kristineB

~M&H efterårsbryllup 6. okt 2012~ Nygift og sneak-peak:)

377 posts in this topic

Annonce ♥

FEDE frimærker! :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal have vores invitationer lavet færdig i dag, nu gider jeg ikke se på dem mere... Hihi... Fandt også nogle fiiine frimærker... :wink:

Mht. din makeup, må jeg foreslå, at du bruger den her under din øjenskygge:

GOSH+Mineral+Waterproof+Eye+Shadow.jpg

P1000460.JPGden her er en primer og den har jeg ikke selv prøvet endnu...

Nu ved jeg ikke, hvor velbevandret du er i makeup eller hvor meget du plejer at gå med, men den her kan fåes i matas til ca. 70 kr, mener jeg det er...

Det er en eyeshadowstick og jeg plejer at bruge en neutral farve... Der er noget glimmeragtigt i, men tricket er, at du kan lægge den på øjenlåget, der hvor du lægger din øjenskygge over og så dækker din øjenskygge helt... Men så fremstår din øjenskygge i sin rigtige farve... Hvorimod en øjenskygge kan have tendens til at forsvinde lidt på øjenlågene uden...

Jeg bruger den som sagt selv og jeg er faktisk en person der sveder meget, men den der eyeshadowstick sørger for, at min øjenskygge sidder hele dagen/natten, hvor den skal... :biggrin:

Bare et lille tip herfra... :loveboard:

Edited by NBN84
0

FEDE frimærker! :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal have vores invitationer lavet færdig i dag, nu gider jeg ikke se på dem mere... Hihi... Fandt også nogle fiiine frimærker... :wink:

Mht. din makeup, må jeg foreslå, at du bruger den her under din øjenskygge:

GOSH+Mineral+Waterproof+Eye+Shadow.jpg

P1000460.JPGden her er en primer og den har jeg ikke selv prøvet endnu...

Nu ved jeg ikke, hvor velbevandret du er i makeup eller hvor meget du plejer at gå med, men den her kan fåes i matas til ca. 70 kr, mener jeg det er...

Det er en eyeshadowstick og jeg plejer at bruge en neutral farve... Der er noget glimmeragtigt i, men tricket er, at du kan lægge den på øjenlåget, der hvor du lægger din øjenskygge over og så dækker din øjenskygge helt... Men så fremstår din øjenskygge i sin rigtige farve... Hvorimod en øjenskygge kan have tendens til at forsvinde lidt på øjenlågene uden...

Jeg bruger den som sagt selv og jeg er faktisk en person der sveder meget, men den der eyeshadowstick sørger for, at min øjenskygge sidder hele dagen/natten, hvor den skal... :biggrin:

Bare et lille tip herfra... :loveboard:

Jge skal helt sikkert have mig en primer - jeg har GOSH primer til ansigtet, og den er jeg helt tilfreds med, men jeg har længe været på udkig efter en til øjnene, men har bare ikke kunnet finde nogen, som ikke kostede en bondegård, men denne her er da perfekt til prisen - tak for tippet:)

0

Annonce ♥

ej, hvor er jeg bare langsom til at opdatere - det har nok noget at gøre med, at der nu er under 3 mdr tilbage, og jeg faktisk mangler en hel masse.

Nå, men altså. Jeg har modtaget mine sko fra asos. De er vildt smukke, og ville være en perfekt brudesko, men jeg har jo allerede ét par hvide sko, som jeg er rigtig glad for, så jeg skal have solgt disse igen og have fundet et par orange i stedet. (ih de s**** fejlkøb)

post-42447-0-54966900-1342251515.jpg

Og så var jeg med h2b, søster og svoger en tur i Berlin. Ih hvor var det rart at være tilbage i tyskland for en kort bemærkning.

Jeg fik købt et enkelt glas til slikbuffetten, så nu tror jeg, at jeg er ved at være dækket ind med glas - selvom jeg stadig ønsker mig et antik-look glas på fod med låg (så hvis I står med sådan et efter jeres bryllup, som I gerne vil af med, må I meget gerne sige til! :))

post-42447-0-79735500-1342251481.jpg

Desuden tog vi selvfølgelig et smut ind forbi grænsen, hvor vi endelig fik købt drikkevarer til festen. Vi endte med noget i retningen af:

* 18 rammer øl (crazy, I know - jeg havde ikke noget at gøre med det:))

* 11 rammer sodavand (cola, sprite, sweppes, danskvand, fanta)

* 1 ramme nestea

* 6 rammer cider (recorderlig med stikkelsbær, jordbær/lime, pære, mango/raspberry, wild berries...)

* 4 flasker wannabe bailey

* whiskey

* rom

* gin

* rose lime

Og så fik vi endelig besluttet vinen:

Til bryllupskagen om eftermiddagen skal vi have en moscato (jeg kan ikke lige huske navnet). Jeg er ikke så vild med de helt søde drikke, så vi har valgt en frisk en - håber ikke folk bliver skuffet, når det ikke hviner i tænderne:))

Til forret skal vi have black tower. Det var en vin, som h2b faktisk kunne lide, og jeg synes også, at den er fin, så den valgte vi:)

Til hovedret skal vi have en chilensk vin, som hedder "sunrise" - læg mærke til, hvordan den passer i farvetemaet:))

Til desserten skal vi have mirada - den er bare tossego - eller det håber jeg i hvert fald, for det er ved at være et års tid siden jeg sidst har smagt den:))

post-42447-0-58426500-1342251544.jpg

0

og selvfølgelig fik jeg købt lidt til slikbuffetten. Nu er jeg vist ved at have styr på, hvad den skal bestå af:

* Reeses pieces (Som jeg får søster til at købe til mig, når hun skal til NY) Mit yndlingsslik, som passer nøjagtig til farvetemaet

* maoam - de der sure nogen (i lysebrun, mørkebrun, rød og gul) (hmm, måske skulle jeg hapse nogle orange i bland-selv afdelingen)

* Orange chokoladeæg, som min mor købte på udsalg efter påske:))

* Røde hjul

* kyskager (som jeg "bager" selv og farver med orange pastafarve

* clementiner

* jelly beans i "efterårsfarver" (jeg mangler måske lige et halvt kilo ca)

* lange slikstænger

* Orange skumhjerter

* orange skum

Jeg overvejer stadig, om vi skal have tivolistænger og måske labre larver - men der er jo lidt tid endnu:))

post-42447-0-78799700-1342251932.jpg

0

nårh ja, og så er haven begyndt at blomstre med geoginer, som jeg jo gerne vil have i min brudebuket og bruge som pynt i kirken og receptionen.

Jeg er bange for, at vejret er så dårligt, at de ikke er pæne til oktober, men DMI siger jo, at vejret skulle blive bedre i sensommer/start på efteråret, så måske kan de få en revival, så vi stadig kan bruge dem, ellers må vi ud og handle blomster:))

Jeg lavede lige en miniversion af brudebuketten, som jeg gerne vil have den - geoginer i gul, orange og rød og så bare en del større end denne her:)

post-42447-0-81507900-1342252241.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Uhm slik!!

Og sikke en fin buket - meget sensommer-agtig :heart:

Mmm.. Slikbuffet :smiley-eatdrink026::thumbsupsmileyanim:

Mm, bliver helt slik sulten :metteholm Din buket skal nok blive rigtig flot! :)

Ja ved I godt, hvor svært det er, at have al den slik liggende i huset, og så må man ikek engang hapse af det?:(

Heldigvis var vi lige inde i ritter sport butikken, da vi var i Berlin, så fik hele to hjemmelavede ritter sport med hjem, så har da lidt, når jeg bliver lækkersulten - selvom projekt "klem korpus i kjolen" officielt er gået i gang. Jeg er ikek sikker på, at Ritter sport er det mest slankevenlige:)

0

Hvor bliver det fint med slikbuffet... :thumbsupsmileyanim:

En af grundene til at sodavand og slik til vores bryllup bliver placeret hjemme hos mine forældre (ud over plads-problemer) er at jeg er helt sikker på at den lille pige på 8 år der sidder inden i mig, helt sikkert ville tage over på et tidspunkt og så ville en god del må mystisk vis forsvinde :rolleyes:

0

Det er rigtig flotte farver du vil bruge til brudebuketten... Her er min i samme farver :0)

Ih hvor er den også bare smuk, jeg gemmer den lige til inspiration:)

Det glæder mig du kan lide min buket, jeg var også helt vild med den :)

Edited by SørenogAnette
0

Annonce ♥

pyha, så kom prøvelsesattesten - de har godt nok været superhurtige i Aalborg kommune - Vi sendte dem ind i mandags, og den er kommet idag:)

Vi venter tadig at høre fra kirken. Jeg ve dikke, om jeg er lidt pyldret, men vi ved endnu ikke, hvilken præst vi får, og jeg ville egentlig gerne nå at høre en gudstjeneste med ham/hende inden. Vi har ønsket én speciel præst, fordi jeg har hørt ham til juleafslutninger og konfirmationer, men vi ville først få svar i juli. IH

Edited by kristineB
0

pyha, nå dagen nærmer sig, og jeg har nærmest reageret ved bare at ignorere alt der handler om byllup - jeg er verdens dårligste planlægger, og arbejder bedst under pres, så det er svært at få lavet noget, når der stadig er liiiige lidt over to måneder tilbage.

Idag er sidste dag i juli, og vores kirke lovede, at vi ville få endelig bekræftelse + navn på præst og organist senest i juli, så jeg sidder spændt og venter på, hvornår posten dukker op. (selvom jeg dog tvivler på, at kirken nu overholder "tidsfristen" - det er nok noget, kun en zilla går op i:))

Mne jeg er begyndt at overveje accesories - jeg er fast besluttet på, at jeg ikke vil have slør - og dog... jeg kan virkelig godt se det smarte i, at man kan gemme sig for alle risene bag sådan et slør (jeg ville hade at gå med ris alle mulige (og umulige steder) hele dagen. Og så selvfølgelig den lille detalje med et riveslør. Jeg kan godt lide tanken om et riveslør efter brudevalsen. Også bare, så jeg ikke bare skal stå og blomstre, når h2b får klippet sokker osv. Så nu er jeg gået på jagt efter et billigt enkelt riveslør, som jeg kan have på under brudevalsen.

Desuden overvejer jeg smykker. Jeg er begyndt at tænke på, om jeg skal finde nogle enkle (fake) perleøreringe, som jeg kan ha´ på. Jeg så det på en anden brud herinde, og det så bare vildt flot ud. Så jeg må surfe lidt mere på etsy:)

Desuden er jeg kommet et skridt nærmere dansekjolen. Min bettesøs har en kjole, som jeg har fået lov til at låne (hmm, og ændre, så hun nærmest ikke kan genkende den, når hun får den igen - muah ha ha ha:)) Den er enkel, med snørre i ryggen. Jeg vil så have den belagt med blonder + jeg vil have lavet udskæringen om til hjerteform + der skal mindre strut i skørtet. Alt det får jeg naturligvis "min" skrædder til at hjælpe med (www.reksif.dk). Den sidder måske ikke helt smukt lige nu, men jeg står bare og holder den lukket sammen på ryggen:)

post-42447-0-57129100-1343724695.jpg

0

og hovsa - så faldt jeg lige over Ikeatråden, og fik da lige lidt ekstra inspiration. (tak til shedevil for godt fodarbejde:))

Jeg skal helt sikkert ud og finde menu-holdere i orange: (tror shedevil har taget billedet)post-42447-0-01818400-1343756232.jpg

og så må jeg se, om de har denne her i Aalborg, for den er da bare perfekt til vores min slikbuffet!

post-42447-0-58566700-1343756317.jpg

0

Jaaaa... Da min kære mand stod ude i IKEA og sagde: "HVORFOR tager du billeder af de rammer?" og jeg svarede "Fordi de skal ind i IKEA tråden på BK" - så rystede han på hovedet og jeg tænkte: "Just you wait and see"... :lol: Jeg VIDSTE bare nogle kunne bruge min IKEA-viden til noget! :lol:

Hmm.. Jeg er NÆSTEN sikker på jeg så de der små "opsats" glas derude idag.... (Da jeg lige var ude og købe 2 af de store glas opsats/fade :) )

1

Annonce ♥

Jaaaa... Da min kære mand stod ude i IKEA og sagde: "HVORFOR tager du billeder af de rammer?" og jeg svarede "Fordi de skal ind i IKEA tråden på BK" - så rystede han på hovedet og jeg tænkte: "Just you wait and see"... :lol: Jeg VIDSTE bare nogle kunne bruge min IKEA-viden til noget! :lol:

Hmm.. Jeg er NÆSTEN sikker på jeg så de der små "opsats" glas derude idag.... (Da jeg lige var ude og købe 2 af de store glas opsats/fade :) )

Iiih den kjole skal nok blive god!! Please tag de sokker på til brylluppet også! :cheerleader3:

Og rammerne er sgu da perfekte! Så må du lokke hr. mand på Ikea-date med masser af gratis kaffe :tunge:

Jeg har heldigvis fået lokket den kære h2b med i Ikea idag (til gengæld skal jeg så fragte ham til gigantium så han kan se første træning med Aalborg Pirates (ja første træning, ikke første træningskamp!) Jeg tror nu ikke, han helt ved, hvad han går ind til, for jeg skal da godt nok storshoppe i Ikea:)

0

stærkt inspireret af Ikeatråden herinde + shedevils billeder, måtte jeg jo slæbe h2b med en tur i ikea idag, og hold da op, hvor fik vi fundet mange ting og sager.

Først og fremmest fandt jeg den fineste skål til vores min slikbuffet:

post-42447-0-54495700-1343831882.jpg

Desuden er jeg ved at overveje, hvordan mit bordpynt skal se ud. Overvejer tre forskellige slags lys i forskellige farver, men jeg kan ikke finde ud af farvekombinationen - kan I hjælpe mig? (Den med det hvide lys som det største eller den med det orange lys som det største?)

post-42447-0-62384900-1343831911.jpg

post-42447-0-68674300-1343831922.jpg

Jeg har også købt de orange "menu-kort-holdere", men jeg ved ikke, om jeg synes, at de bliver lidt for meget. Så må jeg have dem byttet til hvide holdere. Og vi fandt forskellige fyrfadslys + små firkantede lys, som vi kan bruge rundt omkring (måske til receptionen) + nogle gule-ish servietter, som måske kan bruges til et eller andet, og hvis ikke, ja så har jeg da i hvert fald mange servietter:)

post-42447-0-86798600-1343831949.jpg

0