion. og det har simpelthen SMADRET mit hår! jeg passer på mit hår, fulgte frisørens anvisninger, men det er altså hård kost for ens eget hår, og mit flækkede og spaltede helt op til rødderne til sidst, hvilket har resulteret i at jeg 10 måneder før brylluppet måtte klippes helt i bund :( ike noget der vagte den store jubel hos H2B.

min anbefaling til dig er ganske simpel: lad være!!!!! der er dog andre løsninger, så som clip on/off en extension der kan laves hos en frisør, og klippes til med dit eget hår efter eget ønske, men som kan tages af og på efter behov.... den er lettere at holde, og den skader ikke dit eget hår, og resultatet bliver snildt lige så smukt :) snak med din bryllups frisør om mulighederne, har hun ikke en der passer dig, er jeg sikker på at hun kan hjælpe dig med at finde en :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi havde for 2 måneder siden en større krise i hjemmet grundet hairextensions.... jeg hvede gennem 9 måneder haft en fuld extension (skiftet 4 gange over de 9 måneder) af typen hotfusion. og det har simpelthen SMADRET mit hår! jeg passer på mit hår, fulgte frisørens anvisninger, men det er altså hård kost for ens eget hår, og mit flækkede og spaltede helt op til rødderne til sidst, hvilket har resulteret i at jeg 10 måneder før brylluppet måtte klippes helt i bund :( ike noget der vagte den store jubel hos H2B.

min anbefaling til dig er ganske simpel: lad være!!!!! der er dog andre løsninger, så som clip on/off en extension der kan laves hos en frisør, og klippes til med dit eget hår efter eget ønske, men som kan tages af og på efter behov.... den er lettere at holde, og den skader ikke dit eget hår, og resultatet bliver snildt lige så smukt :) snak med din bryllups frisør om mulighederne, har hun ikke en der passer dig, er jeg sikker på at hun kan hjælpe dig med at finde en :wink:

Åhhh det var nemlig lige præcis en historie som din jeg frygter! :unsure:

Ihh hvor er det altså træls for dig! Hvordan er dit hår så nu og hvad er din plan?

Jamen overvejede godt den der clip-on løsning, men kan det også se naturligt ud? Man skal jo helst ikke kunne se dem.

Sætter forresten også lige et billede ind af hvordan jeg vil have mit hår. :)

post-52936-0-38287100-1321266065.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jamen nu ser det ca sådan her ud( dette er dog et model billede)... min frisør mener heldigvis at det når a blive langt nok før brylluppet, til at vi kan snyde lidt med noget (løst) påsat hår.... hvilket bestemt heller ikke skulle blive et problem ved din opsætning, det ville aldrig kunne ses, vil sågar mene at du ikke engang behøver den dyre frisørløsning, men kan klare dig med REMY hår bestilt over nettet til ca. 400,- for et fuldt sæt, og når festen er ovre, giver du bare den falske manke en gang kur, og den er go som ny igen, til næste gang der skal lidt ekstra lokker til :wink:

post-53632-0-29624800-1321267981.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis det er en der virkelig kan sætte hår, så kan man ikke se at det er hår der er sat på med clips,

jeg bruger fortiden en med clips, og der er mange der tror at det er mit eget hår :)

Håber at du finder det helt rigtige til den store dag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jamen nu ser det ca sådan her ud( dette er dog et model billede)... min frisør mener heldigvis at det når a blive langt nok før brylluppet, til at vi kan snyde lidt med noget (løst) påsat hår.... hvilket bestemt heller ikke skulle blive et problem ved din opsætning, det ville aldrig kunne ses, vil sågar mene at du ikke engang behøver den dyre frisørløsning, men kan klare dig med REMY hår bestilt over nettet til ca. 400,- for et fuldt sæt, og når festen er ovre, giver du bare den falske manke en gang kur, og den er go som ny igen, til næste gang der skal lidt ekstra lokker til :wink:

Ej det er da også en super fed frisure! Men kan godt forstå din kærestes chok hvis han mere er til det lange garn! :wink:

Åhhh det ville være fedt hvis jeg bare selv kan købe det!

Har du erfaring med hvilket der er godt osv?

[quote name=Andrup pigen :))' timestamp='1321268691' post='1162944]

Hvis det er en der virkelig kan sætte hår, så kan man ikke se at det er hår der er sat på med clips,

jeg bruger fortiden en med clips, og der er mange der tror at det er mit eget hår :)

Håber at du finder det helt rigtige til den store dag :thumbsupsmileyanim:

Hvilket hår er det du bruger så?

Og er det ikke ret svært at ramme den rigtige farve?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er den kvalitet jeg har brugt når jeg har haft clip on/off i..... har en veninde der altid får fra den side, og hun er glade for sine :-)

og synes altså heller ikk 399 lyder af så meget.

Men hvad så med farven?

Er sådan en mørkebrun men solen bleger det jo altid lidt.

Ser det så mærkeligt ud hvis man blander noget som måske er en tone mørkere i? eller giver det bare en anden effekt?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhhhh jeg ved faktisk ikke lige hvad det hedder, købt det ved en frisør og fik så farvet mit hår i samme farve,

og man kan ikke se at det ikke er ens eget hår. :wink:

Men der er et hav af muligheder, og sikker også et der lige falder i din smag :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

åhhh altså hvor smart! :wink:

Har også fundet den her på e-bay:

http://www.ebay.co.u...=item9503bdc398

det vil blive ca 300 ink fragt

Har du eller er der nogen der har dette?

Jeg overvejer om jeg skal, for mit hår er simpelthen så tynd. Det er bare lige at finde ud af det med længden og farven :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhh altså hvor smart! :wink:

Har også fundet den her på e-bay:

http://www.ebay.co.u...=item9503bdc398

det vil blive ca 300 ink fragt

Har du eller er der nogen der har dette?

Jeg overvejer om jeg skal, for mit hår er simpelthen så tynd. Det er bare lige at finde ud af det med længden og farven :)

Ja jeg købte dem.

De er super fine og de har en super service synes jeg! en glad og tilfreds kunde... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

åhhh altså hvor smart! :wink:

Har også fundet den her på e-bay:

http://www.ebay.co.u...=item9503bdc398

det vil blive ca 300 ink fragt

Har du eller er der nogen der har dette?

Jeg overvejer om jeg skal, for mit hår er simpelthen så tynd. Det er bare lige at finde ud af det med længden og farven :)

Ja jeg købte dem.

De er super fine og de har en super service synes jeg! en glad og tilfreds kunde... :)

Fedt, så tror jeg det er sådan noget jeg skal have fat i :) Hvor langt skal man købe, for det skal vel ikke sidde i toppen? :wink: Tak for hjælpen :thanks:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

åhhh altså hvor smart! :wink:

Har også fundet den her på e-bay:

http://www.ebay.co.u...=item9503bdc398

det vil blive ca 300 ink fragt

Har du eller er der nogen der har dette?

Jeg overvejer om jeg skal, for mit hår er simpelthen så tynd. Det er bare lige at finde ud af det med længden og farven :)

Ja jeg købte dem.

De er super fine og de har en super service synes jeg! en glad og tilfreds kunde... :)

Fedt, så tror jeg det er sådan noget jeg skal have fat i :) Hvor langt skal man købe, for det skal vel ikke sidde i toppen? :wink: Tak for hjælpen :thanks:

Jamen det kommer jo an på om du vil gøre det længere eller bare mere fyldigt?

Jeg må indrømme mit nok er købt for langt (tror det var 20 eller 22'' jeg købte).

Jeg har ret meget fylde i håret i forvejen, men mangler længde til den frisure som jeg godt vil have.

Men hvis du er i tvivl så send dem en mail. Jeg skrev ang farven og fik svar inden for 2 timer.

Nu er jeg ikke ekspert i extensions, men synes virkelig håret føles lækkert.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

åhhh altså hvor smart! :wink:

Har også fundet den her på e-bay:

http://www.ebay.co.u...=item9503bdc398

det vil blive ca 300 ink fragt

Har du eller er der nogen der har dette?

Jeg overvejer om jeg skal, for mit hår er simpelthen så tynd. Det er bare lige at finde ud af det med længden og farven :)

Ja jeg købte dem.

De er super fine og de har en super service synes jeg! en glad og tilfreds kunde... :)

Fedt, så tror jeg det er sådan noget jeg skal have fat i :) Hvor langt skal man købe, for det skal vel ikke sidde i toppen? :wink: Tak for hjælpen :thanks:

Jamen det kommer jo an på om du vil gøre det længere eller bare mere fyldigt?

Jeg må indrømme mit nok er købt for langt (tror det var 20 eller 22'' jeg købte).

Jeg har ret meget fylde i håret i forvejen, men mangler længde til den frisure som jeg godt vil have.

Men hvis du er i tvivl så send dem en mail. Jeg skrev ang farven og fik svar inden for 2 timer.

Nu er jeg ikke ekspert i extensions, men synes virkelig håret føles lækkert.

Jeg tænker at man selv kan farve håret hvis det er. Mit hår er langt, det er mere fylde der skal til. Må lige have fat i målebåndet :biggrin: Endnu engang tak

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

åhhh altså hvor smart! :wink:

Har også fundet den her på e-bay:

http://www.ebay.co.u...=item9503bdc398

det vil blive ca 300 ink fragt

Har du eller er der nogen der har dette?

Jeg overvejer om jeg skal, for mit hår er simpelthen så tynd. Det er bare lige at finde ud af det med længden og farven :)

Ja jeg købte dem.

De er super fine og de har en super service synes jeg! en glad og tilfreds kunde... :)

Fedt, så tror jeg det er sådan noget jeg skal have fat i :) Hvor langt skal man købe, for det skal vel ikke sidde i toppen? :wink: Tak for hjælpen :thanks:

Jamen det kommer jo an på om du vil gøre det længere eller bare mere fyldigt?

Jeg må indrømme mit nok er købt for langt (tror det var 20 eller 22'' jeg købte).

Jeg har ret meget fylde i håret i forvejen, men mangler længde til den frisure som jeg godt vil have.

Men hvis du er i tvivl så send dem en mail. Jeg skrev ang farven og fik svar inden for 2 timer.

Nu er jeg ikke ekspert i extensions, men synes virkelig håret føles lækkert.

Jeg tænker at man selv kan farve håret hvis det er. Mit hår er langt, det er mere fylde der skal til. Må lige have fat i målebåndet :biggrin: Endnu engang tak

På denne her hjemmeside er der intruktionsvideo og alt muligt hvis det er.

Og det var så lidt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer