Mette4812

Farve på kjolen?

10 indlæg i dette emne

Nu vil jeg forsøge at oprette en tråd herinde, er stadig helt ny udi Bryllupsklar.dk :blush:

Sagen er den, at jeg tror jeg har fundet DRØMMEkjolen, den er opfylder alle de ønsker jeg har til en kjole, eneste "problem" er at den findes på en hjemmeside, og jeg kan ikke se hvilket mærke det og dermed heller ikke om det er muligt at prøve den nogen steder i DK :rolleyes: Men da prisen jo så også er derefter, vil jeg forsøge med med at bestille den hjem, men det er så her i kommer ind i billedet :wink:

For hvilken farve skal jeg vælge den i? Jeg synes at farven på billedet er lidt "kold" (i mangel på bedre ord :wink: ) i forhold til hvad jeg kunne tænke mig. Jeg vil gerne have en kjole, der er knækket hvid på en eller anden måde, altså ikke helt hvid (jeg forestiller mig at det bliver for lyst :unsure: ), men skal man vælge ivory eller champagne og er der nogen af jer der har billedeeksempler på kjoler i de farver?

Kjolen jeg drømmer om er den her :heart:

SZWD20646.jpg

Som jeg har fundet her http://www.**Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.com/taffeta-chapel-train-v-neck-wedding-dress-szwd20646.html

På forhånd tak for hjælpen :thanks:

Redigeret af Mette4812
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok vælge en ivory/creme farve.

Men har du været ude og prøve kjoler endnu? Det er en meget god ide, for ligesom at få en føling med hvad der sidder pænt på din krop, og hvad der ikke gør. Jeg er endt ud med en kjole som jeg slet ikke have regnet med - men den sidder fantastisk og er gudesmuk! Og er drømmekjolen!

Men havde forestillet mig noget helt andet, men da jeg fik de andre kjoler på sad de bare ikke pænt. Så inden du bestiller så synes jeg måske du skal prøve nogen kjoler :) Det er også super sjovt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du ser min beretning kan du se forskellen på ivory champagne. Min top er champagne og bælte samt tyl er ivory. Men altså billeder kan snyde og det kan skærm også. Så ud og se farver IRL. Champagne er nemlig ret gylden og ikke så normal til brudekjoler

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
0_0_0_0_250_334_csupload_16017831.jpg?u=1460099682Flot kjole- jeg ville nok ud og prøve nogle modeler der ligner.. jeg fandt lige den her- jeg er ikke så god til det her endnu :blush: .. :blink: men jeg prøver. anyway, har du chekket ABC?? der kan man jo nærmest designe selv til få penge. leder også efter en kjole som skal være meget speciel..
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil 'advare' mod champagnefarvet, jeg startede med at bestille en champagnefarvet silke-kjole fra Harlston Heritage på netaporter, og den var altså mere gul :) Nu er jeg endt med en lækker ivory brudekjole - som så måske er lidt tættere på hvis end jeg havde håbet... haha ..

Til gengæld kan jeg anbefale SZwedding-siden, som du har fundet kjolen på - der er min fra, så spørg endelig hvis der er noget. Jeg er SÅ tilfreds med kolen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for jeres svar :thumbsupsmileyanim: Hvor er det skønt med lidt gode råd.

Og så blev jeg da så klog, at champagne nok ikke lige er den farve jeg er ude efter :rolleyes:

I har helt ret i, at jeg nok burde tage ud og prøve nogle kjoler, og det er også planen, at jeg skal efter jul, det er bare SÅ svært at vente med at gøre noget, når nu man tror man har fundet den kjole man gerne vil have :fløjt: Jeg har surfet sindssygt mange brudekjole-billeder igennem allerede (det kender i sikkert :lol: ), og jeg synes de fleste ligner hinanden og det jeg ikke vil have (enten stropløs i en eller variant eller halterneck). Det her er den første og eneste jeg har fundet som bare har lige det, jeg gerne vil have med stropper, V-udskæring og V-ryg. Jo, så har jeg også kig på en kort kjole fra samme sted, som jeg overvejer at bestille som "danse-kjole" til senere :blush:

Tine - er det dig der har bestilt en kort kjole derfra og viste den frem inden i tråden om kjoler fra Østen? Det var i hvert fald den der gjorde, at jeg faldt over siden og dermed kjolen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her til aften sad jeg med min datter på 9år og kiggede kjoler på szwedding.. mor du skal have den der.. du kommer til at ligne en prinsesse :lol::a1221: en lilla brudekjole..

ja måske.. jamen mor jeg skal nok være din blomster brudepige, bare jeg også får en fin kjole.. ja hun skal få en prinsesse kjole! men det vil jeg også.. tror i der er nogen der bliver vildt forargede hvis jeg vælger en i pink? fuchia? jeg er jo genbrugsbrud..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

her til aften sad jeg med min datter på 9år og kiggede kjoler på szwedding.. mor du skal have den der.. du kommer til at ligne en prinsesse :lol::a1221: en lilla brudekjole..

ja måske.. jamen mor jeg skal nok være din blomster brudepige, bare jeg også får en fin kjole.. ja hun skal få en prinsesse kjole! men det vil jeg også.. tror i der er nogen der bliver vildt forargede hvis jeg vælger en i pink? fuchia? jeg er jo genbrugsbrud..

Forargede? Nej, det tror jeg da ikke. Jeg ville i hvert fald ikke blive det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer